...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 23 mai 2012

INTOTDEAUNA, CELALALT ESTE....HOTUL.

Buna ziua, scumpii mei!

Ma tot intreb mereu, de ce, noua, romanilor, ne place sa strigam mereu "HOTUL" inainte de a ne uita putin in oglinda.

Ieri, s-a terminat campionatul de fotbal din Romania si.....istoria s-a repetat, exact ca si anul trecut.

Mai exact, dupa ce echipa CFR Cluj a iesit campioana, cel mai vehement si zgomotos personaj care contesta aceasta performanta, este patronul echipei F.C. Vaslui....ADRIAN PORUMBOIU (echipa clasata pe locul 2).

Pe acest personaj am avut ocazia sa-l cunosc si sa schimb cateva cuvinte cu domnia sa si...per ansamblu, mi-a facut o impresie destul de buna. In plus, este si un prosper om de afaceri iar ceea ce a reusit sa construiasca la Vaslui, referindu-ma la fotbal, este mai mult decat laudabil.

Insa, ca de obicei, exista un...INSA. :):):)

Exact ca si anul trecut, cand campionatul a fost castigat de echipa Otelul Galati, in aceste zile, domnul Adrian Porumboiu, a inceput din nou sa arunce cu acuze catre oficialii clujeni, ca ar fi fost ajutati de arbitrii, ca au cumparat meciuri, ca nu stiu ce alte smecherii au mai facut, etc, etc, etc.

Daca domnul ADRIAN PORUMBOIU este atat de vehement si sustine sus si tare ca in acest an n-a reusit sa castige titlul de campion pentru ca echipa CFR Cluj a fost ajutata de arbitrii si a cumparat si ceva meciuri, in randurile ce urmeaza, am sa aduc in discutie, un singur exemplu ca lucrurile s-ar putea sa nu stea chiar asa.

Prin toamna trecuta, cand inca nu se scursese nici macar jumatate din campionat, echipa Vaslui era intr-o forma foarte buna si urma sa dispute un meci in deplasare la echipa Sportul Studentesc (o echipa net inferioara Vasluiului).

Bineinteles ca toti pariorii erau 100% convinsi de victoria Vasluiului, ceea ce a condus la PARIEREA UNOR SUME URIASE PE ACEASTA.

Aflandu-ma la o casa de pariuri sportive, am auzit de un angajat al acesteia care fusese dat afara, pentru ca, a trecut peste indicatiile firmei si a acceptat sa primeasca un pariu de 10.000 ron pe victoria Vasluiului, pe care l-a facut un cetatean.

Meciul s-a disputat si....spre stupefactia generala, in loc sa invinga echipa Vaslui, a invins echipa SPORTUL STUDENTESC.

ACUM INTERVINE PARTEA CEA MAI INTERESANTA. :):):)

A doua zi, acel angajat de care va vorbeam, a fost chemat de patronul respectivei case de pariuri si....pe langa faptul ca i-a fost desfacut contractul de munca, i s-a spus dupa cum urmeaza:

"Cum ai indraznit sa primesti acel pariu in valoare de 10.000 ron pe victoria Vasluiului, cand noi ti-am spus ca nu-l acceptam??? Puteai sa prejudiciezi firma de multi bani, insa AI AVUT MARE NOROC CA MECIUL A FOST "BLAT" CU 5 MINUTE INAINTE SA INCEAPA".

Scumpilor, nici acum nu stiu ce sa cred despre acel episod, insa n-am cum sa nu ma intreb: "Si daca este adevarat?".

Tin minte doar ca, la acel moment in care s-a disputat partida Sportul Studentesc - Vaslui, toti microbistii au fost socati de infrangerea Vasluiului si s-au pierdut sume imense pe acel meci.

Daca mai adaugam si dezvaluirile din presa, mai cu seama in ultima vreme, CU MAFIA URIASA CARE ESTE IN LUMEA FOTBALULUI SI AL PARIURILOR, nu ajungem la un rezultat prea bun.

ATENTIE !!!!

Eu, nu sustin ca Vasluiul ar fi "blatuit" acel meci cu Sportul Studentesc si nici nu cred ce a spus acel patron de firma de pariuri, insa....CAND VREI SA CASTIGI TITLUL SI PIERZI CU O ECHIPA CA "SPORTUL STUDENTESC" IAR MAI APOI, PIERZI SI CU "VOINTA SIBIU", ambele echipe care au retrogradat, deci....extrem de slabe, nu te mai poti lamenta ca nu ai castigat campionatul.

Asa ca, domnule Porumboiu, cele 3 puncte pe care le-ai pierdut atunci cu Sportul Studentesc, au fost exact cat va trebuia sa castigati campionatul. :):):)

Ok, am inteles cand in 2010, anul cand a iesit tot CFR Cluj campioana, i-ati acuzat de blaturi si arbitrii cumparati. Am inteles si in 2011 cand i-ati acuzat pe cei de la Otelul Galati de aceleasi lucruri, insa....in acest an chiar nu va mai pot intelege. :):):)

Chiar asa, toti sunt hoti???? :):):)

Un "ochi" in propia ograda, sincer ca....n-ar strica. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu