...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 25 iulie 2011

PE CINE ADULAM ???

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, in comentariul din aceasta seara, dupa multa vreme, voi fi iar extrem de dur si sarcastic. Va asigur ca nu-mi face absolut nicio placere, insa....trebuie.

Bai, nene, voi, ati auzit de una....AMY WINEHOUSE???

Sincer, eu, pana ieri, habar nu aveam cine naiba este aceasta domnita, insa....dupa ce toate posturile de televiziune au fost inundate de vestea mortii acesteia, din curiozitate, am cautat si eu pe Google.

Bai, frate, tot mapamondul este socat de moartea acestei AMY WINEHOUSE, si....nu-mi vine sa cred cati indivizi pot fi in lume, care sa venereze o astfel de persoana.

Hai, sa vedem despre cine este vorba:









Daca nu as fi realizat demult ca, IN MOD DELIBERAT, adevaratele persoane care conduc lumea, si...in niciun caz cele care sunt scoase in fata, au hotarat de ce va vreme ca toate individele si indivizii degenerati sa fie "popularizati" cat mai intens, iar cu ajutorul media sa fie transformati in vectori sociali, probabil ca, niciodata nu as fi gasit o explicatie logica, pentru acest "fenomen".

Insa, pentru cine are macar un gram de creier in cap si o minima ratiune, este mai mult decat clar ca la nivel PLANETAR, in mod concertat, vis-a-vis de aproape orice domeniu de activitate, sunt propulsate personaje care acum jumatate de secol, ar fi ocupat pana la refuz locurile din spitalele de nebuni, fiind stricti supravegheati de personalul medical.

Azi, insa....cu cat esti mai degenerat, cu cat esti mai "distrus" si impleticit in gandire, cu atat ai mai mult succes in diverse domenii, iar "CANCERUL" consta in faptul ca, din pacate, aceste personaje sprijinite intens de "media" castiga din ce in ce mai multi prozeliti, "INFESTANDU-I" pana la ultima picatura de sange.

Cine a murit??? AMY WINEHOUSE???

Stati, stati, stati, ca....eu, sunt mai prostanac si fac foarte greu "legaturile". Cumva, este una si aceeasi persoana cu cea prezentata in pozele de mai sus????

Bai, sincer, chiar nu-mi pasa, ba din contra SUNT EXTREM DE IRITAT SI NERVOS ca, o astfel de persoana, a lasat in urma ei probabil muuuuuulte milioane de euro, in afara celor, la fel de multe, cheltuite pe droguri, betii crunte si un imens desfrau, in timp ce, SUTE DE MII DE COPILASI DIN INTREAGA LUME, sfarsesc loviti de boli crunte, fara a avea vreo sansa sa fie salvati, datorita lipsei....tocmai a acelor "oceane" de bani, in care o persoana ca AMY WINEHOUSE s-a scaldat pana in ultima clipa de "betie si drog".

Daca-mi pasa de ceva, imi pasa ca, o astfel de persoana, chiar si dupa ce a "parasit" aceasta lume, si-a lasat "duhoarea" in sufletul si fiinta milioanelor de tineri debusolati de pe tot mapamondul, care o considera o "ZEITA" si al carei comportament il copiaza.

Ce spun televiziunile? Ca "LUMEA" a pierdut o imensa "voce" si un imans talent???

Imi vine sa rad, numai daca scriu....ABBA !!!

Nu-mi ramane decat sa-mi fac cruce si cu disperare sa-l rog pe Dumnezeu sa ma fereasca toata viata ca asemenea "personaje" (am ales un termen bland, avand in vedere ca vorbesc de o defuncta) sa-mi contamineze creierul si fiinta.

Imi este absolut imposibil sa accept ca la nivel mondial, sunt milioane de oameni care plang dupa moartea unei astfel de dezaxate, si....se napustesc sa-i cumpere "albumele", al caror preturi deja au crescut !!!!!

NU POT SA CRED !!! PUR SI SIMPLU NU POT SA CRED !!!!

Ma uitam si la LADY GAGA. Alta dezaxata, desi....recunosc, imi place cum canta.

Hai s-o vedem si pe doamna GAGA. :):):)



Mai, mult, hai s-o vedem pe aceasta doamna GAGA, cum in urma cu ceva vreme, intr-un club din New York, ii oferea unei prietene (bineinteles, alta dezaxata hidoasa), fara pic de jena, un SEX ORAL IN PUBLIC, sau....cel putin il mima.





NOTA: Apropos, va rog sa va uitati atent la mana dreapta a brunetei careia GAGA ii face sex oral. Cunoscatorii, stiu ca acela este...SEMNUL "FIAREI". Priviti cum isi tine degetele.

Pe cine ar mira, daca...nu peste multa vreme, toate posturile de televiziune ar fi "inundate" de aceleasi stiri ca in aceste zile, insa avand-o ca subiect pe doamna GAGA ???

Pe mine, nu m-ar mira si nici nu mi-ar pasa. Ci, doar as simti aceeasi furie, gandindu-ma ca astfel de degenerate si-au dat ultima suflare, printre droguri, bautura, desfrau si....muuuuulte milioane de euro, in timp ce, dupa cum spuneam, in acelasi timp, pe glob, sunt SUTE DE MII DE COPII care mor loviti de boli crunte, fara a avea vreo sansa din cauza lipsei, tocmai a acestor MILIOANE DE EURO !!!!

V-am spus, si mie imi place cum canta LADY GAGA, ascult cu mare placere melodiile ei, insa.....aceasta dezaxata, a caror videoclipuri nu mai necesita vreun comentariu, cu atat mai putin al sau comportament, NU REPREZINTA VREUN PERICOL PENTRU MINE, deoarece, in afara ca imi plac melodiile ei (am spus MELODIILE, nu versurile), in rest, aceasta doamna GAGA, nu-mi starneste nici cel mai mic interes, ci din contra....REPULSIE.

Insa, la fel ca si in cazul defunctei AMY WINEHOUSE, pe glob, exista milioane si milioane de tineri, care o considera o "ZEITA", care ii copiaza comportamentul, vestimentatia, desfraul, samd, existand pericolul urias ca in viitor sa fie tentati a o copia pana la...."capat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu