...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 30 august 2011

O ALTA....NUNTA A ANULUI.

Buna ziua, dragii mei !

Numar de telefon: 0734.465.075;

E-mail: mirciulica232@yahoo.com;

Scumpii mei, iata-ma ca dupa mai bine de 2 saptamani, ma vad scriind din nou pe blog. Nu, nu m-am decis sa reincep a scrie, ci...dupa cum am specificat in comentariul anterior, voi scrie din cand in cand, numai atunci cand voi avea timpul necesar.

Azi, poate si pentru faptul ca mi-am luat cateva zile de concediu, am reusit sa gasesc circa 2 ore pentru prezentul comentariu.

In randurile ce urmeaza, voi scrie despre un eveniment petrecut zilele trecute, de care sunt sigur ca majoritatea dintre voi ati auzit, anume....NUNTA ANULUI.

:):):):) Da, da, da, din nou am avut....NUNTA ANULUI, protagonistii fiind Cristi Borcea si o domnisoara, al carei nume nu-l cunosc.



Dupa cum deja cunoasteti, pentru ca "televizoarele" sunt pline de imagini, nunta a fost organizata in cel mai luxos si fastuos stil cu putinta, fiind puse la "bataie" sume uriase de bani.

NOTA: :):):) Imi este imposibil sa nu-mi amintesc de o alta nunta, tot a "anului", insa prin 2005 daca nu gresesc, cand Irinel Columbeanu se casatorea tot cu o domnisoara necunoscuta, care intre timp a devenit foooooarte cunoscuta, chiar daca si acum la aproape 6 ani de zile, tot ma intreb "De ce?". :):):)

In fine, nunta domnului Borcea, sincer, m-a lasat extrem de rece, stiut fiind faptul ca nu agreez deloc FASTUL SI GRANDOMANIA, insa....altceva m-a nedumirit profund.

Azi dimineata, conform "stirilor" difuzate de toate televiziunile, domnul si proaspata doamna Borcea, au plecat din tara, pentru a-si petrece 3 saptamani de "LUNA DE MIERE".

La aeroport, bineinteles ca au facut si cateva declaratii, redate de toate televiziunile.

Amandoi au declarat la UNISON ca ziua nuntii, a fost CEA MAI FRUMOASA ZI DIN VIATA LOR.

Ok, daca in cazul doamnei, pot intelege, in cazul domnului, sincer...NU POT SA INTELEG.

Pai, sincer, desi....poate sunt eu un cretin, credeam ca pentru domnul Borcea, zilele in care s-au nascut cei 2 copii pe care-i are cu fosta nevasta, sunt si vor ramane intotdeauna ca CELE MAI FRUMOASE ZILE DIN VIATA LUI.

Insa, se pare ca....m-am inselat. :):):)

Acum, ca tot veni vorba de copii, azi, la aeroport, intrebat fiind "Ce urmeaza?", domnul Borcea a declarat ca isi doreste un COPIL cu actuala nevasta.

Bai nene, multi din voi ma stiti ca sunt mai prostut de felul meu, insa....cand am auzit aceasta declaratie, am belit niste ochi cat cepele si mi-am luat o figura de mare bou, neintelegand dorinta domnului Borcea.

Pai, de ce sa mai faci inca un copil????

Din cate stiu, domnul Borcea, mai are 2 copii, care in aceste ultime saptamani, noroc ca n-au fost in tara, fiind tinuti de mama lor, departe de toata "nebunia" de pe "micile ecrane".

Bineinteles, daca ne referim la partea "FINANCIARA", distinsul domn Borcea, poate sa faca, nu un copil, ci....inca 100, fiind capabil sa le ofere tot ce trebuie pentru o viata mai mult decat indestulatoare, dar....OARE, ESTE INDEAJUNS???

In fine, pana la urma nu este decat...."DOAR O PARARE".

In final, le doresc din tot sufletul proaspetilor insuratei ca aceasta FASTUOASA CASATORIE, sa dureze cat mai mult posibil.

Iar in plus, sper, sa nu asistam peste cativa ani, la niste "dueluri" verbale urate pe holurile tribunalului, asa cum s-a intamplat de multe ori cu alti protagonisti a caror nunti, in acele vremuri au capatat titlul de....NUNTA ANULUI. :):):)

P.S. Pentru mine, daca exista si...cu siguranta exista, CEA MAI FRUMOASA ZI DIN VIATA MEA, 100% este si asa va ramane pana cand voi muri, ziua in care baietelul meu a venit pe lume.

In acea zi, n-a existat nimic din ceea ce poate fi numit "LUX" SAU "FAST", insa.....acele clipe petrecute pe colidorul spitalului, in fata salii de nasteri, pana ce o asistenta mi-a spus "Sa va traiasca, aveti un baietel", mi-au dat cea mai mare bogatie din cate pot exista.

Pacat ca multi barbati devin "tati", insa....extrem de putin nutresc cu adevarat INCREDIBILUL SENTIMENT DE A FI "TATA".

Numai asa, poti sa simti si sa declari peste cativa ani de zile, ca o nunta super fastuoasa cu o domnisoara, a fost CEA MAI FRUMOASA ZI DIN VIATA TA, uitand cu desavarsire de zilele in care Dumnezeu ti-a daruit cea mai mare bogatie care poate exista.....2 copii frumosi si sanatosi.

Da, da, da, domnule Borcea, acel Dumnezeu Tatal Atotmantuitorul, pe care nu demult, fiind intr-o biserica si citind "Crezul" in calitate de nas de botez, l-ai botezat....Dumnezeu Tatal ATOTSTIVUITORUL. :):):):)

3 comentarii:

  1. am urmarit si acest filmulet....si am ramas masca...cu toate ca am facut facultatea de psihologie am urmarit cu mare atentie vorbele criminalei si nu am inteles cum putea sa vorbeasca cu atata usurinta de ceva grav dar cu zambetul pe buze scuze ca am indraznit sa iti scriu ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa scrii oricand pe blog. corect, am fost siderat s-o vad tot timpul zambind de parca vorbea de o petrecere nu de o crima cu sadism pe care o comisese.

    RăspundețiȘtergere