...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 iunie 2012

CAND TE CREZI.....LORENZO LAMAS.

Buna seara, scumpii mei!

In seara aceasta, in cateva randuri, vreau sa scriu despre....MOTOCICLISTI.

Nevoia de a scrie despre acest subiect am simtit-o dupa un nefericit eveniment petrecut acum cateva zile, in care un tanar motociclist a fost spulberat intr-o intersectie din Bucuresti de catre un taximetrist care se pare ca a intrat pe culoarea "rosie". Din nefericire, in urma impactului, motociclistul a murit pe loc.

La cateva zile de la aceasta tragedie, sute de alti motociclisti l-au insotit la cimitir intr-un "mars" prin care se dorea a se atrage atentia SOFERILOR ca in trafic mai exista si motociclete.

In plus, toti motociclistii intervievati la acel mars de anumite televiziuni, trimiteau acuze catre soferi care pur si simplu se fac ca nu-i vad in trafic, ca nu-i respecta deloc, ca ii injura si le striga ca sunt "DONATORI DE ORGANE", samd.

Bai, fratilor, ca asa nu fiu ipocrit, trebuie sa recunosc ca nici eu nu am o parere prea buna despre MOTOCICLISTI. Sunt sofer de ani si ani de zile si....in sute si sute de cazuri, am vazut aceleeasi lucruri la majoritatea motociclistilor:

a) merg cu viteze extrem de mari (peste 100 km/ora), total neadaptate la bulevardele si strazile din Bucuresti;

b) la semafor, NICIODATA nu stau la rand, incercand sa se strecoare printre masini si....nu o data, se intampla sa zgarie sau sa sparga oglinzi ale respectivelor masini pe langa care trec (chiar mie mi s-a intamplat sa-mi fie sparta oglinda de catre un motociclist);

c) tureaza la maxim motoarele, facand un zgomot ABSOLUT ASURZITOR;

d) fac "slalom" printre masini, angrenadu-se in niste manevre extrem de periculoase;

Si....lista unor astfel de comportamente poate continua.

Atunci, firesc, se pune intrebarea: CINE PE CINE NU RESPECTA IN TRAFIC????

Cati dintre soferi, fiind in trafic, nu au observat ca pe langa geam le trece un "OZN" aparut din senin???

Cum poti sa observi sau sa apuci sa vezi in oglinda retrovizoare pe un dement care aflat "calare" de o motocicleta echipata cu vreo 200-250 de cai putere, accelereaza la maxim schimband directia de mers intr-un stil absolut sinucigas???

Nu o data, am vazut dementi care din senin ambalau motorul unei motociclete intr-un zgomot absolut asurzitor, fara sa fie necesar acest lucru.

De ce o fac??? De ce au acest comportament???

Pai, am sa fiu sincer, spunand ceea ce cred dupa ce le-am studiat comportamentul:

DESI NU ABSOLUTIZEZ PENTRU CA SIGUR EXISTA SI EXCEPTII, MAJORITATEA MOTOCICLISTILOR, SUNT NISTE FRUSTRATI CARE VOR SA ATRAGA ATENTIA ASUPRA LOR SI SA IMPRESIONEZE PITIPOANCE, FIECARE DINTRE EI CREZANDU-SE UN LORENZO LAMAS, alias...."RENEGATUL".

Iar tragediile pe care le traiesc o parte dintre ei, in marea majoritate, sunt doar o consecinta a propriului comportament "pe doua roti".

Cand, rar, se intampla o tragedie iar vina apartie unui sofer, ceilalti motociclisti devin "lupii moralisti" sau se transforma in detractorii soferilor, insa extrem de surprinzator imi pare faptul ca, in sute si sute de alte tragedii in care isi pierd viata ca urmare a propriului comportament, ulterior.....ceilalti motociclisti nu invata nimic.

Pana la urma, nu spun ca am dreptate, avand pretentia ca tot ce am scris este "DOAR O PARERE", insa....oricine dintre noi, poate verifica cu usurinta daca este sau nu asa, urmarind in trafic, chiar de maine dimineata, comportamentul Lorenzilor Lamasi, care trec pe langa noi. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu