...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 6 februarie 2012

DIN PACATE....S-A ADEVERIT !!!

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;


Scumpii mei, desi am o durere de spate de abia pot sa ma ridic din pat, totusi vreau sa scriu cateva randuri.

In seara asta, ajungand acasa pe la ora 19, mi-am aruncat un ochi pe buletinul de stiri.

Pe langa stirea cu demisia guvernului pe care n-am de gand s-o comentez, considerand-o total neimportanta pentru omul de rand apasat de nevoi si griji, am observat stirile cu situatia absolut disperata din cateva judete din sudul tarii, provocata de caderile abundente de zapada si viscolul puternic.

Aceste stiri au inceput sa "curga" pe toate televiziunile inca de sambata dimineata. Indiferent ce televiziune urmareai, vedeai reportaje cu "bravele" echipe formate din jurnalisti de teren care dau o mana de ajutor sinistratilor si suferinzilor.

Mai, mai, mai....cata voiosie in a prezenta incursiunile jurnalistilor care infrunta cu vitejie viscolul napraznic si zapada care in multe locuri a ajuns la aproape doi metri.

Rand pe rand ne-au fost prezentate reportaje cu batrani neajutorati si inghetati de frig, cu diverse persoane bolnave care au apelat serviciul de urgenta 112, samd. Insa intreb asa cum am intrebat si vineri seara:

DE CE, ACESTE TELEVIZIUNI NU AU ATENTIONAT POPULATIA DIN JUDETELE DIN SUDUL TARII, CA INCEPAND DE VINERI O SA VINA CADERI FOARTE MARI DE ZAPADA SI VISCOL NAPRAZNIC???

De ce, de ce, de ce????

ACEST LUCRU SE STIA INCA DE MIERCURI SEARA, cand pe "surse" am aflat si eu, asa cum s-a intamplat cu alti zeci de mii de bucuresteni. Insa, nicio televiziune nu a suflat un cuvintel despre sinistra posibilitate, decat vineri seara cand deja incepuse dezastrul.

Cel mai afectat judet este BUZAUL. Practic, totul este paralizat iar zapada in multe dintre comune a ajuns la acoperisul casei.

Azi, daca nu ma insel, chiar in judetul Buzau, a murit un bebelus de 1 luna si jumatate. A murit inghetat de frig, in bratele mamei sale care disperata ca ambulanta nu poate ajunge in fata casei, si-a luat pruncul in brate si a mers cu el pe un viscol napraznic un km si jumatate.

Daca jurnalistii din televiziuni si-ar fi facut datoria inca de miercuri, exact acea datorie cu care se tot lauda zi de zi, ACEL COPILAS AR FI TRAIT.

Tot azi, echipele televiziunilor de pe teren, ne spun pe un ton foarte grav ca sunt zeci de sate in care oamenii au fost surprinsi in case fara apa si mancare, ajungand in situatii dramatice.

SINCER, IMI VINE SA SCUIP !!!!

Incredibila ipocrizie!!!

Imi prezinti in zeci de reportaje, echipe de reporteri bine mancati, imbracati si echipati de iarna, cum prezinta stirile de prin nameti, elogiindu-le CURAJUL SI DEVOTAMENTUL FATA DE SEMENII LOR, insa.....de acest "prapad" de care se stia inca de miercuri seara, nu ai suflat un cuvintel timp de 48 de ore.

INCREDIBIL, ABSOLUT INCREDIBIL.

Multe dintre situatiile dramatice din aceste zile, se puteau foarte bine rezolva daca televiziunile ar fi prevenit populatia din sudul tarii. Timp era suficient, mai mult de 48 de ore in care se puteau face provizii de mancare si apa, se puteau transporta pacientii care erau dependenti de dializa in spitalele din orase, samd.

Nu stiu cum de nu le crapa obrazul de rusine zecilor de jurmalisti care azi se bat cu pumnii in piept ca infrunta viscolul si zapada pentru a da o mana de ajutor sinistratilor, cand stiu ca au tacut "malc" vreme de 48 de ore, desi stiau prea bine ce o sa urmeze.

Autoritati, televiziuni, Institutul National de Meteorologie, cu totii sunt vinovati si au pe constiinta toate tragediile petrecute in aceste zile in sudul tarii.

Cand privesc la televizor cum in zeci de sate din sudul tarii, zapada a ajuns la acoperisul caselor si imi aduc aminte de prognozele date de meteorologi care au anuntat caderi normale de zapada, imi vine sa scuip.

Azi, daca-i intrebi, vor spune ca n-au stiut "dimensiunea" dezastrului ce urma sa vina. Nimic mai fals sau....numai un dobitoc notoriu poate crede asa ceva in conditiile in care performanta prognozelor meteo a ajuns sa indice pana si ora exacta la care peste cateva zile incepe sa ploua sau sa ninga.

Bineinteles ca au stiut, la fel cum au stiut si autoritatile si televiziunile. Insa, au preferat sa nu scoata un "sunet" pana vineri seara.

Tot ce s-a putut afla, a fost pe "surse" insa acest lucru a fost posibil doar in Bucuresti, nu si in amaratele de sate din sudul tarii.

Din fericire, Bucurestiul a fost mai putin afectat insa restul judetelor invecinate acestuia, au fost lovite crunt.

Pentru orice om cu un gram minim de inteligenta, tot ce s-a intamplat in aceste zile, a fost mai mult decat o DOVADA VIE ca toate televiziunile, FARA EXCEPTIE, niciodata nu vor anunta populatia de vreun eventual viitor dezastru ci din contra.....il vor ascunde, asteptand momentul declansarii care sa le dea "obiectul muncii" si ocazia sa-si trambiteze CURAJUL SI DEVOTAMENTUL echipelor de pe teren.

Inca o data...IMI VINE SA SCUIP !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu