...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 4 aprilie 2012

PREGATIRI PENTRU....DELTA.

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com


Scumpii mei, nici nu stiti cat ma bucur ca a venit primavara. :):):)

Si...ca sa nu patesc ca in ultimii 3 ani, de data asta m-am decis sa nu mai pierd timpul si cu prima ocazie s-o zbughesc in....DELTA DUNARII.

Cum prima ocazie s-a ivit in aceste zile, n-am mai stat pe ganduri si....joi dimineata impreuna cu niste amici voi pleca spre Delta. :):):)

Nu va mai spun ca abia astept sa treaca si ziua de azi (deja este trecut de miezul noptii, asa ca este miercuri) in care oricum mi-am luat liber ca sa ma pot pregati cum se cuvine si....joi dimineata sa ma vad in sfarsit in masina pe Autostrada Soarelui alaturi de undite si lansete. :):):)

In plus, de data asta, pentru prima data plec cu cineva care are si....BARCA. Daaaaaa, scumpii mei, in Delta daca exista vreun inconvenient, acela se numeste LIPSA UNUI MIJLOC DE TRANSPORT PERSONAL, pentru ca acei nemernici care se numesc investitori in turismul din Delta, iti iau si pielea de pe tine atunci cand inchiriezi barca pentru a merge la pescuit, solicitandu-ti 50 euro pe ora. :):):)

Hai sa va arat barcuta.



Pe propietarul barcutei l-am cunoscut anul trecut prin toamna, un tip extrem de pasionat de pescuit iar in plus un extraordinar interlocutor cu care poti sa vorbesti ore in sir fara a te plictisi.

Multi mi-au spus ca este prea devreme pentru a merge in DELTA, avand in vedere ca abia suntem in primele zile ale lunii aprilie iar pestele se pare ca nu trage, asta din informatiile care ne-au parvenit de la pensiunea unde ne vom caza.

Sincer, NICI NU MA INTERESEAZA DACA "TRAGE" SAU NU PESTELE, oricum abia astept sa ajung in Delta. Pana la urma este si o experienta, voi vedea si eu cum este un inceput de aprilie in Delta Dunarii. O singura data am mai ajuns asa devreme in Delta, prin 2008, daca nu ma inseala memoria pe la inceputul lunii mai si a fost cat se poate de ok.

Cei care iubesc cu adevarat DELTA DUNARII, stiu prea bine ca acele trairi absolut minunate, incep inca din ziua premergatoare plecarii, cand iti pregatesti "sculele" si bagajele, apoi....drumul care este foarte frumos si linistitor, cumpararea "momelilor" cand ajungi in Tulcea, drumul cu barca pana la pensiune si....nu in ultimul rand SPERANTA ca vei prinde "MARELE MONSTRU". :):):)

Bine ca speranta nu moare niciodata, pentru ca din pacate in Delta Dunarii pestele este din ce in ce mai putin, datorita NENOROCITILOR care braconeaza de ani si ani de zile cu curent electric (scuzati cacofonia), producand adevarate tragedii in fauna piscicola.

NOTA: Cand este curentata apa, toti pestii prinsi in acel perimetru ies cu burtile la suprafata si.....dupa ce sunt alese bucatile mai mari, restul pestilor care nu sunt alesi de braconieri si care isi revin dupa 2-3 minute, din pacate RAMAN STERILI.

Legal, numai in acest weekend se mai poate pescui la CRAP, pentru ca incepand cu weekendul viitor si pana pe 13 iunie se intra in PROHIBITIE, evident o restrictie care nu functioneaza si pentru nenorocitii care braconeaza in continuare linistiti cu curent electric.

In fine, nu vreau sa ma mai enervez gandindu-ma la toti nemernicii, prefer sa numar orele pana joi dimineata cand voi pleca spre....DELTA. :):):)

Asa ca, scumpii mei, pana duminica cand ma intorc va pupicesc cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu