...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

duminică, 1 ianuarie 2012

REVELION....2012.

Buna seara, dragii mei!

LA MULTI ANI, SCUMPII MEI !!!

Iata-ne si in prima zi a lui 2012. La inceput de an va doresc din toata inima sa fiti sanatosi, sa aveti parte numai de bucurii, impliniri, fericire si noroc.

In seara asta, mi-am propus sa va povestesc cum a decurs pentru mine noaptea de revelion, o noapte care sa fiu sincer nu-mi creaza nici cea mai mica emotie, nici cel mai mic sentiment de placere si care abia astept sa treaca.

Acum vreo luna de zile, discutand cu surioara si cumnatelul meu, a venit vorba de revelion si unde il petrecem. Dupa trecerea in revista a unor variante din care n-au lipsit statiunile montane sau cluburile bucurestene, le-am stricat tot cheful cand le-am spus sa aleaga locatia in asa fel incat sa-mi pot lua si piciul dupa mine, pentru ca nu fac revelionul fara el.

Asa ca din "start" au cazut cluburile, unde n-ai cum sa mergi cu un piciulica de 2 ani jumatate, iar varianta cu statiunile montane a cazut si ea pentru ca, in timp ce eu si cumnatelul meu am spus clar ca daca este sa mergem la munte, atunci vom baga mana adanc in buzunar si ne vom caza la un hotel de 4-5 stele cu un program de revelion pe masura (macar sa merite deranjul), surioara si consoarta mea nici n-au vrut sa auda sa cheltuim atatia bani, ele optand pentru o pensiune rezonabila ca pret.

Asadar, in acea zi, n-am cazut la nici o invoiala, ramanand sa ne mai gandim. Dupa cateva zile, s-a intamplat ca a mea consoarta sa primeasca o invitatie din partea unei familii cu care ne cunoastem de vreo 15 ani, de a petrece revelionul la restaurantul Casei Centrale a Armatei, alaturi de alti prieteni ai lor. Cand am auzit propunerea, desi stiam ca media de varta a celor ce vor participa o sa fie undeva de la vreo 45 de ani in sus, n-am stiut cum sa-i conving mai repede pe toti ca este alegerea perfecta. :):):)

Cumnatelul meu a cam stranbat din nas, spunandu-mi:

"Hai, mai, cumnate, ce naiba sa facem acolo? Nu o sa fie prea mult tineret."

Insa i-am adus aminte ca vom merge sa petrecem revelionul cu cei doi pici pe care-i avem si cea mai buna solutie este un loc ceva mai linistit, fara riscul de a intalni tot soiul de frustrati care-si beau mintile si apoi se apuca sa se bata, asa cum se intampla din ce in ce mai des chiar prin multe dintre locatiile cu o oarecare "eticheta" in care acum vreo 5-7 ani, nici macar nu se punea problema de asa ceva.

Nu mi-a fost foarte usor, insa pana la urma i-am convins pe toti sa dam curs invitatiei primite, asa ca aseara, pe la ora 21 eram pregatiti de a pleca spre restaurantul Casei Centrale a Armatei, numai ca....aveam o mare problema.

Cu ce mergem pana acolo???

Eu, din "start" am spus ca nu iau masina, si nu pentru ca aveam de gand sa beau, stiut fiind de toata lumea ca nu pun picatura de alcool in gura, ci pentru simplul motiv ca urasc sa caut un loc de parcare, mai cu seama in noaptea de revelion.

Dupa ce cumnatul meu m-a anuntat ca in ciuda apelurilor disperate la diverse firme de taxi, nu a reusit sa gaseasca nici macar o masina, iar noua ne trebuiau doua masini, a trebuit sa gasesc o solutie.

Asa ca m-am urcat in masina si am mers pana la prima intersectie unde stiam prea bine ca voi gasi cel putin 6-7 taxiuri, ai caror soferi PUT DE NESIMTIRE si "baltesc" in colt de strada, fiindu-le lene sa preia comenzi si sa intre pe stradutele adiacente, ceea ce s-a adeverit.

Ajuns langa "lenesii pamantului" (toti lenesii se fac taximetristi, DESI NU GENERALIZEZ), am oprit masina langa ultimul taxi dintr-o coloana de cel putin 6-7, incercand sa-i explic soferului ca trebuie sa mearga dupa mine cu inca un taxi, dupa care voi lasa masina si vom merge in centru. Din pacate, "distrusul" caruia incercam sa-i explic ce vreau, era atat de BAUT, incat degeaba isi punea mana la gura cand vorbea cu mine ca oricum duhnea de la o posta. Oricum n-a inteles absolut nimic din ceea ce incercam sa-i explic, asa ca am trecut la urmatorul.

Pana la urma, am ales doi taximetristi tinerei, care bineinteles ca n-au uitat sa-mi spuna ca daca merg cu masinile dupa mine pana la bloc unde imi voi parca masina, TREBUIE SA-I CINSTESC CU UN "CICO", care in traducere libera insemna 10 lei peste costul cursei.

N-am sa inteleg absolut nicio clipa de ce acesti taximetristi sunt atat de FOMISTI SI AU UN ASEMENEA APETIT SA TE "ARDA", cand cel putin in ceea ce ma priveste pe mine si pe cumnatelul meu, nici nu mai trebuia sa-mi spuna acest lucru, pentru ca oricum vroiam sa le platim dublu pretul cursei, dat fiind faptul ca este noaptea de revelion.

INSA, FOMISTUL TOT FOMIST RAMANE SI STIE PERFECT CUM SA DEA CU MUCII IN FASOLE. :):):)

Una peste alta, dupa ce taximetristii mi-au mai reamintit inca o data ca trebuie sa le dau un "CICO" pentru marele deranj si s-au asigurat deopotriva ca i-am spus acest lucru si cumnatelului meu, am plecat spre restaurant unde am ajuns pe la 21:30.

A urmat o seara placuta, alaturi de niste oameni foarte civilizati si care, chiar daca nu mai erau asa de tineri, au dansat de au "rupt" ringul de dans.

Cei doi pici, au rezistat foarte bine pana la ora 2:30 cand se pare ca i-au lasat instant "bateriile" si cereau sa faca "nani", asa ca ne-am ridicat de la masa, ne-am luat la revedere si....bineinteles, iar am ajuns sa cautam TAXIURI. :):):)

Am gasit relativ repede taxiuri si spre surprinderea mea, cel putin in ceea ce ma priveste, pentru ca nu stiu care a fost situatia in cazul cumnatelului meu, la intoarcere n-am mai dat de un FOMIST care sa ma avertizeze ca trebuie sa-i dau un "CICO" pentru marele deranj de a-si face meseria de taximetrist, asa ca, in final l-am rasplatit cu 20 ron peste cursul cursei. :):):)

La ora 3 deja eram in pat si rememoram cu maxima placere momentul de la ora 12 noaptea cand l-am strans cu caldura in brate si l-am pupat pe obrajori pe piciul meu, singurul moment care pentru mine conteaza intr-o noapte absolut banala de REVELION.

Nu pot sa inchei acest prim comentariu pe anul 2012 fara sa amintesc de un episod pe cat de primitiv pe atat de tragic.

Exista un sat in Romania, cica "RUGINOASA" si....dupa cat imi pare, cred ca acei oameni care traisec in acel sat sunt cam RUGINITI la minte, altfel nu-mi explic cum pot avea ca si traditie de sute de ani, sa se bata in ziua de 31 decembrie cu ciomege.

Asa au facut si in acest an, iar una dintre tabere, suparata ca a fost invinsa, a inceput sa arunce cu pietre. Din nefericire, una dintre pietrele aruncate a nimerit in capul unui tanar de 17 ani care a cazut lat pe caldaram si a intrat in COMA (!!!).

La final, o televiziune luand interviu unei taranci din acel sat si spunandu-i de tragedia intamplata cu acel tanar, ce credeti ca a raspuns "distrusa"?

"Eeeeee, ce sa facem, asta este. ASA ESTE LA NOI TRADITIA. Si bunicii si strabunicii nostri tot asa se bateau pe 31 decembrie".

Cati primitivi si cati "distrusi" pot sa existe in aceasta tara !!!

LA MULTI ANI, IUBITII MEI !!!