...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 19 ianuarie 2012

MAESTRE, ASA REPEDE IN....FALIMENT???

Buna seara, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;


Scumpii mei, in seara asta vreau sa discutam un pic despre MAGAZINELE "MICRO".

Cu totii le stim, cu totii le-am vazut, cu totii avem langa bloc cel putin un magazin "MICRO". De fapt, mai bine spus, pana acum vreo saptamana, chiar daca cu rafturile goale, cu totii AVEAM pe langa bloc un astfel de magazin. :):):)

Acum ceva vreme, cand a aparut stirea ca marele om de afaceri Dinu Patriciu a gandit o afacere gigant cu care sa "rupa" piata produselor alimentare, am fost extrem de interesat de subiect.

De unde atata interes??? :):):)

Pentru ca, IDIOT CUM MA STITI, aveam ocazia sa vad cum se descurca un maret om de afaceri din Romania, incercand sa cladeasca o afacere, altfel decat ceva in care sa fie implicat vreun obiectiv industrial al STATULUI. :):):)

Pentru mine, desi poate gresesc, toti cei care se numesc mari afaceristi in Romania, dupa diverse tranzactii facute cu STATUL si ale sale obiective industriale, poarta un IMENS SEMN DE INTREBARE asupra capacitatilor manageriale si de business.

Asadar, aveam ocazia sa-l vad la treaba pe marele om de afaceri DINU PATRICIU, altfel decat intr-o tranzactie cu STATUL. :):):)

Usor, usor, toate cartierele Bucurestiului si mare parte din orasele tarii au fost impanzite de MAGAZINELE MICRO. Nu stiu de ce, insa inca de la inceput in toate discutiile avute cu diverse persoane, M-AM ARATAT EXTREM DE SCEPTIC IN CEEA CE PRIVESTE REUSITA ACESTEI AFACERI, asa ca am asteptat sa vad ce se intampla.

Dupa o vreme, intrand in magazinul MICRO de langa blocul meu, am observat ca marfa din rafturi incepe sa se imputineze, ca unele produse deja disparusera cu desavarsire, iar in ultima vreme, rafturile din vestitele magazine ajunsesera sa arate ca cele de pe vremea lui Ceausescu, ca in final sa se stinga de tot "lumina". :):):)

Curios din fire, am inceput sa caut articole pe internet cu posibilele cauze ale inchiderii magazinelor MICRO, iar ceea ce am aflat nu m-a mirat deloc. :):):)

Intr-un articol gasit pe site-ul "romanialibera.ro", am aflat ca inca de la inceputul afacerii, furnizorii erau platiti cu foarte mare intarziere, la fel ca si "chiriile" magazinelor.

Din luna septembrie 2011, din ce in ce mai multi furnizori au inceput sa refuze a mai aproviziona MAGAZINE MICRO, pentru ca plata marfurilor intarzia pana la 240 zile (!!!), iar ulterior acestia au ajuns sa ceara in instanta falimentul firmei lui Patriciu.

In prezent, multi furnizori se plang de faptul ca marele afacerist presat de cererile in instanta de declansare a falimentului, le-a platit o parte din datorii, exact atat cat legea sa nu le permita acestora declansarea falimentului.

Mai exact, legea spune ca nu poti cere in instanta declansarea falimentului unei firme, daca aceasta nu are o datorie la tine mai mare de 40.000 ron. Asa ca, din ceea ce am citit in acel articol, marele afacerist a platit dupa cum urmeaza:

Daca un furnizor avea de primit 45.000 ron, i s-au platit 6.000 ron, in asa fel incat datoria ramasa sa se situeze la 39.000 ron, suma la care sa nu se poata cere FALIMENTUL. :):):)

Unele voci afirma ca, inca de la inceput intregul lant de magazine MICRO, a fost construit in mare marte cu BANII FURNIZORILOR NEPLATITI, iar marele afacerist roman, a investit extrem de putin.

Totul pare logic, ceva de genul piramidal. Raman dator la tine, maine la altul, poimaine la altul, iar cu banii de pe marfa ce mi-a fost livrata, deschid alte magazine. Asta pana in momentul in care se prind "fraierii" de schema. :):):)

Si....se pare ca s-au prins detul de tarziu. :):):)

Acum, cica marele afacerist este in maxime tratative cu nu stiu ce lant de magazine celebru din lume, avandu-se in vedere 2 variante:

- o investitie de 60 milioane a acelui investitor strain;

- vanzarea intregii afaceri respectivului investitor strain.

Ceea ce am aflat nu ma mira absolut deloc. Am fost 100% sigur ca asa o sa se intample, pentru ca dupa cum v-am mai spus in nenumarate ori, pana in prezent NICIUN AFACERIST ROMAN DEVENIT PUTRED DE BOGAT DUPA O "COMBINATIE" IN CARE BINEINTELES CA EXISTA STATUL CU ALE SALE OBIECTIVE INDUSTRIALE, pe cont propriu nu a facut dovada calitatilor manageriale si de business. :):):)

Imi aduc aminte de un alt celebru om de afaceri ce s-a dat in stamba ani de zile pe la televizor alaturi de o "distrusa" iar in prezent vrea sa candideze la Primaria Capitalei (ghici, ghicitoare....cine-i?), imbogatit, dupa cum spun unii tot dintr-o "combinatie" discutabila, peste ani....cand a incercat ceva pe cont propriu cu marea fabrica de ciment pentru constructii, foarte rapid a dat FALIMENT, pierzand dupa unele voci in jur de 100 milioane euro. :):):)

Daca ii iei la bani marunti pe marii afaceristi din Romania, cu usurinta poti sa constati ca....cu foarte mici exceptii (scuze pentru cacofonie), SUCCESUL SI IMBOGATIREA si-a facut aparitia numai dupa "afaceri" derulate cu STATUL. Cand respectivii mari afaceristi romani sunt pe cont propriu, contabilizeaza FALIMENT DUPA FALIMENT. :):):)

De-a dreptul penibil imi par momentele cand acesti afaceristi sunt invitati in diverse emisiuni de televiziune in care sunt prezentati ca OAMENI DE SUCCES si viitoare sperante pentru iesirea Romaniei din CRIZA. :):):)

Pai, mister PATRICIU, vrea sa conduca ROMANIA sau...ma rog, ar fi vrut, pe vremea cand arata cu degetul spre inamicii politici, insa n-a fost in stare sa gestioneze cu succes un lant de magazine alimentare, dand faliment dupa 2 ani. :):):)

Ok, unii ar spune ca de fapt n-a urmarit decat sa dezvolte o retea de magazine dupa care s-o vanda unui mare investitor strain. Poate fi si aceasta varianta, insa....am mari indoieli. :):):)

Oricum, se vede treaba ca, daca nu este implicat STATUL in relatia de afaceri a vestitilor afaceristi romani, succesul nu numai ca se face foarte mult asteptat, insa......este inlocuit extrem de repede cu un vestit FALIMENT. :):):)

Cel mai grav este ca astfel de oameni, PE RAND, PRIN ROTATIE, ajung sa conduca aceasta tara si nu trebuie sa ne mai miram ca suntem din ce in ce mai "praf" din punct de vedere economic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu