...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 13 aprilie 2012

PASTE FERICIT !!!

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com


Scumpii mei, avand in vedere ca suntem in a doua zi de Paste, imi doresc sa va stiu linistiti si cu sufletul alaturi de Dumnezeu.

Acum 1 saptamana, cand eram in Delta, daca mi-ar fi spus cineva ca urmatoarea saptamana o sa fie absolut ingrozitoare nu l-as fi crezut insa.....chiar asa a fost.

Scumpii mei, inca de cand eram in Delta, masurandu-mi tensiunea arteriala am observat ca ceva nu este normal, pentru ca se situa undeva pe la 180 cu 115. Luni, dupa ce m-am intors in Bucuresti, tensiunea mea pur si simplu a explodat, atingand cote de nebanuit, undeva pe la 240 cu 140.

Din nou am trecut prin teama unui atac cerebral, din nou am ajuns la spital, samd. Dupa 4 zile de groaza, abia am reusit s-o stabilizez undeva pe la 140-150 cu 90-95.

Intamplator am ajuns la un medic arab, pe care il cunoscusem acum cativa ani cand lucra pe la Spitalul Euroclinic si care m-a asigurat ca o sa faca tot ce-i sta in putere sa gaseasca sursa care-mi provoaca o asemenea tensiune arteriala. Marti voi incepe sa fac niste analize amanuntite de sange, parte din ele trimise in Franta, voi face testul de efort, ecografie cardiaca, samd.

Insa ceea ce m-a dat total peste cap, a fost vestea ca un prieten cu care ma cunosc de cand aveam vreo 20 de ani, cu care am dormit in acelasi pat si am mancat din aceeasi farfurie, acum cateva zile a suferit un atac cerebral, ulterior intrand in operatie cu 20% sanse de supravietuire. Operatia a reusit, insa in aurmatoarele 14 zile situatie ramane extrem de riscanta, doctorii fiind rezervati.

In cazul prietenului meu, partea proasta a fost ca nu a stiut ca sufera de hipertensiune arteriala care impreuna cu nervii si stresul i-au provocat un atac cerebtal.

N-am reusit sa vorbeasc decat cu fosta lui sotie, el avand ambele telefoane "inchise" si tot ce-mi ramane este sa ma rog la Dumnezeu in fiecare zi sa-i salveze viata.

Nici acum nu-mi vine a crede ca omul cu care am stat de sute de ori de vorba, omul cu care mi-am petrecut 10 ani din tinerete, azi, se zbate intre viata si moarte inr-un spital din Iasi.

Sunt trist, al naibi de trist si totodata speriat, pentru ca si pe mine medicii m-au avertizat de "n" ori ca sunt intr-un iminent pericol de atac cerebral.

Va pup cu drag.

4 comentarii:

  1. Buna, Mircea!

    Imi pare rau ca ai probleme de sanatate si iti tin pumnii sa le rezolvi si sa-ti fie mai bine.
    Bafta!
    Din pacate- viata tensionata si multiplele probleme care apar pe diverse planuri- ajung sa ne dea peste cap sanatatea si echilibrul.
    ...doar asa- ca ,,schimb de experienta"(!) - iti spun ca si eu m-am trezit pe neasteptate cu tensiune de 19 cu 12(!!??!!), valori care, chiar si dupa interventia unei pastile de ,,Atacand" s-au incapatanat sa nu scada decat pana la 18 cu 10.
    Deci, pe ,,frontul" asta- al luptei cu tensiunea- se pare ca suntem din ce in ce mai multi- din pacate!
    Take care&Keep walking!

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze- am omis sa ma ,,prezint"(nu mi-am dat seama ca logarea se face numai prin contul de google)- sunt Dana, mama lui Dinu , cel caruia i-ai ,,dedicat" mai multe postari pe blogul tau, anul trecut.
    Acum, la un an de la acele evenimente bulversante- vreau sa-ti multumesc inca o data pentru sustinerea de atunci, pentru ajutorul moral si pentru felul in care ai ,,militat" pentru Dinu! Multumesc!
    Imi doresc din toata inima -pentru baietelul tau si pentru toti copiii din generatiile viitoare - sa traiasca intr-o lume ceva mai corecta si intr-o atmosfera mai civilizata, sa-si urmeze visele si idealurile si sa le fie bine- fie si aici, in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara Dana. Acum am vazut comentariile tale si iti raspund de pe telefon, asa ca voi fi destul de succint. Si eu am inceput sa iau Atacand de 8 mg impreuna cu Norvasc de 10 mg si Tertensiv. Tensiunea a mai scazut insa trebuie sa ajunga sub 14 cu 8 ceea ce inca nu am reusit. In alta ordine de idei, bineinteles ca imi aduc aminte de baiatul tau si ceea ce a patit acum fix un an de zile, insa totul este bine cand se termina cu bine. Ma bucur ca te-am "auzit" si ca esti bine. Numai ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Mircea! Sanatate si s-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere