...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 13 octombrie 2011

NIMIC NOU, TOATE CUM LE STITI.

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, traiesc, sunt viu si nevatamat, asta pentru cei care m-au tot intrebat in ultima vreme. :):):)

Din pacate, desi am regretat in fiecare zi in care n-am mai scris pe blog, totusi....inca, nu pot promite ca am sa reiau postarea de comentarii. Cine ma cunoaste stie prea bine ca nu promit ceva ce nu pot sa fac si....din nefericire, de cand m-am reintors la serviciu, n-am mai gasit timpul necesar pentru simpaticul obicei cu care ma obisnuisem timp de 1 an.

In rest, daca este sa vorbesc despre mine, nu prea am ce sa va spun, avand o existenta mai mult decat banala. :):):)

Mai bine sa va spun de Jungle Man, va mai aduceti aminte, simpaticul meu, unic, prieten.

N-o sa credeti, insa.....A PRINS "URSUL" RANA, asa ca, la inceputul saptamanii l-am insotit pe Jungle Man la clinica Medlife unde a suferit o interventie chirurgicala in urma careia i-a fost extirpata fierea.

Frica cea mai mare pe care a avut-o Jungle Man a fost ca interventia chirurgicala impunea ANESTEZIA GENERALA si implicit respiratia mecanica pe timpul operatiei, insa....l-am linistit, asa cum m-am priceput mai bine, desi, si mie imi era frica. :):):)

Una peste alta, operatia a decurs fara probleme, iar cand Jungle Man s-a trezit din anestezie, am fost acolo langa el si......sper sa nu uite. :):):):)

Despre piciul meu, ce sa va spun??? Creste si devine din ce in ce mai obraznic. Cand prinde momentul, o carpeste si pe mamicuta si pe bunicuta de le sar mucii, iar apoi.....rade. :):):)

De ascultat, doar pe mine ma asculta desi eu sunt cel mai permisiv cu el sau mai bine spus, mult prea permisiv. :):):)

Hai sa va arat o poza mai recenta in care este impreuna cu verisorul sau (baiatul surorii mele).



Pe scurt, cam astea au fost noutatile.

In ceea ce ma priveste, in afara faptului ca tensiunea arteriala imi face mari probleme cum ma enervez cateva minute, ajungand sa umblu zilnic dupa mine cu pastile si aparatul de masurat, in rest, multumesc lui Dumnezeu, sunt bine sanatos.

Si....din pacate, n-am ce face, m-am imbolnavit in 2008 de hipertensiune arteriala si asa am s-o duc toata viata. Asa ca, desi unii spun ca m-am blazat total si sunt de nerecunoscut, tot ce ma intereseaza este sa fiu cat mai calm si sa nu ma enervez, iar cu putin mai multa nesimtire chiar imi reuseste si....imi reuseste incredibil de bine. :):):)

P.S. Pentru domnisoara (stie ea, cine), care mi-a trimis chiar azi un sms prin care m-a intrebat intr-un mod atat de frumos "Si, la cine mai prestezi, motanel?", trebuie sa dezamagesc asteptarile, pentru unicul si banalul motiv ca, tratamentul cu betablocante (Norvasc si tertensiv) imi diminueza extrem de tare presiunea sangelui, iar cine este comprehensiv, intelege si...."efectele". :):):)

Scumpii mei, asa cum o faceam pe vremuri, si acum, la final, va pupicesc cu mare drag !!!!

Dumnezeu sa ne aiba in paza pe toti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu