...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 2 august 2011

MULTUMESC DIN SUFLET !

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, pentru ca este trecut demult de miezul noptii, pentru ca abia m-am intors din oras si sunt frant de oboseala, nu voi scrie decat cateva randuri.

MULTUMESC DIN SUFLET TUTUROR CELOR CARE IERI PE 1 AUGUST MI-AU URAT "LA MULTI ANI", oameni pe care nu-i cunosc, dar care prin intermediul unui sms sau mesaj pe site, au tinut sa-mi transmita un gand bun.

La randu-mi, va urez din tot sufletul tot ce este mai bun in lume pentru voi si familiile voastre.

Ma duc sa ma dorm pentru ca abia imi mai tin ochii deschisi. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu