...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 15 decembrie 2011

OANA, SALVEAZA-TE PANA NU ESTE PREA TARZIU !!!

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, din nou, simt nevoia sa scriu cateva randuri. Din punctul meu de vedere, desi....multora le poate starni rasul, subiectul pe care-l voi dezvolta in randurile ce urmeaza este foarte important iar mesajul pe care incerc sa-l transmit, chiar daca prin disecarea comportamentului unei destul de controversate persoane publice din Romania, anume OANA ZAVORANU, imi pare mai mult decat important, as spune vital.

Asadar, cum foarte multi dintre voi cunoasteti deja, in aceste zile a izbucnit un scandal monstru accesorizat si cu o ancheta oficiala a procurorilor vis-a-vis de....VRAJITORII SI VRAJITOARE.

Din start, subliniez faptul ca, ma abtin a-mi exprima parerea daca EXISTA SAU NU VRAJITOARE "ALBE SAU NEGRE", samd, pentru simplul si unicul motiv ca nu-mi place a bate campii fara sa am o farama de cunostinte in domeniu care sa poata reprezenta fundamentul unei minime argumentatii "pro sau contra".

Insa, imi voi prezenta parerea despre aceasta domnisoara OANA ZAVORANU, de care, dupa ce am verificat pe blog, am mai scris acum cateva luni, iar la acel moment nu am fost deloc dragut in afirmatii. Poate, unii, dupa ce au citit acel comentariu, nu mi-au impartasit parerea, considerand ca exagerez, ca nu am de unde sti, samd, insa....azi, la mai bine de 6 luni distanta, o sa observati cu usurinta ca, din pacate, ceea ce am sustinut atunci bazandu-ma eminamente pe FLER, azi, este mai mult decat demonstrabil.

NOTA: Pentru cine este interesat, comentariul la care fac referire se intituleaza "CAND TE PIERZI DE DUMNEZEU" si a fost scris pe acest blog in data de 10 mai 2011.

Revenind in prezent, sunt sigur ca multi dintre concetatenii nostri sunt destul de socati si nu le vine sa creada ca OANA ZAVORANU a decazut in asa hal din punct de vedere spiritual, incat sa ajunga a merge la VRAJITOARE sa comande "moartea" propiei mame, chiar daca azi, impricinata incearca sa-si scuze gestul, prin penibila explicatie ca acele VRAJITOARE o avertizasera ca insasi mama ei platise vraji ca ea sa moara si numai procedand asemenea, putea sa scape de acel blestem.

Acum 6 luni de zile, am vizionat niste poze cu Oana Zavoranu, pe care le prezint mai jos.





Dupa ce am vizionat aceste poze, am postat pe blog un comentariu dedicat Oanei Zavoranu, in care scriam (fragment din comentariu):

"Va spun sincer, simt ca Oana Zavoranu nu este un om rau si are un suflet de aur, insa....S-A RATACIT CRUNT PE DRUMUL PIERZANIEI !!!

Banii, notorietatea, luxul si....ciumpalacii care o curteaza asiduu, pur si simplu i-au luat mintile, indepartand-o de Dumnezeu si lasand Diavolul sa-i dicteze comportamentul.

Iubitii mei, voi....puteti rade cat vreti, insa....EU, MA VOI RUGA LA DUMNEZEU PENTRU SALVAREA SUFLETULUI OANEI ZAVORANU !!!"


Multi dintre cei care la acea vreme au citit ceea ce scriam, cu siguranta ca au zambit si m-au considerat patetic insa....AZI, cand imensul scandal a izbucnit, iar faptul ca OANA ZAVORANU a apelat la magia neagra, facand rugaciuni catre DIAVOL sa-i ucida mama, nu mai reprezinta un secret pentru nimeni, cred ca acel zambet pe buzele multora a cam inghetat.

Da, da, da, iubitii mei, inca de acum 6 luni de zile am realizat ca, in momentul in care OANA ZAVORANU a ajuns sa pozeze goala intr-o revista destinata barbatilor, alaturi de cruce si biblie, care erau postate in zone ce nici macar nu vreau sa mi le aduc aminte in asociere, AM REALIZAT 100% CA INTRASE DEMULT PE DRUMUL PIERZANIEI, CA-L PARASISE PE DUMNEZEU SI SE INDREPTA CU PASI REPEZI SPRE....IAD.

Tocmai de aceea, in prezent, nu ma mira absolut deloc, ca....culmea ironiei, in aceeasi perioada in care facuse acele poze, Oana Zavoranu platea sume uriase de bani pentru niste rugaciuni fata de DIAVOL, sa-i ucida mama.

Vedeti voi, de foarte multe ori v-am spus, ca numai DOBITOCII invoca mereu acele sintagme de genul "Hai, domnule, de unde stii?" sau...."Poate nu este chiar asa", in momente in care lucrurile sunt mai mult decat clare.

Ca sa fiu si mai exact in ceea ce vreau sa spun, va aduc aminte ca in momentul in care Oana Zavoranu a ales sa faca acele poze de o blasfemie absolut incredibila, respectivei reviste, NU I-A CERUT NICIUN ONORARIU !!!!

Credeti ca intamplator, nu a cerut niciun onorariu????

Credeti ca intamplator, a fost prima femeie din Romania care si-a permis sa pozeze goala cu crucea si biblia postate in zonele intime????

Nu, nimic nu era intamplator, ci doar o consecinta a faptului ca sufletul ei era acaparat de DIAVOL, iar comportamentul ei, chiar prin acele poze, nu putea sa fie decat CONTRA LUI DUMNEZEU SI A SFINTELOR LUCRURI BISERICESTI, CELE MAI IMPORTANTE PENTRU ORICE CREDINCIOS "BIBLIA SI CRUCEA", IAR IN ACELASI TIMP, CELE MAI DE TEMUT PENTRU DIAVOL !!!

Stiu, stiu, stiu, pentru multi care si-au facut o obisnuinta in a nu mai diseca, a nu mai gandi, a nu mai percepe nicio nuanta din ceea ce-i inconjoara, tot ce scriu acum, pare patetic, o prostie, o naivitate, samd.

Insa, nu este deloc asa !!!!

In final, va spun sincer ca, chiar cred cu tarie ca CELE DOUA VRAJITOARE reclamate la procuratura de OANA ZAVORANU, nu au absolut nicio vina, iar argumentatia este extrem de banala !!!

OANA ZAVORANU A APELAT LA SERVICIILE LOR SI....NU INVERS !!!

De ce, sunt acuzate acele vrajitoare????

Aaaaaa, ca ar fi excrocat-o pe OANA ZAVORANU cu aproximativ 450.000 de euro, contravaloarea a 2 case, un apartament, o masina de lux si vreo 2 kg de aur ????

Iubitii mei, acele vrajitoare, cumva, i-au tras vreo "teapa" intr-o asociere in diverse afaceri????

Sau....cumva, au deposedat-o de acele bunuri prin VIOLENTA???

Credeti ca cele doua VRAJITOARE, merg prin cluburile de fite si iau de guler diverse dudui celebre si bogate de pe plaiurile mioritice, ducand-le cu forta in casa lor si obligandu-le sa asiste la ceremonii in care diavolul este rugat sa ucida diverse cunostinte ale respectivelor sau sa "lege" pe nu stiu cine de fapturile lor minunate???

Nuuuu, scumpii mei, ESTE EXACT INVERS !!!

Acele domnite alearga disperate spre acele VRAJITOARE, aratandu-si disponibilitatea de a plati sume uriase de bani, pentru ca DIAVOLUL sa le satisfaca diverse dorinte oculte pe care le au.

De ce, sa fie arestate cele doua VRAJITOARE????

Ce vina au????

Sau....cu ce sunt mai vinovate decat acei baieti care ne-au abordat macar o data in viata pe strada pe fiecare dintre noi, propunandu-ne sa ne vanda cu preturi de "chilipir" ceasuri si telefoane de firme???

Sa fim clari, in momentul in care accepti, stim cu totii ca vom fi pacaliti !!!

Culmea, posibilitatea ca acei baieti care ne propun pe strada "chilipiruri" sa ne pacaleasca este infinit mai mare decat in cazul VRAJITOARELOR, care, sa fim seriosi, nu putem afirma cu putere daca au sau nu forta sa manuiasca magia alba sau negra, decat daca ne aventuram in presupuneri lipsite de argumentatie.

V-am spus, personal, ma abtin a ma pronunta! Admit deopotriva ca poate exista o oarecare forta de manuire a magiei indiferent de culori, cum dealtfel este foarte posibil sa nu fie nimic adevarat.

Nu am argumete, nu am nici macar un minim de informatie despre acest subiect, asa ca nu ma pot aventura in supozitii, insa....daca cineva este de condamnat, cu siguranta acestea sunt persoanele de genul lui Oana Zavoranu care admit fie si la nivel teoretic, sa-si vanda sufletul DIAVOLULUI, pentru ca acesta sa-i indeplineasca anumite dorinte.

Voi incheia si acest comentariu, exact asa cum am facut-o si in cel scris acum 6 luni de zile, subliniind ca MA VOI RUGA LUI DUMNEZEU PENTRU OANA ZAVORANU, considerant in acelasi timp ca daca cei apropiati acestei domnite nu vor interveni cu celeritate incercand s-o salveze, nu peste multa vreme, lista sinucigaselor celebre de pe plaiurile mioritice, o sa mai contina un nume !!!

Un comentariu: