...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 31 iulie 2011

"VITEJIA" VA POATE COSTA...."VIATA" !!!

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, nu o data am spus ca nutresc o pronuntata antipatie fata de psihologi, atat de de la "moda" in ziua de azi. Aceasta "isterie" cu psihologii, bineinteles ca nu putea veni din alta parte decat din SUA, unde toti "ametitii", care nici macar nu stiu cine le este presedinte daca nu intra pe Google sa verifice, cum le iese un "cos" pe frunte sau cum nu au o erectie matinala, dau fuga la psiholog. :):):)

Insa, de cate ori am infierat psihologii si am precizat ca din umilul meu punct de vedere sunt infinit mai de necrezut ca "vrajitoarele", spun eu ca.....am adus si argumente.

In seara asta, voi mai aduce un "proaspat" exemplu, de ce, va sugerez cu maxima seriozitate sa stati cat mai departe de acesti psihologi, indiferent cat de mare ar fi tentatia intr-un moment dificil din viata voastra.

Iubitii mei, azi, in cartierul Balta Alba, in plina zi, pe la pranz, a avut loc un jaf armat la o casa de amanet.

Pe scurt, pana veti viziona filmuletul de mai jos, o namila de individ, tatuat si inarmat cu un pistol, intra in casa de amanet, sparge vitrinele, fura o anumita cantitate de bijuterii, dupa care fuge si se urca intr-o masina.

Priviti scenele filmate de camera de supraveghere a casei de amanet.



Cateva ore mai tarziu, cand aproape toate televiziunile aveau emisiuni pe aceasta tema, la una dintre ele, intra in direct un PSIHOLOG care, incepe sa-si spuna parerea despre ceea ce vede in filmulet.

Bai, nene, m-am luat cu mainile de cap cand am auzit ce ABERATII poate sa spuna, el....marele psiholog, avand in vedere ca ii este solicitata parerea pe la televiziuni.

Cu o voce "savanta", respectivul psiholog (uite ca nu i-am retinut numele), isi prezinta "retinerile"....ATENTIE MARE.....fata de amarata de vanzatoare si de cealalta femeie cu care statea de vorba in momentul in care respectivul individ a intrat inarmat cu un pistol in magazin, pentru ca.....spune vestitul psiholog, cele doua femei au fugit mult prea repede, AVAND IN VEDERE CA "AMENINTAREA" NU ERA CHIAR ASA DE GRAVA SI DECISA !!!!

Bai, oameni buni, bai, iubitii mei, acum, dupa ce ati privit filmuletul de mai sus, va intreb: ATI AUZIT VREO DATA O ABERATIE MAI MARE???

Cum sa spui, ca psiholog, ba....si unul renumit, ca ai retineri fata de amarata de vanzatoare si o clienta care era in magazin, ca au fugit imediat din fata unui INDIVID PLINI DE MUSCHI, TATUAT SI PE DEASUPRA INARMAT SI CU UN PISTOL !!!!

Cum, cum, cum??? :):):)

Voi, va dati seama ca sunt zeci de mii de oameni care trecand prin momente dramatice in viata, isi indreapta toata speranta "ridicarii" si revenirii psihice, catre un astfel de dobitoc, care chipurile este mare psiholog, platind bani "grei"????

Bai, nene, v-am spus de nenumarate ori ca acesti PSIHOLOGI, n-au pic de experieta de viata, tot ce "expectoreaza" este ceea ce au citit prin cartile de studiu, insa....IN PRACTICA, sunt vai de capul lor, netraind mai nimic din "evenimentele" pentru care oamenii bat la usa lor, cerandu-le sprijinul.

Cand spui o asemenea aberatie, in mod clar, in viata ta, n-ai avut vreo data ocazia sa stai langa niste "namile" tatuate, cu priviri agresive, ca sa nu mai spun sa fie si inarmate, pentru ca altfel, NICIODATA nu te-ai mira ca doua amarate de femei, au fugit mancand pamantul din fata unui astfel de individ, pus pe jaf.

RETINETI, INDIVIDUL ERA INARMAT CU UN PISTOL, nu cu vreo sabie sau bata !!! Daca cu sabia sau cu bata, mai ai oarece sanse, macar sa nu mori, foarte important fiind si "maiestria" celui care te ataca, in fata unui pistol, putini opun cea mai mica rezistenta.

Retineti ce va spun: Si cei mai rai si agresivi "smardoi" care au avut cu zecile scandaluri si batai "accesorizate" cu sabii, bate, topoare, furci, samd, in fata unui PISTOL, nu fac nici cel mai mic "gest", pentru ca....sansa s-o "mierlesti" este de aproape 100%. Orice astfel de individ, daca este sincer si nu vrea sa "abereze" o sa va confirme ca singurul lucru de care-i este frica si care-l face sa nu aiba reactie, este....PISTOLUL.

Insa, mai mult ca sigur ca domnul psiholog care a intrat azi in direct la una dintre televiziuni, n-a avut vreo data ocazia sa aiba in fata ochilor niste astfel de indivizi, nu mai spun sa-l si ameninte. :):):)

Hai sa va arat o poza:


Da, da, da....asa cum, probabil, multi l-ati recunoscut, este simpaticul JUNGLE MAN, pe care-l stiti din comentariile mele, si care, are o "slabiciune" fata de sabii, insa nu in scopuri agresive. :):):)

In seara asta, priveam aceasta poza si radeam ca prostul de unul singur, incercand sa-mi imaginez pe distinsul PSIHOLOG, cum ar fi sa-l aiba in fata pe Jungle Man, plin de spume si agresiv, inarmat nu cu un pistol ci.....doar cu modestul "accesoriu" din poza de mai sus. :):):)

Va spun eu, dragii mei, S-AR "USURA" PE EL DE FRICA. :):):)

Si....dupa ce s-ar "usura" in pantaloni, domnul psiholog, in viata lui nu si-ar mai exprima "retinerile" fata de doua amarate de femei (culmea, vanzatoarea era si gravida in 4 luni), ca au fugit prea repede din fata respectivului individ inarmat cu un pistol si transfigurat de agresivitate, avand in vedere ca amenintarea nu era prea grava si "decisa". :):):)

Ce dobitoc, bai, nene. :):):):) Cum sa spui asa ceva? :):):)

Asa se intampla cand in viata, n-ai vazut decat pixuri, carti si caiete, iar experienta de viata pe acest "palier", cel mai probabil consta intr-o cearta cu sexagenarul de la etajul 7, care a lasat usa deschisa la lift. :):):)

Iubitii mei, ascultati bine ce va spun !!!

Daca vreo data, Doamne Fereste, se intampla sa fiti in preajma unei astfel de "faze" ca cele din filmuletul de mai sus, NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, sa nu reactionati, pentru ca....sansa sa va pierdeti viata este de aproape 100%.

Daca va intrebati, de ce, va lamuresc imediat, desi....nu sunt psiholog.

Cand un astfel de individ, ajunge sa faca o astfel de fapta (jaf), in proportie de aproape 100% este inarmat cu un PISTOL, iar in plus, in acel moment stie sigur ca daca esueaza si este prins, il asteapta ani grei de inchisoare, asa ca.....credeti-ma pe cuvant, ca v-o "da" de nu va vedeti. Nu sta pe ganduri, nici macar 1 secunda !!!

Adevaratii "sfatuitori" pe acest "palier", referindu-ma la cei care au zeci de ani de experienta in POLITIE, o sa va spuna oricand ca a reactiona ca simplu cetatean in fata unei astfel de amenintari, este curata sinucidere !!!

Tot ce trebuie sa faceti in aceste momente, este sa stai cat mai linistiti si....daca tot vreti sa va aduceti contributia la prinderea respectivului infractor, puteti sa incercati a memora cat mai multe "amanunte" privitoare la infatisarea acestuia, iar dupa ce pericolul nu mai exista, sa sunati de urgenta la 112.

ATAT SI....NIMIC MAI MULT !!!

Orice alt "gest" de vitejie, credeti-ma ca in astfel de cazuri, aproape 100% il platiti cu viata !!!!

NOTA: Aduceti-va aminte de acel barbat omorat de catre un individ care a jefuit nu stiu ce farmacie la Brasov, in momentul in care a incercat sa intervina. L-a impuscat, fara cea mai mica retinere.

In final, atat mai spun:

STATI CAT MAI DEPARTE DE PSIHOLOGI, MAJORITATEA DINTRE EI, HABAR NU AU PE CE LUME TRAIESC !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu