...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 29 ianuarie 2012

MIRCEA LUCESCU....SCRELOZA SAU TUPEU MAXIM???

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;


Scumpii mei, privind ceasul, observ ca este trecut bine de miezul noptii si nu-mi propusesem sa mai scriu ceva pe blog in aceasta seara. Dar...privind un buletin de stiri de la una dintre televiziuni, am ramas cu gura cascata.

Despre ce este vorba, am sa va lamuresc imediat. :):)

Personajul din poza de mai jos, nu cred ca mai are nevoie de vreo prezentare. Este antrenorul roman Mircea Lucescu.



Cu totii stim ca acum vreo 3 saptamani, Mircea Lucescu a facut un accident de circulatie din care a iesit destul de "sifonat". In plus, mai stim ca, respectivul accident a avut loc in momentul in care acesta a intors autoturismul fara sa se asigure pe sina de tramvai.

Scumpii mei, inainte de a face un mic comentariu asupra acestui accident, vreau sa subliniez ceva foarte important.

In dese randuri, am auzit din gura multor persoanje serioase care l-au cunoscut pe Mircea Lucescu, caracterizandu-l ca fiind o persoana insolenta cu mult tupeu care niciodata nu-si recunoaste vina atunci cand echipa pe care o antreneaza pierde un meci de fotbal, gasind drept vinovati, de la firul de iarba de pe teren, pana la fanion, suporteri sau vreo pasare care a "brazdat" cerul.

Sincer, desi de-a lungul timpului am observat si eu acest lucru, inclusiv dupa infrangeri absolut categorice ale echipei pe care o antreneaza de vreo 8 ani (Shakhtar Donetsk), totusi.....intotdeauna l-am privit cu simpatie pe Mircea Lucescu, concluzionand ca respectivele persoane care l-au caracterizat ca un tip insolent ce gaseste mereu vinovati oriunde dar NICIODATA PE EL, poate o fac din invidie.

In seara asta, dupa peste 20 de ani in care l-am privit cu simpatie pe Mircea Lucescu, tinandu-i "pumnii" la fiecare meci pe care-l disputa, pot spune ca de acum incolo il voi DISPRETUI, fiindu-mi si sila sa-i mai aud numele.

Va lamuresc imediat.

Dupa ce a scapat cu viata ca prin urechile acului din accidentul pe care l-a provocat acum 3 saptamani si....dupa ce a parasit spitalul, acum cand isi traieste convalescenta, Mircea Lucescu a devenit exact persoana pe care au descris-o in nenumarate randuri multi dintre cei care-l cunosc: OBRAZNIC SI NERUSINAT.

Da, da, da, ati citit bine.

Bai, nene, orice sofer, de la "smenarul" semidoct si analfabet care numai prin metode specific "mioritice" a reusit sa aiba in buzunar carnetul de conducere si pana la cea mai infecta curva soferita, cu totii stiu ca....A "INCALCA" LINIA CONTINUA IN TIMP CE CONDUCI UN AUTOTURISM, SE SANCTIONEAZA CU SUSPENDAREA PERMISULUI.

Ok, ok, ok, cu totii cel putin o data am "intors" pe linia de tramvai, delimitata de o LINIE CONTINUA, insa dupa ce ne-am asumat riscul, macar ne-am asigurat ca nu vom fi loviti de catre tramvai.

Mircea Lucescu, a intors autoturismul pe linia de tramvai, insa....cum altfel decat ca un mare MILIONAR posesor al unei masini de cateva zeci de mii de euro, considerand ca este de datoria vatmanului sa opreasca si....nu sa se asigure el cand intoarce. :):):)

NOTA: Mentionez ca in locul in care a intors autoturismul, este foarte bine conturata "LINIA CONTINUA"care face delimitarea intre sina de tramvai si banda pentru masini.

Cu toate acestea, Mircea Lucescu a declarat azi ca....NU ARE ABSOLUT NICIO VINA PENTRU PRODUCEREA ACCIDENTULUI CI DIN CONTRA, VATMANUL ESTE VINOVAT CA A INTRAT IN MASINA LUI CU TRAMVAIUL !!!!

Bai, nene, oricum am oroare in general la nesimtire, insa cand am auzit asa ceva, mi-a venit sa scuip televizorul.

Cat tupeu si cata nesimtire poate sa existe????

Cum sa incalci LINIA CONTINUA care s-a vazut clar in toate filmarile de la locul accidentului, intrand pe sina de tramvai si ulterior, dupa ce ai fost lovit de acesta, sa declari ca n-ai absolut nicio vina, considerand ca vatmanul este cel vinovat????

Ma intreb, este SCRELOZA SAU...EXACT TUPEUL SI OBRAZNICIA de care au facut de atatea ori vorbire persoane care l-au cunoscut pe acest Mircea Lucescu???

Screloza, ma indoiesc profund ca poate fi, avand in vedere ca cel mai mare magnat din Ucraina, continua sa-i lase pe mana uriasa investitie de sute de milioane de euro pe care a facut-o la echipa Shakhtar Donetsk.

In mod clar, este vorba de URIAS TUPEU SI OBRAZNICIE !!!

Am spus-o de atatea ori, CU TOTII GRESIM IN TRAFIC, insa este esential a realiza ca am facut-o si a incerca pe viitor sa evitam astfel de greseli. Dar mai ales, cand gresesti atat de grav ajungand sa pui in pericol atat viata ta cat si a altor persoane din jur, sa nu REALIZEZI ca ai gresit si sa nu inveti nimic din tot ce ai trait, imi pare absolut incredibil.

Ma gandesc, oare....baiatul sau, Razvan Lucescu, cand aude ce poate sa declare cu nonsalanta in presa, nu-l trage naibi de maneca atentionandu-l ca se umple de penibil si ridicol, avand in vedere ca orice sofer din Romania stie ca in momentul in care ai trecut peste LINIA CONTINUA, esti 100% vinovat???

Se pare ca NU si....explicatia poate consta in vechiul proverb romanesc "Aschia nu sare departe de trunchi", daca luam in considerare ce scrie chiar in aceste zile in mai toate ziarele despre un accident rutier facut in anul 1991 de catre Razvan Lucescu, in urma caruia a murit o fata.

Martorii de la momentul accidentului sustin ca masina era condusa de Razvan Lucescu, insa acesta nu si-a asumat vina, declarand ca sotia sa ar fi fost la volan, ulterior cazul fiind musamalizat.

Bineinteles ca Razvan Lucescu NEAGA acuzatiile ce-i sunt aduse, insa chiar azi, pe site-ul "prosport.ro" este declaratia martorului care atunci in 1991 era intr-o alta masina si a vazut accidentul:

"Eram în maşină, în dreapta şoferului. A venit un BMW alb dinspre Baloteşti. Cum a trecut pe sub pod, a sărit un câine. A evitat câinele şi a venit pe contrasens. Când a venit pe contrasens, noi ne-am băgat pe dreapta. Am zis că intră în noi. Avea peste 130 - 140 kilometri la oră. Fata trecuse aproape doi metri de linia continuă (n.r. - era pe sensul de mers spre Ploieşti), se uita spre Bucureşti. A luat-o cu partea dreaptă a BMW-ului, a aruncat-o în parbriz, în sus şi a căzut. Răzvan a fugit din maşină, el a fost la volan. Să nu mai spună că era nevastă- sa. Ea a coborât din partea dreaptă. Dacă am fost prima maşină, ce să-mi spună mie? Că eram cinci oameni în maşină".

Nu stiu cum au decurs lucrurile in 1991, dar am retinut o declaratie recenta a lui Mircea Lucescu cu privire la acel accident, in care spunea ceva absolut halucinant:
anume ca, tatal acelei fete omorate cu masina nu a suferit mai mult decat a suferit suferit sotia lui Razvan Lucescu care chiputrile ar fi condus masina si care a avut cosmaruri multe nopti ajungand inclusiv la psihiatru.

Cum sa spui ca un tata care si-a pierdut fata intr-un accident de circulatie, a suferit mai putin decat acea persoana care a facut accidentul ?????

Cum, cum, cum ????

Dupa cum spuneam, nu poate fi forba decat de SCRELOZA SAU....URIAS TUPEU SI OBRAZNICIE.

Eu, sunt sigur ca nu este SCRELOZA. :):):)

De azi inainte, de cate ori voi mai auzi numele Mircea Lucescu, cu siguranta o sa imi vina sa vomit. Desi l-am simpatizat mai bine de 20 de ani, azi, am realizat ca tot ce s-a spus despre obraznicia si nerusinarea sa....ESTE 100% REAL.

Abia acum realizez cata dreptate a avut Mircea Sandu, presedintele Federatiei Romane de Fotbal, cand, niciodata in ultimii 20 de ani, nu a vrut sa-l numeasca pe Mircea Lucescu antrenorul echipei nationale.

L-a numit insa pe fiul sau, pe Razvan Lucescu, care a avut o prestatie jalnica in acel an si jumatate in care a condus echipa nationala.

Mereu au fost voci care l-au acuzat pe Razvan Lucescu ca tot ce reprezinta in fotbal la ora actuala se datoreaza faimei lui Mircea Lucescu si....daca pana azi, nu am aplecat niciodata urechea, de azi inainte voi crede ca asa este.

Cu totii stim ca Razvan Lucescu a fost un jucator de fotbal mai mult decat mediocru si totusi mereu a stat in "lumina" reflectoarelor....OARE DE CE? :):):)

Ca antrenor, singura performanta care o are, este cea realizata cu Rapid in sezonul 2006-2007 in cupa UEFA, cand a reusit sa ajunga pana in sferturile de finala cu o victorie pe terenul echipei Shakhtar Donetsk pe care o antrena exact Mircea Lucescu.....OARE DE CE? :):):)

Adica fiul si-a invins tatal. :):):) Bineinteles ca n-a fost "blat". :):):)

Foarte multi romani pur si simplu detesta numele "LUCESCU", dar intotdeauna i-am privit cu simpatie atat pe "senior" cat si pe "junior", insa de azi si eu voi detesta acest nume.

Un comentariu:

  1. Altceva parca da sa ma intrige... cand vezi accidentele pe TV, organu' zice: "ambii conducatori auto au fost testati cu aparatul alcooltest rezultatul fiind..".
    La Luceascu n-am auzit aste vorbe.

    Aflasem demult, de la o stimabila batrana ce locuise in vremea raposatului, in acelasi bloc cu il Luce, cum ca avea apucaturi de betiv (crancene).

    Pai si asa sa ne lase organul fara de raspunsuri ca lumea...
    Rusine maah!

    RăspundețiȘtergere