...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 28 martie 2012

UN BARBAT CU ADEVARAT CURAJOS !!!

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com


Ce mai faceti scumpilor? :):):)

N-am mai scris de multa vreme pe blog insa nu-i nimic, am s-o fac in aceasta seara cand voi vorbi putin de....FRUNZA VERDE. :):):)

Scumpii mei, voi stiati ca in Parlamentul Romaniei exista un domn cu numele de SORIN FRUNZAVERDE??? :):):)

Cica...pana ieri, respectivul domn a fost mare lider pe la partidul "portocaliu", iar acum....SURPRIZA, si-a dat seama ca traim intr-un STAT POLITIENESC in care teroarea de a-ti fi ascultate convorbirile telefonice si chiar cele ambientale a devenit extrem de ingrijoratoare. :):):)

Stati, stati, stati, inainte de a mai scrie ceva, trebuie sa vi-l arat pe acest domn parlamentar SORIN FRUNZAVERDE:



Sincer cum ma stiti, am sa recunosc si de aceata data ca numai privindu-l pe distinsul si importantul politician, ma inceara o substantiala stare de voma, si....ca de obicei, am sa si argumentez.

Asadar, inteleg ca, acum, cu doar cateva luni inainte de alegerile pe care 100% partidul "portocaliu" nu mai are nici cea mai mica sansa sa le castige, acest domn FRUNZAVERDE, care pana ieri era numarul 2 in partid, si-a dat seama brusc ca traim intr-un stat politienesc in care teroarea de a-ti fi monitorizata viata particulara a devenit extrem de ingrijoratoare. :):):)

Mai, mai, mai.....ce reveletie puternica a avut acest domn FRUNZAVERDE. Oare, acum, cu doar cateva luni inainte de alegeri, i s-a facut mila lui Dumnezeu de acest important politician "portocaliu" (pana ieri) si l-a ajutat sa vada niste lucruri pe care nu le-a putut vedea din 2004 incoace???

Hai, domnule FRUNZAVERDE, fiti mai exact, ce naiba???

Cand spuneti ca sunteti din ce in ce mai speriat ca traiti intr-un STAT POLITIENESC, va referiti cumva la un domn care intamplator este si presedintele tarii???

Chiar nu inteleg sau....cum ar spune baietii din Salajan "Sa moara mama daca am inteles ce spune barosanul asta". :):):)

Ufffff, ufffff, ufffff, ma gandesc cat de norocosi sunt unii si cat de mult ii ajuta Dumnezeu sa le deschida mintea si ochii cu doar cateva luni inainte de niste alegeri pe care a lor partid le vor pierde cu siguranta, asta dupa ce timp de vreo 8 ani de zile, n-au avut nicio revelatie, ba din contra.....:):):)

Bai nene, eu sunt mai fricos din fire si chiar as vrea sa-l intreb pe domnul FRUNZAVERDE care pana ieri a fost numarul 2 in partidul "portocaliu":

1. PE BUNE, CHIAR TRAIM INTR-UN STAT POLITIENESC????

2. CHIAR SE ASCULTA CONVORBIRILE TELEFONICE???

3. CHIAR SI CELE AMBIENTALE???

Ooooooooo, brrrrrrr, ce frica mi s-a facut. :):):)

Totusi, domnule FRUNZAVERDE, in toti acesti 8 ani de zile incepand cu momentul 2004 cand cel mai vestit dintre "marinarii" Romaniei a devenit presedintele tarii, nu v-ati dat seama de aceste lucruri????

Sau....v-ati dat seama mai de mult insa fiindu-va asa frica de privirea "marinarului", n-ati avut crajul s-o spuneti??? :):):)

Acum, ca ati prins curaj si.....pe langa faptul ca ati dat in vileag aceste lucruri extrem de grave, v-ati mai inscris si in PARTIDUL LIBERAL care face parte dintr-o uniune politica despre care se pronosticheaza ca o sa castige alegerile din toamna, cred ca va simtiti foarte speriat. :):):)

Privind in aceasta seara la televizor cat de grava va este privirea, ma gandesc.....Doamne Fereste, sa nu cumva sa dea ordin "marinarul" POLITIEI POLITICE SA VA ASASINEZE. Offff, offf, offff.....ce cred ca este in sufletul dumneavoastra. :):):)

PENIBIL, SUPER PENIBIL !!!!

Scumpul meu, domnule FRUNZAVERDE, desi cei care ma cunosc stiu prea bine ca n-am nici cea mai mica afinitate cu partidul "portocaliu" sau cu cel mai vestit dintre "marinarii" Romaniei, va spun un lucru:

DEGEABA VA LUATI ACEA FIGURA GRAVA SI INCERCATI SA MAI INDUCETI SI IDEEA CA SUNTETI UN EROU CARE IL INFRUNTA PE "MARINAR", PENTRU CA IN ESENTA LUCRURILOR N-ATI FACUT DECAT UN GEST CARE DIN PACATE ESTE MAI MULT DECAT FAMILIAR MAJORITATII ROMANILOR INCA DIN STRAVECHI TIMPURI.....TRADAREA !!!

Da, da, da, dupa ce timp de 8 ani de zile v-a fost bine si caldut langa "marinar", acum.....inaintea iminentei scufundari a corabiei "portocalii", ati sarit in alta corabie in timp ce strigati si aratati cu degetul spre fosta "familie".

Ca de obicei, multi imbecili se bucura si isi "freaca" mainile spunand ca i-ati dat o lovitura mortala "marinarului", omitand total ca peste cateva luni de zile, veti fi din nou parlamentar si mare boss prin PARTIDUL LIBERAL.....exact acela pe care timp de 8 ani de zile l-ati blamat. :):):)

Daca mai iau in considerare si pe domnul Boldea (sper sa nu-i fi gresit numele), care parlamentar fiind, din ce acuze ii aduce DNA-ul, se pare ca se ocupa de falsuri in documente si excrocherii ordinare, sau....pe alti destui colegi din Parlament, care ori sunt arestati preventiv, ori sunt sub ancheta procurorilor, ori deja sunt prin puscarie, nu-mi ramane decat sa iau o lamaie si sa mi-o storc in gura, incercand a evita o voma nesfarsita.

Aaaaaa, am uitat: cand ma gandesc si la "Gradina Zoologica OTV-ista" care peste cateva luni o sa imbrace aceleasi straie parlamentare, chiar ca nici o cutie de lamai, nu-mi mai este indeajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu