...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 2 august 2011

GIGI BECALI.....INGER SAU DEMON???

Buna ziua, dragii mei !!!

Scumpii mei, azi voi scrie de un foarte controversat om de afaceri....GIGI BECALI.

Sa-l mai prezint pe Gigi Becali pur si simplu n-ar avea rost, avand in vedere ca beneficiaza de o notorietate absolut uriasa pe plaiurile mioritice. :):):)

Pentru multi, care din umilul meu punct de vedere GRESESC ENORM, Gigi Becali este doar un "cioban" cu foarte multi bani.

Pentru altii printre care ma aflu si eu, Gigi Becali poate sa aiba toate pacatele din lume, insa....a fost, este si va ramane un om cu un SUFLET DE AUR.

Ok, ok, ok, o sa-mi spuneti ca este un mitocan, ca a injurat pe nu stiu cine, ca este prieten cu cei mai temuti interlopi din Romania, etc, etc, etc.

Hai sa va povestesc ceva recent.

Zilele trecute, un caz zguduitor, era facut public in cadrul emisiunii ACCES DIRECT, avand ca protagonisti o familie greu incercata de soarta.

Primul copil al cuplului, o fetita, a murit la varsta de 4 anisori, intr-un accident stupid (a cazut de la etaj), iar al doilea copil, o fetita Miruna, nascuta la 1 an dupa nenoriocire.....in prezent, avea nevoie de o interventie chirurgicala (un implant cohreeal), pentru a-i putea fi salvata viata.

Va spun sincer ca habar nu am ce inseamna un IMPLANT COHREEAL, insa din ce am inteles, fetita nu are "cerul gurii", ceea ce reprezinta un imens pericol, mai cu seama atunci cand mananca.

Din pacate, nu sunt singurele probleme cu care se confrunta micuta Miruna, pentru ca, in plus, mai are si niste probleme grave la inimioara, iar daca am retinut bine, deja a fost operata.

Vis-a-vis de IMPLANTUL COHREEAL, ca in majoritatea cazurilor, familia era disperata pentru ca nu dispunea de cei 24.000 euro, necesari. Cu tot efortul de a strange acesti bani, din pacate, pana in ziua in care a fost facut public cazul la emisiunea ACCES DIRECT, nu au fost posibil acest lucru.

Cand aproape orice speranta "murise", a intrat in direct, cine altul, decat GIGI BECALI, care a rostit o singura fraza, valoroasa cat pentru o "VIATA":

"Domnisoara Simona (realizatoarea emisiunii), va rog sa va ocupati de tot ce trebuie pentru salvarea acestei micute, iar mie sa-mi prezentati factura ca s-o achit".

Scumpii mei, unii pot sa spuna ORICE, insa personal, cand scriu aceste randuri, simt cum lacrimile isi fac loc in ochii mei. GIGI BECALI, DIN NOU, PENTRU A "N" OARA, A SALVAT O VIATA !!!!

Unii, cei mai dobitoci dintre dobitoci, ar spune ca astfel de gesturi sunt facute pentru "PUBLICITATE", insa, va intreb:

Mai are GIGI BECALI, nevoie de publicitate???

Raspunsul nici nu mai trebuie precizat, fiind axiomatic. :):):)

Va mai aduceti aminte de cazul fetitei EVA MARIA, pentru care si eu, pe acest blog, am facut tot ce mi-a stat in putinta sa-i salvam viata????

Si in acel caz, Gigi Becali a intervenit telefonic in cadrul unei emisiuni, donand o mare suma de bani, care impreuna cu "efortul colectiv", au facut sa se stranga cei 100.000 de euro (daca nu ma insel), pentru salvarea micutei Eva Maria.

Unde sunt ceilalti oameni cu bani????

Unde-i Tiriac, Borcea, Badea, Copos, Columbeanu, Videanu, etc, etc, etc....daca ar fi sa-i scriu pe toti, ar trebui sa insir sute si sute de nume.

Unde-s toti acesti OAMENI BOGATI?

Cate astfel de cazuri ati vazut ca ar fi rezolvat COLUMBEANU, spre exemplu???? Desi, beneficiaza de aceeasi notorietate.

Aaaaaa, imi aduc aminte ca intr-una dintre recentele aparitii televizate, vestitul domn Columbeanu se lauda ca a cerut pentru aparitiile "TV" vis-a-vis de scandalul pe care-l are cu Monica, nu stiu cate mii de dolari, iar acesti bani i-a donat unei fundatii.....ha, ha, ha, sa mor de ras, nu alta. :):):)

Cand vreodata, ati auzit de Columbeanu ca a donat macar 50.000 de euro, DIN AVEREA SA, ca sa salveze viata unui copil????

Aaaaaa, in schimb, am tot auzit de SUTE DE MII DE EURO, DACA NU MILIOANE, cu care distinsul om de afaceri si-a rasfatat iubitele.

Din nou, cei mai dobitoci dintre dobitoci, vor spune ca vezi Doamne, nu toata lumea bate "toba" atunci cand face o donatie, insa....stim cu totii ca aceasta sintagma este apanajul celor care au muuuuulti bani si care raman total insensibili la drama vreunui copilas batut de soarta, care se zbate intre viata si moarte.

Insa, nu stiu cum se face, ca atunci cand....aceeasi "discreti" oameni cu bani, isi rasfata iubitele cu masini scumpe, vile, haine, vacante, samd....aflam cu totii de gestul lor. :):):)

Desi, ESTE DOAR O PARERE, sustin cu tarie ca GIGI BECALI este de departe cel mai filantrop dintre oamenii cu bani ai Romaniei si unul dintre putinii, extrem de putinii, care pur si simplu nu-i rezista sufletul sa ramana indiferent cand aude de-o imensa tragedie.

Vreti sa va spun ceva??? Desi, poate multi veti rade.

Daca l-as avea acum "fata in fata" pe Gigi Becali si mi-ar spune ca doreste sa-mi povesteasca cum a ajuns sa doneze cei 24.000 de euro pentru fetita Miruna, credeti-ma ca nici nu ar trebui, pentru ca...STIU.

Sunt absolut convins ca, in momentul in care i-a fost prezentat acest caz, cand a auzit ca acelei familii i-a mai murit o fetita cu cativa ani in urma, INSTANT i s-a inmuiat sufletul, i s-au umezit ochii si a simtit ca nu poate trai daca nu plateste implantul cohreeal de care Miruna are nevoie precum "aerul".

Din nou, cei mai dobitoci dintre dobitoci, VOR RADE, insa.....credeti ca, in astfel de cazuri, numai Gigi Becali este sunat de diverse televiziuni care incearca sa ajute cate un copilas ajuns pe patul de moarte???

Nuuuu, scumpii mei, in aceeasi masura sunt sunati si alti multi oameni de afaceri, insa....incep s-o dea "cotita", ca este CRIZA, ca nu prea au lichiditati, ca sa vedem peste vreo 2 luni, de parca un astfel de caz disperat poate sa astepte la nesfarsit, samd.

Insa, daca la capatul celalalt al telefonului, in locul unui realizator de emisiuni care cere ajutor pentru un copilas bolnav, este vreo domnita "beton" cu statut de iubita, iar cu vocea-i suava, incepe sa miaune ca a vazut nu stiu ce LIMUZINA asa de frumoasa care costa doar 100.000 de euro, aceeasi oameni de afaceri care nu au "lichiditati" iar pe deasupra fac greu fata problemelor din cauza CRIZEI, gasesc instant "resursele" pentru satisfacerea dorintelor respectivelor iubite.

Din acest motiv, GIGI BECALI, cel putin din punctul meu de vedere, este de un milion de ori mai mult INGER, decat....DEMON.

Cand ai un copil pe patul de moarte si vezi cum se stinge in fata ta, putin te intereseaza ca Gigi Becali a injurat nu stiu ce reporter de televiziune (uneori pe merit), ca este prieten cu cei mai periculosi interlopi din Romania, samd, insa....daca esti OM, in vecii vecilor amin, nu poti uita ca ti-a fost intinsa o mana cu bunatate si cineva cu suflet mare ti-a salvat copilul de la o moarte sigura.

Credeti ca pentru familia lui Gigi Becali nu este importanta o suma de 24.000 de euro???

Dar, ce, pentru familia lui Gigi Becali nu este CRIZA, asa cum este pentru majoritatea oamenilor de afaceri din Romania???

Ba da, scumpii mei, insa....un singur element face diferenta intre "reactii":

GIGI BECALI, SPRE DEOSEBIRE DE 99% DINTRE OAMENII DE AFACERI ROMANI, ARE UN SUFLET DE AUR, CHIAR DACA...ACOMPANIAT DE O GURA "SPURCATA" MAI ALES CAND ESTE SUPARAT.

Personal, daca vreo data ar fi sa aleg, fara discutie ca alegerea nu poate fi decat una singura: O GURA SPURCATA, INSA....UN SUFLET DE AUR.

Asadar, atat mai am de spus:

RESPECTELE MELE, GIGI BECALI SI....CA DE FIECARE DATA, ITI MULTUMESC CA AI MAI SALVAT UN "MICUT" SAU O "MICUTA".

Nimic nu m-ar face mai fericit in viata, decat....candva, sa pot avea si eu posibilitatile financiare pentru a putea salva niste sufletele nevinovate.

Insa, deocamdata, ramane doar un vis frumos. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu