...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 4 august 2011

LOTO 6/49....SPECULATII SAU ADEVAR???

Buna seara dragii mei!

Scumpii mei, in seara asta, dupa ce am vizionat doua meciuri de fotbal si cum nu s-a mai intamplat demult, ambele s-au incheiat cu succese romanesti in cupele europene, mi-a venit cheful sa abordez un subiect pe care l-am tot amanat pana acum, desi...spun eu, este extrem de interesant si a nascut muuuulte controverse de-a lungul timpului: TRAGEREA LOTO 6/49.

Scumpii mei, desi, ca intotdeauna, randurile ce vor urma se doresc a fi DOAR O PARERE, pe unii dintre noi, s-ar putea sa-i supere. :):):)

In plus, cred ca dupa aproape 20 de ani in care am jucat constant la LOTO 6/49 si dupa ce am "decartat" sume insemnate de bani de-a lungul timpului, am tot dreptul sa-mi exprim punctul de vedere, incercand bineinteles sa-l argumentez.

Cei care ma cunosc destul de bine, stiu ca si in prezent, in fiecare zi de joi si duminica, joc 40-50 ron (in total)la LOTO 6/49 si la "suratele" sale mai mici LOTO 5/40 si JOKER.

Personal, desi ma pricep infinit mai bine la tot ceea ce inseamna JOC DE LOTO in Romania, decat multi dintre cei care nu stiu decat sa "bifeze" 6 numere pe un formular cu gandul la reclama care se face "milioanelor" de euro ce-si asteapta cumintele "castigatorul", declar ca jocul LOTO 6/49 nu ma atrage absolut deloc, iar daca joc de 2 ori pe saptamana, este numai datorita faptului ca repet niste numere de multi ani, si....daca tot le repet, o fac la toate jocurile LOTERIEI ROMANE.

Preferatul meu ramane LOTO 5/40, unde premiile sunt muuuuult mai mici, insa.....si mult mai "pamantesti", asta ca sa nu folosesc un cuvant care ar putea crea multi nervi printre "sus-pusii" LOTERIEI ROMANE. :):):)

Insa, ca multi alti jucatori fideli LOTERIEI ROMANE, nu o data mi-a atras atentia faptul ca "poturile" mari se castiga numai de SARBATORI SAU IN PREAJMA ALEGERILOR, atunci cand varianta este ceva mai scumpa ca de obicei iar "tam-tam-ul" este maxim. :):):)

Iubitii mei, cu toate ca multi pot contesta acest lucru, personal ma consider un om "brici" de inteligent, a carei "dotare" de la "mansarda" este cu mult peste media plaiurilor mioritice, asa ca....EU, nu prea cred in COINCIDENTE, indiferent ca sunt pozitive sau negative.

Iar cand COINCIDENTELE se deruleaza an de an, cred cu atat mai putin. :):):)

Ca sa pun punctul pe "I", precum multi alti jucatori la LOTO, si eu, am mari rezerve ca aceste "REPORTURI URIASE", ar fi pur intamplatoare, la fel ca si MOMENTELE cand sunt "infascate" de cate un castigator, de cele mai multe ori "UNIC", bineinteles in preajma unei mari sarbatori sau a unor alegeri.

Reprezentantii LOTERIEI ROMANE, in toti acesti ani, n-au facut nici cel mai mic efort sa inlature suspiciunile, in asa fel incat, ani de zile la rand, TRAGERILE LOTO, nici macar nu erau difuzate in "direct", sub penibilul pretext ca, vezi Doamne, legea audiovizualului nu ar permite sa difuzeze o tragere a unui joc de noroc, la ora 16 sau 17, cand se efectua extragerea, ci....numai dupa ora 22. (sper sa nu gresesc)

Candva, Radu Moraru, pe cand "pastorea" emisiunea "Nasul", indraznind sa discute pe marginea acestui subiect, pe langa faptul ca a fost amenintat ca o sa fie dat in judecata, a facut o propunere publica LOTERIEI ROMANE, in numele televiziunii B1 TV: OFERIREA UNUI SPATIU DE EMISIE LA ORICE ORA DORESTE LOTERIA ROMANA, PENTRU A DESFASURA TRAGERILE IN "DIRECT", oferta care....nu a fost luata in seama. :):):)

Azi, parca, din ce stiu, cred ca tragerile se desfasoara in "direct", insa....suspiciunile nu au disparut, deoarece.....o sa vedeti imediat. :):):)

Nu demult s-a nascut o intreaga polemica publica pe tema "bilelor" folosite de LOTERIA ROMANA cand se desfasoara extragerea LOTO 6/49, precum si a "SUFLANTEI" care "invarte" bilele.

SUFLANTA care invarte "bilele", este produsa de o firma EDITEC.

In momentul in care achizitionezi o astfel de suflanta, producatorii iti dau si un aparat cu care bilele pot fi verificate amanuntit, INAINTE SA FIE INTRODUSE IN SUFLANTA CU CARE SE FACE "EXTRAGEREA", printr-un sistem ce are la baza 3 "inele", dupa cum urmeaza:

- primul inel, verifica ca bila sa fie din acelasi "set"; (pot fi achizitionate mai multe seturi de bile)

- al doilea inel, verifica dimensiunea bilei;

- al treilea inel verifica greutatea bilei;

Si...cum bilele sunt dotate in interior cu un "CIP", daca la verificare, nu fac parte din acelasi "set", sau nu au greutatea si dimensiunea standard, nu trec (la "figurat" vorbind) de respectivele "inele".



INSA, ATENTIE MARE !!!!

Din ce este prezentat in presa, si...cica, dupa cum de multe ori a fost aratat la televizor (personal, n-am vazut), LOTERIA ROMANA, n-ar verifica bilele inainte de extragere cu sistemul de verificare din poza de mai sus, care a fost livrat de producator odata cu SUFLANTA, ci.....cu un cantar de "bijutier".

NOTA: Personal, parca nu-mi vine a crede, insa....daca este asa cum sustine "presa", lucrurile sunt incredibil de grave.

De ce???

Pai, foarte simplu. LOTERIA ROMANA, a anuntat ca a achizitionat 2 seturi de bile pentru extragerea LOTO 6/49. (seturile de bile sunt absolut identice, doar CIP-ul din fiecare bila face diferenta intre "seturi")

Pe principiile enuntate mai sus, daca inainte de tragere, in calculatorul suflantei este introdusa "seria" SETULUI 1, iar ulterior, in suflata sunt introduse doar 6 bile din acel set, restul celor 43 de bile fiind introduse din SETUL 2, acele 43 de bile din setul 2, niciodata nu vor putea fi "extrase" pentru ca SUFLANTA RECUNOASTE DOAR BILELE DIN SETUL 1 (cel inregistrat in calculator inainte de extragere). Cel putin asa sustin cei care au studiat amanuntit "fenomenul".

Iar, daca aceste lucruri sunt reale, coroborat si cu faptul ca azi, prin intermediul programelor de calculator care centralizeaza toate variantele jucate, dupa ce s-a incheiat programul de "depunere" al biletelor, foarte usor se poate afla o varianta din cele peste 14 milioane de varinate ce compun combinari de "49 luate luate cate 6", CARE N-A FOST JUCATA DE NICIUN JUCATOR, foarte usor se poate provoca un "report".

Pentru ca, din ce spun cei care au studiat fenomenul, pe aceleasi principii enuntate mai sus, cele 6 bile care compun respectiva varianta, sunt bagate in SUFLANTA alaturi de alte 43 de bile din SETUL 2, si....bineinteles ca acele ultime 43 de bile, care nu fac parte din aceleasi set cu cele 6 bile din SETUL 1, in vecii vecilor amin, nu vor fi "expectorate" de SUFLANTA, care nu le recunoaste.

Asa ca....firesc, VOR IESI EXACT CELE 6 BILE, CARE REPREZINTA UNA DINTRE VARIANTELE CE NU A FOST JUCATA DE NIMENI. :):):)

Si...iar se face "report". :):):)

NOTA: V-am spus, personal, desi....am imense rezerve fata de coincidentele care mai mereu in ultimii ani fac sa se castige marile poturi, numai in preajma sarbatorilor sau alegerilor, TOTUSI....imi vine greu sa cred ca LOTERIA ROMANA se poate preta la asemenea porcarie.

Insa, consider ca FOARTE URGENT (!!!), ar trebui sa se organizeze emisiunea tv, in asa fel incat, inainte de tragere, bilele sa fie verificate IN "DIRECT", apoi sa fie imediat introduse in suflanta si sa se efectueze extragerea, pentru a nu mai exista niciun fel de suspiiciuni.

Deocamdata, IN PREZENT, din cate stiu, in momentul in care este difuzata la TV "tragerea", bilele sunt doar introduse in suflanta, fara a fi verificate in "direct", sub pretextul ca au fost verificate anterior de o comisie speciala.

Cat ar dura sa se verifice in "direct", cele 49 de bile???

Nu mai mult de CATEVA MINUTE !!!!

De ce nu se accepta de catre LOTERIA ROMANA, verificarea bilelor in "direct"???

Ramane un mister....sau, din contra...nu. :):):)

2 comentarii:

  1. S-ar putea ca tocmai asta sa fie adevarul in legatura cu mecanismul de fraudare de la LOTO. Eu insa nu mai joc demult si nici nu voi juca pana nu se va introduce modelul de dinainte de '89. Atunci nu se puteau face "invarteli". Comparati rezultatele extragerilor de dinainte de '89 cu cele "suflante")))) Mi-e sila de toata mafia din tara.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai haideti fratilor sa facem ceva, sau noi ca si jucatori nu avem niciun derept?. sa se verifice bilele in direct, sau sa fie toate o culoare si sa fie nr. in interior si cineva din sala... un spectator, o vedeta invitata, legat la ochi sau sa nu se uite in urna cu bile (ca si la bingo) sa desfaca bila si... asta este nr. cred ca sant multe "variante" mai simple de extragere.

    RăspundețiȘtergere