...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 18 iulie 2011

RAZBUNAREA GRASANEI !

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, daca tot am scris in comentariul de aseara, despre emisiunea "VAPORUL IUBIRII", as vrea sa mai zabovesc si in seara asta asupra ei, pentru ca....am vizionat o "faza" care a confirmat inca o data ca REGULA se confirma mereu. :):):)

Scumpii mei, daca nu ma insel, cred ca ieri a fost difuzat al doilea episod din susmentionata emisiune, unde.....nu stiu exact, insa participa un numar egal de femei si barbati, care trebuie sa-si gaseasca "iubirea" si...urmare unor criterii de care nu am habar, la final, o sa existe un cuplu "castigator".

Acum, aruncand o privire asupra doamnelor care "populeaza" VASUL IUBIRII, va spun sincer si fara urma de rautate, ca....n-am avut pe cine sa apreciez, poate si datorita faptului ca "genul" acela de femei, personal, nu-mi spune nimic, dar absolut nimic. Imi par atat de "obosite" si trecute in raport cu varsta pe care o au, incat....cel putin pentru mine, restul comentariilor sunt de prisos.

NOTA: Nu acelasi lucru pot sa afirm despre barbatii care tin companie fetelor. In frunte cu Pepe (prezentatorul emisiunii), care imi pare ca a intinerit si a "inflorit" de cand nu mai este impreuna cu Oana, si....continuand cu toti concurentii barbati, pot spune cu tarie ca ARATA FOARTE BINE, SUNT NISTE BARBATI PREZENTABILI, SAMD.

Insa, din acel manunchi al "concurentelor", in prima emisiune pe care am vizionat-o acum vreo saptamana, de departe am observat o tipa care, nici prin cap nu-mi trecea ca o sa intre in gratiile vreunuia dintre barbatii de pe vapor.

Dealtfel, in prima emisiune, distinsa domnita se lamenta cu ochii plini de lacrimi ca ESTE GRASA, CA II ESTE RUSINE SA SE DEZBRACE LA PISCINA, CA SE SIMTE FRUSTRATA DE CORPURILE PE CARE LE AU CELELALTE CONCURENTE, SAMD.

Bineinteles ca, atunci cand se tragea la sorti, cine...cu cine doarme noaptea in camera (in fiecare seara se stabilesc prin tragere la sorti perechile care vor imparti camera), niciun barbat nu era entuziasmat sa cada cu acea domnita in camera.

Insa, total neasteptat, dupa cateva zile, unul dintre concurenti, un barbat care chiar arata bine si este foarte simpatic, usor dar sigur a inceput sa se apropie de respectiva domnita, sa vorbeasca cu ea, au ajuns sa se si sarute, practic....intre cei doi infiripandu-se o relatie.

Pepe si "compania" vazand acest lucru, au facut in asa fel incat, in prima seara de dupa "cuplarea" lor, cei doi proaspeti "amorezi" sa cada in aceeasi camera, tocmai pentru a le da prilejul sa se apropie si mai mult. (da, pentru ca, desi....pe vapor se poate infiripa o relatie intre doi concurenti, seara....la tragerea la sorti, este foarte posibil ca cei doi sa doarma in camera cu alti concurenti).

A doua zi dimineata, domnita grasuta care cu ceva timp in urma plangea de mama focului ca se simte in "plus" pe vapor, ca stie ca niciun barbat nu vrea sa se cupleze cu ea, INCEPE SA SE LAMENTEZE, SUBLINIIND CA ESTE EXTREM DE SUPARATA CA....ATENTIE, RESPECTIVUL BARBAT CARE SE APROPIASE DE EA IN ULTIMELE ZILE, CAND AU DORMIT IN CAMERA, DUPA CE S-AU SARUTAT SI IMBRATISAT, A INCERCAT SA FACA DRAGOSTE CU EA !!!! :):):)

Stati, stati, stati, sa nu credeti ca distinsa domna a iesit dimineata pe vapor si si-a spus "NECAZUL" o singura data......nuuuuuuu, dragii mei, cred ca in ziua aceea, a tinut sa sublinieze tuturor concurentilor, ca acel barbat a incercat sa se culce cu ea, fapt ce chipurile o dezamagise foarte tare. Atat de tare a vrut sa se afle acest lucru, incat....nu s-a multumit doar cu concurentii sau cu Pepe ci....i-a spus acest lucru pana si unei femei de la salaonul de cosmetica care i-a facut masaj in acea zi.

Bai, nene, saracul tip care se apropiase de ea in ultimele zile si cu care impartise camera peste noapte, era atat de rusinat de situatie incat ii venea sa planga de nervi.

ATENTIE!!!

Respectivul tip, chiar arata bine, desi....era trecut binisor de 30 de ani, oricum....la ani distanta lumina de felul cum arata acea tipa.

Intr-un final, nemaisuportand s-o vada cum se plange tuturor ca vezi Doamne, a incercat sa se culce cu ea, respectivul tip a iesit in fata tuturor si a anuntat ca relatia cu respectiva domnita, S-A TERMINAT.

Culmea tupeului, a fost atinsa cand, GRASANA, l-a chemat deoparte si i-a reprosat faptul ca n-a avut eleganta sa-i spuna mai intai ei ca s-a terminat relatia si apoi sa iasa in fata tuturor candidatilor.

Bai, nene, nu-mi venea sa cred ce vad !!!

Adica, dupa ce SINGURA, CU GURITA TA, spui in timp ce lacrimile in curg siroaie pe obraji ca te simti in "plus" pe acel vapor, ca niciun baiat nu este interesat de o relatie cu tine, ca iti este rusine sa te dezbraci la piscina, samd....ulterior, cand unul dintre concurenti, alege sa se apropie de tine, sa discute cu tine, sa te imbartiseze, sa te sarute, practic....sa incerce a incepe o reletie cu tine, TU....GRASANA, iesi dupa prima seara petrecuta cu el si te plangi tuturor de la Pepe pana la femeia care facea masaj in salonul de cosmetica, ca respectivul a vrut sa se culce cu tine, fapt care te-a deranjeat extrem de tare.

Iar in final, dupa ce respectivul tip, rusinat si umilit, anunta ca a terminat relatia cu tine, TOT TU, TE APUCI SA FACI REPROSURI !!!

Pentru respectiva domnita, nu era valabila si RECIPROCA: Ok, in acea noapte respectivul barbat a incercat sa se culce cu tine, puteai sa ai o discutie cu el intre 4 ochi, fara sa mai bati "toba" in mod ostentativ, aducand la cunostinta tuturor repectiva "faza".

Insa, scumpii mei, ASA SE INTAMPLA MEREU.

Daca faci greseala si bagi in seama o femeia care in mod normal, nici pe departe nu este genul tau, ajungi sa te faca cu ou si cu otet, de nu mai sti pe unde sa scoti camasa. :):):)

Mie mi s-a intamplat si....cred ca, nu demult am povestit pe blog. :):):)

Acum ceva ani, fiind la serviciu, ieseam la tigare cu mai multe tipe, care, coincidenta sau nu, erau frumusele si aratau bine. Intre ele, UNA SINGURA, era grasana si pe deasupra si nasparlie. In timp ce fumam, radeam si faceam glume unii cu altii, este drept....unele mai "deocheate" pentru ca ne permiteam.

Rspectiva tipa care arata naspa, pentru ca niciun barbat n-o baga in seama si nu facea vreo gluma cu ea, statea tacuta si tragea din tigare. Azi asa, maine asa, pana ce DOBITOCUL.....da, da, da, de mine este vorba, am ales s-o fac sa nu se mai simta stinghera si in timp ce fumam, ii mai adresam cate un cuvant, o mai bagam si pe ea in seama, samd.

Usor, usor, ajunsesem s-o percep si pe ea, exact cum le percepeam pe toate celelalte, razand si glumind cu ea. Restul barbatilor din grup, nici cu curul nu se uitau la ea, fiind foarte preocupati de femeile frumoase si care aratau bine.

Bai, nene, intr-o buna zi, fac o mica gluma cu acea femeie nasparlie, insa SUBLINIEZ ca nu era o gluma de prost gust sau geva exagerat, si....nu spui, bai, nene ca incepe nasparlia sa ma ia la rost, sa ma faca cu ou si cu otet si sa-mi spuna "Bai, tu crezi ca poti avea cu mine, glumele pe care le ai cu astea?", de ma facusem la fata "alb-albastru". :):):)

La final, ma gandeam ca prostul:

"Ce naiba mi-a venit mie s-o bag in seama pe nasparila asta??? Nu puteam sa stau in banca mea si s-o tratez cu indiferenta asa cum faceau toti barbatii din grup?"

Dar, eu...baiat bun, adica DOBITOC NOTORIU, vazand-o mereu ca se simte stinghera langa noi si ca n-o baga niciun barbat in seama, mi-am spus sa fac eu primul pas, si...poate, usor, usor, o sa-mi urmeze exemplul si ceilalti barbati din grup.

Eeeeeee, mi-am luat-o in bot, de mi-au clantanit dintii in gura. :):):)

Scumpii mei, stiti de ce, GRASANA DE PE VAPOR, A REACTIONAT ASA FATA DE ACEL BAIAT???

Pentru ca, frustrata si plina de rautate cum este, dupa ce acel baiat i-a dat atentie, si....firesc, a dorit sa faca dragoste cu ea, GRASANA, a vrut a doua zi sa le arate tuturor fetelor de pe vapor, care aratau bine la corp, ca TOCMAI EA, l-a refuzat pe acel barbat care arata bine si era dragutel si...pe care, cu siguranta ca il placeau si alte fete de pe vapor. :):):)

Da, iubitii mei, este o chestiune psihologica. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu