...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 8 ianuarie 2012

O "DISTRUSA"....ELIN NORDEGREN.

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, acum cateva clipe mi-a cazut in mana un ziar si printre multe stiri total lipsite de consistenta mi-a atras atentia una dintre ele. Anume ca, o distinsa doamna pe numele ei ELIN NORDEGREN a daramat o casa in valoare de 12 milioane de dolari doar pentru motivul de a nu-si mai aminti de fostul sot.

Sincer, initial, habar nu am avut cine naiba este "distrusa", asta pana cand in continutul articolului nu a aparut si numele de WOODS. In acel moment mi-am dat seama ca este vorba de fosta sotie a celui mai bun jucator de golf din lume Tiger Woods. :):):)

Ulterior, dupa ce am citit articolul, am vrut sa vad cine poate fi aceasta "distrusa" care in anul 2011 pe o planeta macinata de saracie din ce in ce mai mult si de zeci de milioane de copii care nu-si pot permite nici macar un corn si un pahar cu lapte pe zi, poate sa DEMOLEZE o casa de 12 milioane de dolari, doar ca sa nu-i mai aduca aminte de fostul sot.

Asa ca, l-am rugat pe domnul "Google" sa ma ajute. :):):)

ELIN NORDEGREN:




BIOGRAFIE SI CARIERA.

Nascuta la 1 ianuarie 1980. A lucrat ca MODEL pana cand l-a intalnit faimosul sau sot Tiger Woods (cel mai bun jucator de golf din toate timpurile).

Atat si nimic mai mult. :):):) Stiu ca datele referitoare la çariera distinsei domnite sunt foarte numeroase si v-ati cam incurcat in ele. :):):)

Vedeti voi, dragii mei, degeaba exista tot acest circ planetar dar mai cu seama european, infatisand sefi de state insotiti de cei mai buni finantisti care se intalnesc din 3 in 3 zile si analizeaza "CRIZA DATORIILOR" incercand sa gaseasca tot soiul de solutii si pozand in salvatorii nostri, ai norodului, cand....problema este una singura si cred ca poate fi reperata de orice individ care are o bruma de studii economice: REPARTIZAREA TOTAL INJUSTA A RESURSELOR FINANCIARE DE PE MAPAMOND.

Cand 5% din populatia mapamondului detine 95% din resursele financiare, nu mai necesita comentarii. :):):)

"Distrusa" care a demolat o casa de 12 milioane de dolari doar ca sa nu-si mai aduca aminte de fostul sot, face parte din cei 5% de care va vorbeam mai sus.

Pana ce nu o sa fie reglementata (si n-o sa fie niciodata) aceasta problema a repartizarii total injuste a RESURSELOR FINANCIARE de pe glob, niciodata nu o sa fie rezolvata problema saraciei si a neajunsurilor.

Daca ai aduna numai 10% din sumele pe care acesti NEMERNICI le arunca pe toate excesele comportamentale (ex: oja de unghii de 100.000 euro sticluta cumparata de un fotbalist celebru, seicul care a platit 10 milioane de dolari ca sa-i fie scris numele intr-un desert in asa fel incat sa se vada si din spatiu, etc, etc), ai putea rezolva in mare parte ca macar copiii sa nu mai moara de foame, asa cum se intampla in zonele foarte sarace ale globului.

De ce exista aceste excese?

Simplu, pentru ca exista aceasta total injusta remunerare a unor categorii sociale (actori si sportivi celebri, oameni de afaceri care au pus mana pe averi colosale insa nu prin munca) si care.....ajung sa aiba in conturi de 1000 de ori mai multi bani decat le-ar fi necesar sa traiasca super bine ei si "n" generatii de acum incolo.

Si....atunci, ce sa faca cu restul de bani???

Pai, simplu, s-au inventat tot soiul de "distrusi" precum VUITTON care vezi Doamne face genti a caror preturi sunt astronomice, in fapt niste sarsanale de prost gust pe care toate pitipoancele din lume se inghesuie sa le aiba in garderoba.

Sau se trezeste cate un alt "distrus" care ofera spre comercializare nu stiu ce bautura care si ea, pentru ca este in cantitate limitata, ajunge sa coste zeci de mii de euro/sticla, samd.

Normal ca toti acesti NEMERNICI isi pot permite sa arunce cu banii pe aceste excese cand in conturi au mai multi bani decat ar putea vreo data sa cheltuiasca.

Nu, nu, nu, nu sunt COMUNIST SI NICI VIZIUNI COMUNISTE NU AM.

Ok, foarte bine, exista oameni care prin natura talentului sunt deosebiti. Foarte bine, n-am nimic impotriva ca Cristiano Ronaldo marele fotbalist de la Real Madrid sa castige bani care sa-i permita sa traiasca de 100 de ori mai bine decat un individ obisnuit, insa cand ajungi sa-l platesti cu 10-12 milioane de euro pe an, pai atunci lucrurile nu mai sunt ok si uite asa se ajunge la excese pe care le stim cu totii.

Pai daca lui Cristiano Ronaldo ii dam 12 milioane de euro pe an doar pentru ca loveste bine mingea, cat sa-i dam unui chirurg care opereaza pe CREIERUL UMAN sau altuia care face transplant de organe???

Cat sa-i dam, scumpii mei???

DIN PACATE, REALITATEA ESTE SUMBRA: AU FOST SUTE DE MEDICI CHIRURGI CARE AU SALVAT DE-A LUNGUL CARIEREI LOR ATATIA SI ATATIA OAMENI, SI....AU MURIT IN SARACIE.

Iar cand nici aceste "excese" nu-i mai multumesc pe acesti NEMERNICI, atunci se ajunge la gesturi ca al acestei "distruse" ELIN NORDEGREN care a ajuns sa demoleze o casa de 12 milioane de dolari doar ca sa nu-si mai aminteasca de fostul sot.

Va dati seama ca este doar o "fitza", pentru ca nici macar o minima LOGICA nu poate avea actiunea "distrusei" atata timp cat are doi copii cu Tiger Woods si toata viata o sa aiba tangenta cu el.

Insa cand ajungi sa ai in conturi sume exorbitante FARA SA FI FACUT CEVA LA VIATA TA, ce conteaza ca distrugi o suma care intr-o alta parte a globului ar asigura 12 milioane de vaccinuri vitale pentru viata unor copii, care se "sting" prematur din lipsa acestora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu