...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 15 august 2011

SCUMPII MEI, SA AVETI GRIJA DE VOI !!!

Buna seara, scumpii mei !


In seara asta, trebuie sa fac cateva precizari, iar la final sa-mi cer scuze si sa-mi fac "MEA CULPA". De ce, o sa vedeti imediat.

Scumpii mei, pe acest blog scriu de peste 1 an de zile, iar o foarte mare perioada de timp, am facut-o ZILNIC.

Asa este, in ultima vreme, n-am prea mai scris pe blog, iar multi dintre voi mi-ati atras atentia asupra acestui lucru.

Sincer sa fiu, dupa ce m-am reintors la serviciu, cu greu mi-am mai gasit timp sa scriu, pentru ca imi sunt necesare cam 2 ore si jumatate pentru un comentariu scris, corectat, postat, samd.

Nu stiu cat de bine sau prost am scris pe acest blog de cand l-am deschis, insa un lucru stiu cu sigurata:

DE FIECARE DATA CAND MA APUCAM SA SCRIU UN COMENTARIU, NU FACEAM NICI CEA MAI MICA ECONOMIE LA "EFORT" SI NICI NU INCERCAM SA SCRIU CAT MAI SUCCINT.

Din nefericire, acum, cand am reinceput serviciul, nu imi mai gasesc acele 2 ore si jumatate ca sa scriu un comentariu, asa cum consider eu ca trebuie scris, si....nici nu vreau sa dau "rasol", asa, ca sa existe in continuare acest blog.

Asa ca, dupa ce m-am gandit foarte serios, am ajuns la o concluzie care pe unii o sa-i bucure, pe altii o sa-i supere, insa....asa consider eu ca este corect.

CEL PUTIN PENTRU MOMENT, DECLAR RASPICAT CA NU VOI MAI SCRIE CU REGULARITATE PE BLOG, CI....CINE STIE, POATE CU TOTUL SI CU TOTUL ACCIDENTAL.

Stiu, stiu, stiu, nu demult am declarat intr-un cometariu imediat dupa ce m-am reintors la serviciu, ca indiferet de cat de greu imi va fi, n-o sa renunt la acest obicei de a scrie pe blog, chiar daca ar fi sa-mi rapesc 2 ore din portia de somn.

Asa este, am declarat aceste lucruri si....tocmai de aceea, AZI, dupa ce am luat decizia de a nu mai scrie pe acest blog, TREBUIE SA-MI FAC "MEA CULPA" SI SA-MI CER IERTARE PETRU CELE PROMISE.

Sicer, si mie imi pare rau, insa....dupa cum v-am spus, nu vreau sa scriu in bataie de joc, numai ca sa existe acest blog sau ca sa fac rating.

Sunt constient ca blogul isi va pierde incet dar sigur ratingul pe care l-a reusit pana acum, insa.....consider ca este mai CORECT asa.

Oricum, NU VOI UITA NICIODATA ca "scrisul" m-a salvat candva de a-mi pierde mintile de durere, iar in plus, usor, usor, m-a ajutat sa ma ridic.

Parte din experienta mea de viata, a fost scrisa pe acest blog, si....cine stie, poate candva, pe unii dintre voi o sa va ajute.

Oricum, sa aveti ferma convingere ca din momentul in care am deschis acest blog (5 iunie 2010) si pana azi (15 august 2011) cand am luat hotararea sa nu mai scriu decat, cine stie, intr-un mod accidental, TOT CE AM SCRIS A FOST ADEVARAT, FARA INVENTII, IAR IN PLUS AM PUS EXTREM DE MULT SUFLET SI AM CONSUMAT EXTREM DE MULTA ENERGIE.

Aceasta perioda de 1 an si 2 luni, cat am scris pe acest blog, a fost extrem de frumoasa si o voi pastra "vie" in sufletul meu. Uneori cand scriam radeam si zambeam, alteori simteam cum lacrimile isi fac loc in ochii mei, alteori.....spumegam de nervi, samd.

VA PUPICESC CU MULT DRAG SI VA DORESC TOT BINELE DIN LUME !!!

Fara voi, cei care m-ati citit cu regularitate, acest blog, n-ar fi existat !!!

Un comentariu:

  1. Te rog scrie, scrie cand poti, cum poti, dar scrie in continuare! Nu-ti imaginezi cat bine mi-ai facut! Am nevoie de tine! Vera

    RăspundețiȘtergere