...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 3 februarie 2012

"COD ROSU" DE NINSOARE SI VISCOL???

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;


Scumpii mei, dupa cum poate ati aflat deja sau....urmeaza sa aflati, subiectul care se dezbate in aceasta seara pe aproape toate televiziunile, este daca O SA FIE SAU NU "COD ROSU" DE NINSOARE SI VISCOL IN BUCURESTI SI JUDETELE INVECINATE.

Vis-a-vis de acest subiect, o sa va povestesc ceva, iar la final veti trage concluziile singurei. :):)

Azi este vineri. Acum 2 zile, miercuri, pe la ora 17, o "sursa" extrem de credibila mi-a spus ca la nivel de primarii si prefecturi sunt sedinte peste sedinte in care se discuta iminenta sosirii incepand de vineri seara a unei perioade de viscol napraznic si ninsori foarte mari in Bucuresti si judetele invecinate, inclusiv armata si politia fiind in alerta.

Auzind ce mi-a spus acea "sursa", n-am mai stat pe ganduri si m-am indreptat direct catre hipermarketul Auchan, in special sa-mi asigur provizii in ceea ce priveste alimentatia baietelului meu. (lapte cereale, carne de curcan, biscuiti, fructe, samd)

Consoarta mea, a inceput sa vocifereze, spunandu-mi ca nu are sens sa cred ca mi-a spus acea "sursa" pentru ca....ATENTIE....la televizor nu s-a anuntat absolut nimic.

Pai, exact acest lucru mi l-a spus si "sursa", ca desi este aproape iminent ca de vineri sa vina o perioada de viscol napraznic si zapezi foarte mari, nu se va anunta absolut nimic la televizor, mai devreme de vineri seara.

Una peste alta, miercuri seara mi-am facut cumparaturile in Auchan, chiar daca acest lucru m-a facut sa mai scot din buzunar 700 ron dupa ce doar cu 3 zile inainte, duminica, mai cheltuisem vreo 600 ron tot in Auchan.

Ceea ce m-a surprins in acea seara, a fost faptul ca am primit un telefon de la o a doua "sursa", la fel de credibila ca si prima, care mi-a spus exact acelasi lucru. Mai mult, cand plecam din Auchan, fiind pe scara rulanta care duce in parcarea subterana, am auzit pe un domn care-i spunea sotiei sale "Iti dai seama ce prapad o sa fie de vineri daca se instaureaza CODUL ROSU?"

Instant m-am intors si l-am intrebat pe acel domn de unde stie, spunandu-i la randu-mi ca si eu am aflat acelasi lucru. Dupa o usoara ezitare si dupa ce m-a masurat din cap pana in picioare, respectivul domn mi-a spus aproape in soapta ca a auzit pe "surse".

In seara asta, EXACT VINERI, toate televiziunile au inceput sa faca emisiuni avand ca tema posibilitatea de a avea sau nu COD ROSU DE NINSORI SI VISCOL, asta in timp ce de vreo 3 ore a inceput sa ninga destul de tare si sa bata vantul. :):):)

Acum, stau si ma intreb????

Inca de miercuri "din "gura in gura" zeci de mii de bucuresteni au inceput sa afle despre iminenta unei perioade de COD ROSU incepand de vineri, si....privind absolut toate ziarele de joi si vineri dimineata, n-am vazut NICI MACAR UN MICA STIRE DESPRE ACEST LUCRU.

Nu mai spun despre televiziuni. Pana in acest moment (vineri seara), n-au scos o vorbulita despre POSIBILITATEA DE A AVEA COD ROSU IN BUCURESTI SI JUDETELE INVECINATE. Exact cum mi-a spus "sursa" acum 2 zile, adica....ca pana vineri seara, niciun ziar sau vreo televiziune n-o sa pomeneasca de asa ceva.

Pai, cum, fratii mei, NU SE BATE PRESA CU PUMNUL IN PIEPT CA ESTE "INDEPENDENTA"?

De ce, n-au spus nici macar un cuvintel in aceste 2 zile????

Aaaaaa, sa nu-mi spuneti ca N-AU VRUT SA CREEZE PANICA, pentru ca ar fi penibil daca stau si iau in considerare cate stiri citim de ani de zile despre iminenta unor cutremure devastatoare sau inclusiv cu "sfarsitul lumii". :):):)

Nu, scumpii mei, altul este adevarul.

Daca in zilele ce urmeaza, peste Bucuresti si judetele invecinate o sa vina acel viscol napraznic insotit de caderi masive de zapada, este foarte clar ca PRESA DIN ROMANIA, nu este nici pe departe asa de "independenta" pe cat ii place sa se bata cu pumnul in piept.

Vreti sa-mi spuneti ca de miercuri seara, nu a ajuns la urechea niciunui ziarist ceea ce am auzit eu si alti zeci de mii de bucuresteni care joi seara deja golisera rafturile magazinelor.

Ba da, scumpii mei, bineinteles ca au auzit aproape toti ziaristii si oamenii de televiziune, iar in plus, cu siguranta ca si-au indemnat familiile si cunoscutii sa-si faca provizii, insa.....N-AU SUFLAT O VORBA LA TELEVIZIUNE SAU IN ZIARE.

De ce????

Pai, cred ca oricare dintre voi poate trage singur concluzia. :):):)

Un lucru sa retineti de la mine !!!!

NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA SA NU VA BAZATI PE PRESA ATAT SCRISA CAT SI VORBITA !!!

Daca este sa se intample ceva "rau", sub nicio forma nu vor divulga informatia decat in momentul in care vor primi "OK-ul".

In rest, in fiecare zi, toate ziarele si televiziunile din Romania, se lauda cu fel de fel de stiri in "EXCLUSIVITATE SI PREMIERA", insa numai cu "basini" lipsite total de importanta. :):):)

Daca este ceva "grav", sub nicio forma nu scot vreun cuvant, pana cand nu li se face semn ca pot. :):):)

Exact cum a fost si in seara asta, VINERI. Coincidenta sau nu, personal, stiam inca de acum doua zile ca presa nu o sa scoata un cuvintel de CODUL ROSU, mai devreme de vineri seara. :):):)

Insa, daca in zilele ce urmeaza, o sa se adevereasca zvonurile care au circulat pe "surse" inca de miercuri, atunci INTREAGA PRESA DIN ROMANIA, este extrem de blamabila, pentru ca, sunt zeci de mii de batrani care habar nu au avut, iar daca se instaureaza CODUL ROSU, n-o sa aiba timpul nici macar sa-si cumpere niste paine, malai, orez si alte alimente de minima necesitate. Nu mai spun de bebelusi, de copii bolnavi, samd.

Cacatul asta cu "SA NU PANICAM POPULATIA" este o vrajeala de 2 bani, avand in vedere ca zi de zi, presa atat scrisa scat si vorbita ne asasineaza cu tot felul de stiri apocaliptice.

Nici macar "TELEVIZIUNEA POPORULUI" care de ani de zile este campioana absoluta in disecarea zvonurilor, in aceste ultime 2 zile nu a suflat o vorbulita despre iminenta instaurarii CODULUI ROSU in Bucuresti si judetele invecinate.

Facem un pariu????

In seara asta, sunt aproape sigur ca la TELEVIZIUNEA POPORULUI, o sa se tot vorbeasca de CODUL ROSU.

De ce tocmai VINERI SEARA i-a apucat pe toti sa vorbeasca de CODUL ROSU, exact asa cum imi spusese "sursa" inca de acum doua zile???

In caz ca o sa se adevereasca ceea ce a circulat pe "surse" inca de acum doua zile, veti putea trage singuri concluzia vis-a-vis de cat de "independenta" este presa si cat de mult ne putem baza pe ea ca ne-ar anunta in caz de iminente pericole. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu