...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 10 august 2011

A MURIT DIN CAUZA UNUI IDIOT !

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, recunosc, din nou, sunt extrem de suparat. Foarte curand o sa vedeti si de ce.

Inainte de toate, hai sa vedeti o poza, pe care am sa va rog s-o studiati cu atentie.



Da, da, da, pana azi, habar nu aveam cine este individul de mai sus. Acum, insa...STIU.

Din cauza acestui "ciumpalac", AZI...o familie si-a inmormantat fiul in varsta de 30 de ani, care pana sambata trecuta era DJ intr-o discoteca din Tulcea.

Hai, sa-l vedem si pe raposatul DJ.



Normal, cei care nu stiti de acest caz, va intrebati cum de a fost posibil acest lucru.

Pe scurt, respectivul individ, care chipurile a fost sau este fotbalist pe la Otelul Galati (eu, n-am auzit de el), a mers sambata intr-o discoteca unde se pare ca s-a imbatat ca un porc, a facut scandal si....cum este firesc, a fost dat afara din discoteca.

Urmarea??? A hotarat sa se razbune, asa ca....l-a chemat in ajutor pe amicul sau, un individ care se pare ca ori a practicat K1. Cand programul discotecii s-a terminat, s-au luat de DJ-ul prezentat mai sus si de un amic de-al sau, iar luptatorul de K1, le-a aplicat ambilor cate o lovitura in plina figura, care din pacate pentru DJ, a fost mortala, pentru ca in cazatura a venit cu capul intr-o bordura de trotuar.

In fine, initial DJ-ul a intrat in coma de gradul 4, decedand 3 zile mai tarziu la spital.

Pana la decesul DJ-ului, desi era in coma de gradul 4, nu va inchipuiti ca agresorul a fost arestat, pentru ca....din ce spun ziarele, individul era "inrudit" cu....cine altul, decat SEFUL POLITIEI DIN TULCEA.

In fine, dupa moartea DJ-ului, luptatorul de K1 a fost arestat, insa ma intreb:

DE CE, NUMAI EL ????

De ce, nu a fost arestat si individul care l-a chemat sa-l "razbune" pentru faptul ca a fost dat afara din discoteca dupa ce se imbatase si facuse scandal???

Numai cand ma uit la poza individului, simt cu ma apuca pandaliile cand ma gandesc ca pentru un imbecil ca el, fara pic de "oua", care da fuga sa-si cheme amicii, cand nu este in stare sa infrunte o situatie ca un BARBAT ADEVARAT, culmea, dupa un scandal provocat chiar de el.....azi, a fost inmormantat un tanar de 30 de ani, care pana sambata avea tot viitorul in fata !!!!

Chiar nu inteleg, de ce, acest individ, nu a fost si el arestat, pentru ca dintre toti....EL ESTE CEL MAI VINOVAT.

Daca nu facea scandal in discoteca si nu se imbata, nu ar fi fost dat afara, sau....daca macar avea "coaie" si infrunta singur situatia fara sa dea fuga la "amicul" luptator in K1, poate ca nu s-ar fi intamplat aceasta imensa nenorocire.

Sa mor daca-i inteleg pe acesti baieti care au facut sporturi "dure" si stiu sa dea bine cu "pumnul", de ce naiba se baga pentru toti idiotii care afiseaza un tupeu maxim si sunt extrem de obraznici, doar pentru faptul ca se bazeaza pe "spatele" pe care-l au.

Acum, acel DJ, zace sub "pamant", lasand in urma sa o imensa durere familiei si celor care l-au iubit, luptatorul de K1, o sa-si petreaca urmatorii ani buni in puscarie, distrugandu-si viata, iar INDIVIDUL CARE A PROVOCAT TOATA NENOROCIREA, o sa-si vada linistit de viata in continuare.

Chiar nu inteleg, de ce, n-a fost si el arestat si pus sub aceeasi invinuire!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu