...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 mai 2012

VREI SA AJUNGI CA MINE?

Buna seara, scumpii mei!

In seara asta, cat mai pe scurt, am sa va povestesc o intamplare cat se poate de reala, din care cred ca se poate invata ceva.

Ieri, pe la pranz, a trebuit sa ajung urgent la Spitalul Medicover din Baneasa pentru a-mi ridica rezultatul final de la RMN-ul cerebral pe care l-am facut luni.

Cum era ziua marelui meci de fotbal care a paralizat buna parte din Bucuresti dar mai ales centrul orasului, am fost nevoit sa-mi las masina acasa, asa ca m-am dus cu un taxi.

Dupa ce am vorbit cu doctorul, dupa ce mi-a explicat ca am o leziune de 7 milimetri (s-o ia naiba, luni imi spusese ca este de 5 milimetri, dar cred ca n-a vrut sa ma sperie) iar in plus, am un vas de sange inflamat care este extrem de periculos daca imi creste tensiunea si ma enervez, si....mai mult, se pare ca din nastere am o anormalitate vis-a-vis de traseul unor vase de sange din cap, negru de suparare, m-am dus la receptie si am rugat sa-mi faca comanda la un taxi ca sa ma intorc la serviciu.

Dupa 10 minute, a venit taxiul, m-am urcat in el la fel de negru de suparare si....simtind ca taximetristul se tot uita la mine cu coada ochiului, imi spuneam in gand ca nu am niciun chef sa port vreo conversatie.

Insa, mi-a atras atentia modul foarte violent in care taximetristul conducea masina, desi conducea bine. La un moment dat, cand ajunsesem pe la Aviatorilor, soferul imi spune:

"Nu va suparati, pot sa va intreb ceva? Simt ca imi pierd mintile de nervi si n-am cu cine sa discut despre o situatie foarte foarte nasoala in care sunt".

Bai, fratilor, va dati seama ca nu aveam niciun chef de discutie, insa....instinctiv, am intors capul si m-am uitat spre sofer. Am vazut un tip finut (chiar m-a mirat ca este taximetrist), undeva pe la 36-40 ani (avea 38), dragut si cu un fizic placut.

Placandu-mi de individ, i-am spus "ok, spuneti-mi despre ce este vorba".

Si....omul incepe sa-mi povesteasca, ca este casatorit de 16 ani, ca desi nu este genul de barbat care sa-si insele nevasta, de vreo 4-5 luni este acuzat vehement de aceasta ca o inseala cu alte femei, iar in plus, mai trebuie sa suporte si violentele fizice la care recurge respectiva cand isi incepe crizele de gelozie, aratandu-mi zgarieturile care le avea pe maini.

Scumpilor, initial, mi-a venit sa-i spun "Da-o naibi de nebuna" insa....tipul a continuat sa spuna un lucru esential care instant mi-a atras atentia:

"Stiti, desi ma acuza mereu ca o insel, de vreo 4-5 luni sta numai cu telefonul mobil langa ea, inclusiv si-l ia cu ea si in baie."

In acel moment, ii spun: "Mai, omule, nici nu trebuie sa-mi mai povesteti ceva, daca sotia ta asa procedeaza cu telefonul mobil, vezi ca si-a tras un futalau si.....te joaca pe psihologie inversa.

Imediat dupa ce i-am spus acest lucru, in minte mi-am pus intrebarea daca nu cumva acea tipa a bagat si divort de individ, sub pretextul ca ar insela-o cu alte femei.

Nu am mai apucat sa spun ceva, ca taximetristul imi zice:

"Stiti, mai este ceva. Sotia mea, desi avem un baietel de 12 ani, a bagat si divort acum 3 saptamani".

Am zambit amar si l-am mai intrebat ceva: "Spune-mi, sotia ta, cumva, in aceste ultime 4-5 luni, sta pe internet pe vreun site de socializare?".

Raspunsul a venit imediat: "Aaaaaaa, daaaaa, bineinteles ca si-a facut cont pe faceboock si imi spune ca vorbeste cu fosti colegi de scoala".

Desi, eram varza si nu aveam absolut niciun chef de discutie, in mintea mea totul era mai mult decat clar, asa ca, vazandu-l cat de nervos este si cum imi spune ca o s-o urmareasca ca s-o prinda cu amantul, ii spun:

"Mai omule, inainte de a-ti amara viata si mai mult, retine ceea ce iti spun acum. CURVA, TOT CURVA RAMANE, INDIFERENT DE CAT DE AGITI TU. Daca ai sa te apuci s-o urmaresti, mai cu seama acum, dupa ce deja v-ati despartit, pentru ca a introdus actiunea de divort, nu vei face altceva decat sa-ti faci nervi si mai multi si dupa cum chiar tu ai spus, o sa ajungi sa-ti pierzi mintile, asta in timp ce zi de zi mergi cu masina, fiind taximerist."

Tipul s-a uitat la mine si mi-a spus ca nu mai poate nici noaptea sa doarma, a ajuns sa ia calmante, ii tremura mainile pe volan de nervi, etc, etc, etc, si.....trebuie neaparat sa afle adevarul.

In acel moment, i-am aratat plicul mare pe care-l aveam in brate si l-am intrebat daca stie ce am in el. S-a uitat la mine si mi-a spus ca probabil am o radiografie.

Intre timp, ajunsesem la serviciu, asa ca, inainte sa ma dau jos din masina, l-am privit in ochi si i-am spus:

"Omule, poate ca Dumnezeu a vrut sa ne intalnim in aceasta zi. Ceea ce vezi in acest plic mare pe care il am in brate, este EXACT REZULTATUL ACESTOR STARI DE NERVI PE CARE LE AI IN PREZENT SI PE CARE LE-AM AVUT SI EU CANDVA".

Vazandu-l ca ma priveste mirat, i-am spus ca este un RMN cerebral, ca mi s-a descoperit o leziune de 7 milimetri care s-a produs candva din cauza nervilor si certurilor combinate cu tensiunea arteriala, ca in prezent am un vas de sange inflamat care oricand se poate sparge daca ma enervez, samd.

In final, l-am intrebat:

VREI SA AJUNGI CA MINE ????

Auzindu-l cum imi spune "Nuuuu, Doamne Fereste", i-am spus s-o lase in pace pe sotia lui, sa-si scoata din cap faza cu urmaritul si prinsul cu amantul, s-o lase sa se reguleze cu cine vrea, pentru ca este mai mult decat clar ca si-a gasit un futalau pe un site de socializare, sa-i dea imediat "divortul" si....cel mai important, sa aiba grija de baietelul sau care abia a facut 12 ani.

Dupa ce am coborat si inainte sa-i inchid usa la masina, m-a asigurat ca ASA O SA FACA, insa.....nu stiu de ce, nu cred. :):):)

Vedeti voi, lucrurile sunt simple. Acel individ era intr-o situatie extrem de delicata, avand in fata o femeie ce-i mai era si sotie, atat de ORDINARA SI NEMERNICA, incat il acuza pe el, exact de ceea ce facea ea, MERGAND PE PSIHOLOGIA INVERSA.

In fapt, femeia isi gasise un "pularau" pe faceboock, si....ca sa scape de sotul ei, incepuse sa-l acuze ca o inseala, motiv pentru care a deschis actiunea de divort.

Saracul om, era absolut disperat, stiind ca nu-si inseala nevasta si neputand sa-i demonstreze ca se inseala, pentru ca ea o tinea una si buna ca o inseala cu alte femei.

GENUL ASTA DE ORDINARIE SI NEMERNICIE MAXIMA (a acuza pe cineva exact de ceea ce faci tu), din pacate.....sau.....din fericire (pentru ca acum am putut sa dau un sfat), l-am trait si eu si il cunosc la perfectie.

Vedeti voi, Dumnezeu, intotdeauna ne priveste si ne da anumite semne. Acest barbat, era intr-o stare maxima de nervozitate si avea impresia ca-si pierde mintile de suparare si stres, nestiind ce sa faca si dorind sa vorbeasca cu cineva.

Numai ca, prin dispeceratul firmei de taximetrie, i se da o comanda la Spitalul Medicover din Baneasa, de unde ma ia pe mine, care aveam in brate un plic mare ce reprezenta cel mai bun exemplu a ceea ce este foarte posibil sa i se intample nu peste multa vreme, daca nu o sa-mi asculte sfatul.

Credeti, ca o sa ma asculte??? :):):)

Eu va garantez ca...NU.

Din pacate, acel barbat, nici nu stie la ce se expune, pentru O FEMEIE CARE ISI CULEGE FUTALAI DE PE INTERNET SI CARE IL MAI JOACA CU MAXIM DE TUPEU SI PE PSIHOLOGIE INVERSA, ACUZANDU-L PE EL, DE EXACT CE FACE EA. :):):)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu