...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 13 august 2012

FARA CREDINTA TE INREPTI SPRE....NICAIERI.

Buna seara, dragii mei!

N-am mai scris de multa vreme pe blog, insa....mai traiesc. :):):)

Cele 2 saptamani petrecute la mare au trecut, deja am aproape 3 saptamani de cand m-am intors la serviciu si.....uite asa, usor, usor, pe nesimtite, a trecut si vara. :):):)

Azi, am avut o discutie cu sora mea si m-am cam suparat insa.....n-am lasat sa ma enervez pentru ca indiferent de cine este vorba, nu-mi mai permit sa ma joc cu tensiunea arteriala pe care abia am reusit s-o stabilizez.

Insa, dupa acea discutie pe care am avut-o cu surioara mea, nu pot sa nu ma intreb:

OARE, DE CE, APROAPE NICIODATA, OAMENII NU AU PUTEREA SA PRIVEASCA ADEVARUL IN FATA SI PREFERA SA SE MINTA SINGURI LA INFINIT IN CIUDA UNOR ARGUMENTE APROAPE IREFUTABILE ???

Candva, am citit undeva ca este infinit mai bine sa inveti din greselile ALTORA decat sa ajungi sa inveti din propriile greseli. As adaga eu ca....pana la urma este bine sa ajungi a invata si din propriile greseli, NUMAI SA INVETI. :):):)

Surioara mea se pare ca nu vrea sub nicio forma sa invete nici din greselile ALTORA (adica ale mele) cat nici din greselile ei.

Azi, imi spunea ca am devenit mult prea indiferent la tot ce este in jurul meu, facand aluzie ca, nu mai departe de acum vreo 10-12 zile, atunci cand a fost ziua mea, abia am acceptat sa mergem la restaurant impreuna cu un grup de invitati.

Corect, asa este, daca in acea zi, pe langa faptul ca era ziua mea nu ar fi fost si ziua surioarei mele (deh...suntem gemeni), mai mult ca sigur ca n-as fi mers la restaurant in ruptul capului, pentru ca....PUR SI SIMPLU NU MA MAI SIMT DELOC BINE SA STAU LA MASA CU DIVERSE PERSONAJE, RUDE SAU....CHIPURILE PRIETENI.

Vedeti voi, acum cativa ani, Dumnezeu a decis ca este tipul sa IMI DSTUPE MINTEA, SA-MI DESCHIDA OCHII SI SA-MI ARATE CU ADEVARAT MULTE DINTRE LUCRURILE CARE NU EXISTAU IN VIATA MEA, DESI EU, LA ACEA VREME, CREDEAM 100% IN ELE.

La acel moment, credeti-ma, nu exista CUVANT in dictionarul limbii romane care sa poata reliefa cat de greu mi-a fost sa ACCEPT REALITATEA DIN VIATA MEA, incapatanandu-ma sa ma mint singur in numele unor crezuri personale nepermis de mult. Atat de nepermis de mult, incat....desi pare melodramatic, am fost la un pas sa platesc cu viata.

Stiu, sunt dur in exprimare atunci cand spun ca explicatia pentru tot ce am trait la acel moment, era numai una: NU STIU CUM NAIBA FACUSEM INSA AJUNSESEM SA-MI DAU EXISTENTA PE MANA UNOR PERSOANE MAI MULT DECAT PREFACUTE SI MINCINOASE.

Credeam atat de mult in acele persoane, erau atat de mult bagate in sufletul meu, incat imi era aproape imposibil sa ACCEPT REALITATEA, indiferent de SEMNELE care imi aratau contrariul la tot ceea ce credeam intr-o naivitate granita cu imbecilitatea :):):)

Insa, din tot ce am trait la acel moment, am invatat ceva si probabilitatea sa mai calc pe "bec" inca o data, desi este bine sa nu spui "niciodata"......niciodata, este aproape nula.

Mai mult, dupa ce am avut puterea sa ma rup de acele personaje (inclusiv parintii mei), cu trecerea timpului am constatat ca M-AM CURATAT SPIRITUAL SI M-AM LINISTIT.

Daca acum 3-4-5 ani, mai mult decat frecvent ma puteai vedea ZBIERAND, INJURAND, COMPORTANDU-MA CA UN NEBUN, azi....aproape ca nici nu imi mai amintesc de aceste "comportamente".

Desi, iar sunt dur in exprimare, explicatia nu este decat una singura:

AM REUSIT SA ELIMIN ACELE PERSOANE MINCINOASE SI PREFACUTE SI....CA PRIN FARMEC, Mirciulica nebunul, care urla si injura toata ziua, este de nerecunoscut.

Cand ai in jurul tau niste OAMENI CARE MINT SI ISI EXPUN FALSITATEA ZILNIC, sfant sa fi si nu poti ramane calm si jovial. Iar in acel moment daca nu ai puterea sa vezi REALITATEA, drumul spre un salon de la balamuc, nu mai este chiar asa de lung. :):):)

Culmea este ca, cei din jur care privesc, vad doar reactiile tale si greu pot fi convinsi ca la baza comportamentului demn de balamuc, SUNT NISTE OAMENI LIPSITI DE ORICE URMA DE CONSTIINTA.

Revenind in prezent, cu maxima parere de rau, pot spune raspicat ca SURIOARA MEA GEAMANA, desi a fost martora la tot ce am trait eu in trecut, nici in ruptul capului nu vrea sa priveasca REALITATEA IN FATA SI S-O ACCEPTE.

I-am spus si azi:

UN HOT, care tot vrea sa fure, trebuie lasat in pace sa.....fure, pentru ca indiferent cat te vei chinui sa-i arati ca nu face bine, el tot cu gandul la furat o sa fie.

O CURVA, care tot vrea sa sara din p--a in p--a, trebuie lasata in pace sa faca cat mai multe "sarituri", pentru ca indiferent cat te vei chinui sa-i arati ca nu-i bine ceea ce face, tot la p--a se va gandi cand ii apare un mascul in fata.

UN MINCINOS, care de dimineata de cand se trezeste si pana seara cand se culca, debiteaza numai neadevaruri, trebuie lasat sa mearga mai departe pe drumul sau, pentru ca indiferent cat te vei chinui sa-i arati ca greseste, el tot la urmatoarea miciuna pe care trebuie s-o spuna se va gandi..

Acest gen de personaje fac parte din categoria oamenilor atat de bine reliefati de PETRE TUTEA care a spus:

FARA CREDINTA, OMUL RAMANE UN SIMPLU ANIMAL RATIONAL CARE VINE DE NICAIERI SI SE-NDREAPTA SPRE NICAIERI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu