...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 7 aprilie 2012

PENSIUNEA KARMA.

Buna dimineata, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com

Ce mai faceti scumpilor? :):):)

Eu sunt de vreo 4-5 ore pe canalul Caraorman si incerc din rasputeri sa prin un amarat de....CRAP. :):):)

Desi pescuiesc din barca, mi-am ales un loc perfect cu buturugi si crengi, am masurat adancimea apei cu sonarul si este de vreo 4 metri, la naiba daca domnul CRAP vrea sa traga. :):):)





Asa ca, daca tot nu trage crapul, mi-am spus ca n-ar fi rau sa mai scriu cateva randuri si sa va povestesc de o pensiune din Crisan pe care daca vreo data ajungeti aici, n-ar trebui s-o ratati.....PENSIUNEA KARMA.

Bai, fratilor, mai cu seama cei care adorati sa mancati peste, la aceasta pensiune se fac niste preparate din peste de-ti taie rasuflarea !!!

Cei care ma cunosc stiu prea bine ca niciodata nu mananc peste, iar in plus, in Delta Dunarii am fost de zeci de ori, insa va jur ca aseara, am mancat si ciorba de peste si crap gatit intr-un mare fel.

Patronul pensiunii, devenindu-i simpatic, nu m-a lasat pana nu i-am promis ieri dimineata ca seara cand ne vom intoarce de la pescuit, o sa gust atat din ciorba de peste cat si din crapul proaspat pe care se pregatea sa-l gateasca.

Seara, cand ne-am intors la pensiune, patronul a venit la mine si mi-a spus ca mi-a facut niste snitele din pui cu piure, insa tot ce doreste este sa-mi tin promisiunea si macar sa GUST ciorba de peste si crapul gatit.

L-am asigurat ca voi gusta, insa deja ma gandeam ca o sa-mi vina sa vomit inca de la prima inghititura, pentru ca mai incercasem si in alte dati cand am fost in Delta.

Scumpilor, pot sa va spun doar atat: AM MANCAT 2 CASTRONELE DE CIORBA SI O PORTIE DIN CRAPUL PREPARAT INTR-UN MARE FEL !!!

Hai ca va arat cum arata crapul gatit:



Bai, nene, n-am cuvinte sa descriu cat de gustos a fost!

Ganditi-va, de-a lungul vremii au incercat sa ma faca sa mananc peste diversi patroni de la pensiunile in care am stat, iar dupa prima inghititura imi venea sa vomit. Eeeeeee, cum au fost preparate ciorba si crapul la aceasta pensiune, n-as fi crezut vreo data ca poate exista.

Se pare ca patronul este stiut in aceasta zona ca gateste incredibil pestele, insa mi-a mai spus ceva foarte important.

PESTELE PE CARE-L GATESTE, ESTE INTOTDEAUNA PROASPAT !!!!

Cica, la majoritatea pensiunilor, patronii cumpara crap si alte soiuri de peste in perioadele de prohibitie, cand braconierii pentru ca nu-l pot preda la cherhana, il vand foarte ieftin ca sa nu ramana cu el, dupa care il baga la congelator.

Ulterior, peste o luna, cand vin clientii la pensiune, au grija sa le arate crapul dezghetat, spunandu-le ca este adus acum 1 ora special pentru ei.

Cine isi poate da seama ca a fost pescuit acum 1 ora sau dezghetat dupa ce a stat 1 luna la congelator???? Foarte putini si numai....CUNOSCATORII.

In plus, extrem de important sunt retetele care au fost culese cu mare grija de la lipoveni adevarati iar coacerea preparatelor din peste se face la un tandoor indian, un fel de cuptor insa facut intr-un anume fel.

Hai sa vi-l arat cum arata:



In oala mare de lut a fost preparata in aceasta seara (intre timp am ajuns la pensiune) VARZA CU RATA. Bai, fratilor, o nebunie, mancai ca prostul si nu te puteai opri.

Iubitii mei, daca vreo data ajungeti pe la Crisan, nu ratati pensiunea KARMA, mai cu seama daca sunteti mancatori de peste! O sa va lingeti pe degete, credeti-ma, v-o spune cineva care in aproapre 39 de ani, n-a pus gura pe peste.

Este drept, pensiunea Karma nu este o pensiune luxoasa cum este spre exemplu pensiunea "Cherhana" tot de aici din Crisan, unde ma duceam de obicei cand ajungeam in Crisan si unde m-as fi dus si acum daca ar fi fost deschisa (se deschide pe 1 mai), insa ospitalitatea patronului si mancarea te lasa fara cuvinte.

Hai sa va arat cateva poze:







Dupa cum se poate vedea in pozele de mai sus, pensiunea Karma este o pensiune 100% rustica, deloc luxoasa si moderna, insa tot ce am scris mai sus, poate inclina balanta in favoarea ei, fata de alte pensiuni mult mai luxoase si moderne.

Ca sa pun si punctul pe "i" am sa va spun ca in seara asta, am facut si plata pentru 3 zile cu demipensiune (2 mese pe zi, mic dejun si cina, pranzul fiind la pescuit).....510 ron. Mie imi pare un pret mai mult decat de bun simt, fiind total multumit. In fine, cand pleci in Delta, se mai adauga cheltuielile cu benzina, barca, momelile pentru pescuit, tigari, sucuri, bautura, etc, etc.

Scumpilor, cam asta a fost prima incursiune in Delta pe acest an. Maine dimineata la ora 9 ne urcam in barca si plecam spre Tulcea, iar dupa urcarea barcii pe peridoc, ne vom indrepta spre Bucuresti.

Ca de obicei, vom ramane cu minunatele amintiri si totodata parerea de rau ca aceste zile au trecut atat de repede, insa........daaaaaaa, daaaaa, daaaaaa, deja am stabilit ca dupa jumatatea lunii iunie, imediat dupa sfarsitul perioadei de prohibitie, vom mai face o incursiune in Delta la...MATITA, undeva pe langa bratul Chilia.

La Matita, este un teritoriu de vis, locul in care am fost prima data in Delta, undeva prin toamna anului 2006. Este greu sa va exprim in cuvinte cat de frumose sunt canalele din acea zona pline de nuferi si pasari sau lacul Matita.

Abia astept sa treaca aceste 2 luni de prohibitie si sa ajung acolo. :):):)

In final, hai sa va arat si singurul peste pe care l-am prins in aceste cateva zile in cele 5 minute in care am renuntat la pescuitul la crap si am pus mana pe lanseta de "rapitor":





Important este ca mi-a mirosit mana a peste. Domnul CRAP n-a vrut sa-si faca aparitia nici de aceasta data. Poate data viitoare. :):):)

Va pupic dulce, scumpilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu