...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 noiembrie 2011

CRIMINALA DAR..."PROFUNDA" SI SENSIBILA !

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, desi este 1 noaptea, ma apuc sa scriu cateva randuri. Acum vreo 2 ore, dupa ce m-am asezat in pat cu gandul sa ma culc, ca de obicei, asa cum fac in fiecare seara si cred ca nu sunt deloc SINGURUL, am comutat televizorul pe canalul "Televiziunii Poporului", unde spre surprinderea mea, in loc sa-l vad pe cel mai vestit dintre numitii "Dan", am vazut o duduie blonda, pe care o stiu din vedere desi nu-mi place deloc, care are o emisiune cu CRIMINALI.

Invitata emisiunii, era o tanara frumusica si extrem de finuta, cu o voce suava si o exprimare cu mult peste media societatii, dar care....FACUSE O CRIMA.

Urmarind in continuare, am inteles rapid ca respectiva tanara isi omorase iubitul cu vreo 80 de lovituri de cutit, iar in urma procesului avea de ispasit o pedeapsa de vreo 25 de ani.

Bai, nene, daca o urmareati pe respectiva tanara cum vorbea, cat de bine si de frumos se exprima, puteati fara probleme sa spuneti ca este un INGER de om.

Ceea ce m-a frapat, atunci cand foarte corect (cel putin la nivel de teorie) sustinea ca SE CONSIDERA EXTREM DE VINOVATA fata de crima comisa, ca indiferent ca si-a luat 25 de ani de inchisoare, pedeapsa este mult prea mica in raport cu ceea ce a facut, a fost faptul ca....mai tot timpul zambea atunci cand vorbea.

La un moment dat dorind sa aflu mai multe, am dat drumul la laptop si l-am rugat pe prietenul "Google" sa ma ajute putin. :):):)

Criminala se numeste Ioana Roman.





Cand a comis oribila crima, prin martie 2010, avea 22 de ani, iar iubitul ei, cel casapit cu 80 de lovituri de cutit, avea 36 de ani si tocmai ce divortase pentru a avea o relatie cu criminala. Mult mai grav este ca decedatul avea si un copil din casatoria anterioara.



Daca veti viziona filmuletul de mai sus, mai mult ca sigur ca privind fotografia tinerei coroborat cu ceea ce povesteste din noaptea crimei, n-o sa va vina sa credeti ca este vorba de una si aceeasi persoana.

Acum, sa va explic si de ce, am decis sa scriu aceste randuri pe blog. :):):)

Pentru ca, tot cu ajutorul prietenului "Google", am aflat ca domnisoara criminala, avea si ea un blog, unde scria intr-un mod foarte PROFUND SI SENSIBIL.

Hai sa vedem cate ceva din ceea ce a scris:

„Am citit mii de pagini despre dragoste. Le-am înţeles şi le-am simţit. Apoi am scris sute de pagini, ca să înţeleagă şi să simtă alţii, ca şi mine. Credeam că toate tainele iubirii îmi sunt cunoscute, că toate nuanţele îmi sunt familiare. Dar... nu am ştiut nimic! Nu am ştiut nicio clipă ce se ascunde, în realitate, în spatele cortinei burgheze şi parfumate de cuvinte... Oare ce sensuri obscure mi-au fost dezvăluite, ca printr-o acţiune mistică?"

Iubitii mei, asa, ca prin minune, dupa ce am citit paragraful de mai sus, am realizat ca in foarte dese randuri, pe siteul de socializare pe care am si eu cont, am vazut astfel de "creatii" ale unor distinse si "profunde" domnite, si....sincer, am simtit un fior pe spinare. :):):)

Numai Dumnezeu stie cate demente exista ca aceasta tanara finuta si draguta, educata si stilata, care posteaza niste pasaje ca cel de mai sus, care pentru mine sfideaza crunt NEBUNIA, insa pentru societatea de azi inseamna "profundul", fiind apreciat, si....dupa ce ti-ai petrecut cateva nopti cu ele, ajungi sa fi "casapit" cu zeci de lovituri de cutit. :):):)

Lasand gluma la o parte, scumpii mei, "fotografiati" bine de tot pasajul pe care l-am redat mai sus, pentru ca....de cate ori veti avea ocazia sa cititi astfel de pasaje in cate-o descriere, ganditi-va de doua ori inainte de a va petrece vreo noapte cu distinsa domnita :):):)

Nu m-ar mira nici de data asta sa nu ma luati in serios, insa....credeti-ma pe cuvand ca aproape toti indivizii/ele care scriu in genul mai sus prezentat, au probleme grave la "mansarda", traind intr-o lume a lor si in orice moment pot exploda intr-un mod aproape incredibil.

Este foarte tarziu, mi-am pierdut si "exercitiul" de a scrie, pentru ca ar mai fi multe de spus despre acest gen de persoana sensibila, profunda si finuta la prima vedere, insa....DOAR LA PRIMA VEDERE, pentru ca in spate, realitatea poate fi mult mai crunta.

In final, va mai spun doar atat:

Dupa acest "episod", m-am dus cu mintea la vreo 3-4 tipe pe care le-am cunoscut candva si cu care mi-am petrecut ceva nopti si.....ma consider norocos ca n-am plecat cu vreun cutit in gat intr-o explozie de nebunie. :):)

Da, da, da, erau tot genul asta de "profunde", care atunci cand scriau un pasaj, mie imi parea ca sunt nebune, sau....in tot cazul, cel putin eu, nu intelegeam nimic din ce scriau. :):):)

ATENTIE MARE CU....."PROFUNZIMEA" ASTA !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu