...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 23 ianuarie 2012

CURAJOSUL DOMN....CAPITAN DE VAPOR.

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;


Scumpii mei, in aceste ultime zile vizionand imaginile prezentate la televizor si citind articolele din ziare cu privire la tragedia intamplata cu vasul de croaziera COSTA CONCORDIA, m-am tot gandit la ceva.

Sa fim sinceri, oricine ar fi vazut acel vas de croaziera inainte de a se intampla tragedia, mai mult ca sigur ca ar fi spus ca este un vapor EXTREM DE SIGUR, si....in mod cert ca asa era, daca ne referim la standardele de confort si siguranta cu care a fost echipat de catre constructori.



Insa, ceea ce n-au putut sa prevada saracii constructori, a fost faptul ca acest superb vas de croaziera urma sa fie pilotat de UN DOBITOC AFEMEIAT PANA IN MADUVA OASELOR.



Da, scumpii mei, nimic nu detest mai mult pe lume decat acesti MASCARICI, trecuti de 40 de ani, care fac pe marii cuceritori, epatand cu toate "distrusele" fomiste care-si pun curul la "bataie" pentru cateva haine, parfumuri sau....un sejur pe un vas de croaziera.

Din declaratiile multor pasageri care au scapat cu viata, reiese clar ca acest MASCARICI DE ITALIAN conducea vaporul precum un Ferari pe sosea, pentru a impresiona toate "distrusele" ce-l inconjurau pe marele CAPITAN.

Nu mai intru in amanunte pentru ca deja sunt arhicunoscute, amintind doar ca TRAGEDIA s-a intamplat tocmai ca acest MASCARICI DE ITALIAN printr-o manevra mai mult decat nebuneasca a vrut sa impresioneze o "distrusa" de moldoveanca cu care se "babardea" si care era langa el :):):)

NOTA: Nu sariti in sus, n-am nimic cu moldovencele de peste Prut, din contra, majoritatea sunt si frumoase si super fete, insa voi explica mai tarziu de ce o consider o DISTRUSA FOMISTA demna de mila pe moldoveanca cu care era domnul capitan in momentul tragediei.

Altceva este foarte important !!!

Daca ar fi fost sa merg si eu in croaziera cu acel vas, indiferent cat de SIGUR ar fi parut, in mod obligatoriu mi-as fi luat cu mine propia VESTA DE SALVARE, precum si alte lucruri care te pot ajuta in situatii dramatice pe apa.

Sunt 100% sigur ca prin decizia de a-mi lua propria vesta de salvare cu mine, as fi ajuns miezul MISTOULUI pentru toti ceilalti pasageri care sigur s-ar fi amuzat copios, crezandu-ma nebun de legat. :):):)

Din pacate, in desele incursiuni in DELTA DUNARII, am invatat un lucru:

CU APA NU TE POTI JUCA NICIODATA SI....IN CAZ DE NAUFRAGIU, SA NU TE ASTEPTI SA TE AJUTE PERSONALUL CHIPURILE "CALIFICAT" CARE TE INSOTESTE.

Ce vreau sa spun???

Toti cei care au mers cu mine in Delta Dunarii, nu s-au urcat in barca fara VESTA DE SALVARE, indiferent ca le-a convenit sau nu.

Nu o data, le-am spus clar celor care m-au insotit in Delta si care erau martori la diverse glumite facute de patronii pensiunilor sau diversi barcagii vis-a-vis de VESTA MEA DE SALVARE, ca.....daca Doamne Fereste se intampla ceva neprevazut, toti acei smecheri care rad, nici macar UN DEGET nu ar fi intins dupa noi ca sa ne salveze, fiind mult prea preocupati sa-si salveze propria piele, chiar daca....chipurile erau persoanal "CALIFICAT".

Ia incercati sa vi-l imaginati pe MASCARICIUL DE ITALIAN inainte de tragedie, vorbind despre CALITATILE LUI DE SUPER MARINAR si cat de siguri se pot simti toti pasagerii pe vasul sau.

Realitatea???

Cand s-a intamplat CEEA CE NIMENI NU CREDEA, bravul capitan de vas n-a stiut cum sa se imbarce in prima barca de salvare alaturi de "distrusa" de moldoveanca ce-i era amanta si sa ajunga mai repede pe mal. :):):)

Ce s-a intamplat in continuare????

In timp ce sute de femei si copii, incercau cu disperare sa-si salveze viata, MASCARICIUL DE ITALIAN refuza sa se intoarca pe vapor in ciuda oridinelor clare primite de la PAZA DE COASTA, ramanand ca un las pe tarm.

Sa mai povestesc de marturii cutremuratoare, ce privesc parte din marinarii de pe vapor care de frica si in dorinta de a se salva, au ajuns sa impinga femeiele si copiii ca sa apuce ei cat mai repede un loc in barcile de salvare????

Acum, dupa cum am promis o sa argumentez, de ce, din punctul meu de vedere, acea domnita moldoveanca, este O "DISTRUSA" demna de mila.

Dupa ce in mod mai mult decat clar isi platea cu "fofoloanca" sejurul de care beneficia alaturi de capitanul vasului (fusese si ea angajata pe vas, insa contractul i se incheiase de 2 saptamani), fiind una dintre miile si miile de fomiste pe care le intalnesti la tot pasul, dupa tragedie, a mai avut si IMENSUL TUPEU, SA SPUNA CA MASCARICIUL DE ITALIAN ESTE UN EROU CARE A SALVAT MULTE VIETI !!!!!

Auziti voi, cat tupeu !!!!

Dupa ce esti o distrusa fomista care-ti deschizi gurita spre a-ti fi "umpluta" nu numai cu mancare de un MASCARICI DE ITALIAN care iti putea fi tata ca si varsta, dupa ce ajungi prima pe mal, salvandu-ti toate bagajele si banii in timp ce zeci de copii incercau cu disperare sa ajunga la barcile de salvare, mai ai si IMENSUL TUPEU sa spui de acel nemernic ca este UN EROU !!!

Vedeti voi, scumpii mei, un singur lucru trebuie sa retineti !!!!

PE APA, NU ESTE DE GLUMIT, INDIFERENT CAT DE SIGUR PARE A FI TOTUL !!!

Intotdeauna, indiferent de situatie, luati-va toate masurile de siguranta cu putinta si nu va uitati in gura SMECHERILOR care braveaza in fata unui pahar de vin, povestindu-si vitejiile marinaresti, pentru ca in caz ca se intampla ceva rau, in majoritatea cazurilor sunt primii care nu stiu cum sa-si salveze mai repede pielea, chiar si in fata unui copil de cativa anisori.

P.S. Noroc (daca de poate spune asa) ca tragedia s-a intamplat la cativa zeci de metri de mal, altfel nu stiu cati pasageri ar mai fi supravietuit de pe acel vas de croaziera daca nenorocirea se intampla in larg, cu un capitan MONUMENT DE LASITATE SI CU NISTE MARINARI ATAT DE VITEJI INCAT IMBRANCEAU COPIII SI FEMEILE SA LE IA LOCUL IN BARCILE DE SALVARE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu