...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 19 aprilie 2012

LACRIMILE OANEI ZAVORANU.

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com


Scumpii mei, este trecut de miezul noptii cand scriu aceste randuri si tocmai ce am terminat a viziona in cadrul unei emisiuni de televiziune imagini de la nunta lui PEPE cu acea domnisoara de 21 de ani.

Am tinut neaparat sa vizionez acele imagini pentru ca am vrut sa ma conving daca declaratiile Oanei Zavoranu cu privire la faptul ca Pepe ar fi nefericit si doar disimuleaza fericirea, au un suport real.

Din experienta acumulata in modesta-mi existenta si privind cu atentie ochii lui Pepe din imaginile difuzate la televizor, inclin sa cred ca Oana Zavoranu nu greseste in ceea ce sustine.

In mod clar ca Pepe nu radiaza, mai mult.....privind cu atentie, am constatat ca nici macar nu are tendinta de a face cel mai mic gest de afectiune fata de o femeie pe care o cunoaste de vreo 6 luni si de care spune ca s-a indragostit pana peste cap.

Ma uitam la ei in imaginile prezentate de la inceputul petrecerii, daca nu ai fi stiut ca s-au casatorit, puteai sa juri ca NU SUNT IMPREUNA, atat de straini pareau atunci cand erau unul langa altul.

Pustoaica, imi pare o fata frumusica iar faptul ca este de o anumita etnie, asa cum presa nu conteneste sa precizeze, IMI PARE TOTAL NEELEGANT SI MARSAV.

Insa, desi le doresc din tot sufletul CASA DE PIATRA SI SA SE BUCURE DE CEL MAI DE PRET LUCRU CARE POATE EXISTA INTR-O VIATA DE OM (COPILUL), sunt aproape sigur ca Pepe inca o mai iubeste pe Oana Zavoranu si o s-o omai iubeasca multi ani de acum incolo, desi si-a batut mult joc de el, umilindu-l in ultimul hal prin comportamentul ei imediat dupa despartire.

Incerc s-o inteleg pe Oana Zavoranu, insa...N-O CRED CAND PLANGE PE LA TELEVIZOR SI SPUNE CA II ESTE DOR DE PEPE, CA AR VREA SA-I SPUNA CAT DE MULT II LIPSESTE, CA O SA-L IUBEASCA TOATA VIATA, ETC, ETC, ETC.

Sa fim seriosi!!! Ne putem aduce cu usurinta aminte ca imediat dupa despartirea de Pepe, distinsa Oana Zavoranu era surprinsa de fotoreporteri prin diverse locuri cu acel ciumpalac (Tudy, daca nu ma inseala memoria), care se masturba pe mess. :):):)

In plus, sa ne mai aducem aminte de jignirile si cuvintele umilitoare pe care le spunea atunci Oana despre Pepe, ca....N-O MAI SATISFACEA SEXUAL, CA ARATA CA UN HOMOSEXUAL, CA ACUM ESTE LIBERA SI DORNICA DE SEX CU BARBATI ADEVARATI, etc, etc, imi face sila numai cand imi reamintesc.

Ce-a constatat Oana Zavoranu, foarte curand de la despartirea de Pepe??? :):):)

Ca indiferent cat de aratos era acel Tudy (si....chiar era) sau cat de bine o regula distinsul domn in comparatie cu Pepe, dupa consumarea unor serii de orgasme, CIUMPALACUL TOT CIUMPALAC RAMANE SI ESTE EXTREM DE GREU SA-L SUPORTI LANGA TINE. Ceea ce s-a si intamplat, despartirea venind de la sine.

Sa vii dupa un an de zile si sa plagi cu sughituri spunand ca ti-e dor de Pepe, ca iti doresti cu disperare sa-i spui cat de mult iti lipseste si ca esti ingrozita de faptul ca din momentul despartirii a refuzat constant sa-ti mai auda vocea, asta dupa ce te-ai regulat cu acel ciumpalac in timp ce Pepe receptiona in plin socul despartirii, IMI PARE CEL PUTIN AMUZANT.

Ca o curiozitate, tot Oana Zavoranu povesteste in aceste zile de un moment extrem de interesant ce poate defini perfect cum au stat lucrurile acum un an in momentul despartirii.

Distinsa doamna ne spune cu ochii in lacrimi ca acum un an, imediat dupa ce s-a despartit de Pepe, locuind inca impreuna cu el in aceeasi casa, la un moment dat, Pepe gatind ceva....culmea, a intrebat-o si pe ea daca nu vrea sa manance. La acel moment, Oana i-a refuzat invitatia de a manca impreuna, iar acum este convinsa ca daca atunci ar fi acceptat sa manance cu el, LUCRURILE S-AR FI REPARAT, chiar daca nu mai dormeau de ceva vreme in acelasi pat si nici macar nu isi vorbeau.

Acum, la un an de la acel moment, Oana Zavoranu ne explica la televizor cu ochii in lacrimi, cat de proasta a fost ca nu a profitat de acea ocazie cand putea sa discute cu Pepe fata in fata si implicit sa se impace, insa....UITA SA NE SPUNA SI DE CE L-A REFUZAT ATUNCI PE PEPE SA MANANCE IMPREUNA. :):):)

Raspunsul este unul singur: IN VIATA EI DEJA INTRASE ACEL TUDY. :):):)

Revenind la nunta lui Pepe, pot sa afirm doar atat:

PESTE 4 LUNI O SA FIE TATA ATAT LEGAL CAT SI FIZIC, INSA MA VOI RUGA LUI DUMNEZEU SA-I CALAUZEASCA PASII LUI PEPE, SA DEVINA SI....TATIC.

Orice barbat poate sa fie tata, insa extrem de putini reusesc ulterior sa fie si...TATICI.

Un copil, este o responsabilitate ABSOLUT URIASA de care multi dintre TATI uita ulterior nasterii acestuia.

Va pupicesc cu mult drag, scumpilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu