...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 iulie 2011

NU FACETI ACEASTA IMENSA GRESEALA !!!

Buna seara, dragii !

Scumpii mei, in seara asta nu aveam de gand sa scriu pe blog, datorita faptului ca sunt fooooooarte obosit, insa....ducand-o pe sora mea acasa, dupa ce a trecut pe la mine, nu mai m-am culcat si....mai rau, aruncand ulterior un "ochi" pe site-ul de socializare, am descoperit o DESCRIERE la unul dintre profile, care din punctul meu de vedere reprezinta mai mult decat....o simpla descriere si, de ce nu, O RAZA DE SPERANTA.

De ce, spun RAZA DE SPERANTA, asta o sa intelegeti la finalul comentariului. :):):)

Hai s-o iau cu inceputul, sa nu va ametesc. :):)

Iubitii mei, de multa vreme subsemnatul nu mai are o prezenta "activa" pe site-ul de socializare, cel mult....atunci cand am chef, deschid zeci de profile si ma uit sa vad daca a mai aparut ceva nou fata de ce stiam (poza, descriere, samd).

In mare parte, din vedere, le cunosc pe aproape toate femeile din Bucuresti care au cont pe site-ul de socializare cu varsta cuprinsa intre 29-36 de ani, pentru ca.....zgaindu-ma de atatea ori pe profilele lor, vreau nu vreau le-am retinut. :):):)

Insa, la atat ma limitez de o mare bucata de vreme, in rest....neintrand in dialog, neapeland pe nimeni, samd.

In seara asta, din nou, am auncat un "ochi" pe site si....deschizand profilul unei tipe pe care bineinteles ca o cunosc din vedere, iar in plus....candva, am schimbat cateva mesaje cu ea, am constatat ca are o descriere "noua".

Normal si firesc, am purces la citirea acesteia, dupa care....mi-am dat seama ca, indiferent cat de obosit sunt, nu pot incheia seara fara sa scriu pe blog. :):):)

Hai sa va prezint descrierea distinsei doamne:

"Maine va fi ziua mea. Tot maine voi inainta actele de divort si tot maine as fi facut doi ani de la casatorie.Vreau un nou inceput. Daca pana acum intram aici si nu voiam nimic, acum vreau sa cunosc pe cineva suficient de barbat incat sa nu se sperie ca vin dupa o ruptura si cu care sa creez ceva (in realitate ruptura se produsese demult, acum doare doar tradarea - mi s-a confirmat ca "sotul" meu ma insala cu una dintre "prietenele" mele). Incepand de maine.
P.S. Nu raspund la chat, nu trimit id-uri de messenger, doar mesajele in regula ma determina sa raspund."

Iubitii mei, distinsa doamna, credeti-ma pe cuvant ca este o "PIESA" insa....ma refer la dotarea de la "mansarda". Da, da, da, am avut ocazia sa discut cu ea intr-o seara cand mi-a descoperit BLOGUL si mi-a scris un mesaj.

Este un interlocutor cu mult peste medie si alternand ironia fina cu lucrurile serioase, stie sa "ridice" un dialog la un nivel semnificativ.

INSA, CITINDU-I DESCRIEREA, AM RAMAS "MASCA", PENTRU CA.....CEEA CE VREA SA FACA, ESTE O URIASA GRESEALA CARE SUB NICIO FORMA N-O SA-I ADUCA ALINAREA SUFLETEASCA CI....DOAR O AMAGIRE.

Din punctul meu de vedere, distinsa doamna GRESESTE URIAS, cand sustine ca "DE AZI" o intereseaza un barbat puternic care sa nu se sperie ca vine dupa o ruptura, cu care sa creeze ceva.

Ok, ok, ok, desi...stiu ca ce voi scrie in continuare, o sa-mi atraga DIN NOU, multa antipatie, fiind cunoscut apetitul urias al femeilor spre A FI MINTITE FRUMOS, totusi...o sa-mi asum acest risc, precum intotdeauna, spunandu-mi parerea:

CE POTI GASI PE UN SITE DE SOCIALIZARE???

In 99,9% din cazuri, OAMENI SUFERINZI DIN PUNCT DE VEDERE SUFLETESTE, OAMENI CU RELATII SAU CASNICII "VARZA" SAU....OBSEDATI SEXUAL DE AMBELE SEXE.

Indiferent cat vrem sa ne mintim singuri, APROAPE SUB NICIO FORMA, PE UN SITE DE SOCIALIZARE, NU AI SANSA SA INTALNESTI PE CINEVA CU CARE SA "CONSTRUIESTI" CEVA.

NOTA: Bine, nu ma refer la aerienele domnite care sustin ca au iubit in viata de 10 ori....acum pe Vasile, la doua luni distanta pe Ionel, apoi....pe Mircea, samd, sau la alte domnite super naive care AZI te anunta ca au o relatie de 2 luni cu un barbat si la anul se vor casatori cu el (!!!), iar peste alte cateva luni, iti aduc la cunostinta ca intre timp au descoperit ca respectivul cu care forma o relatie si deja se gandea sa se casatoreasca, nu era nici pe departe ceea ce vroia sa para, asa ca s-a produs "ruptura", iar in prezent.....au o alta relatie de 2 luni, samd.

Nu, iubitii mei, ma refer la PERSOANE HALADITE, UNSE CU TOATE ALIFIILE, TRECUTE LA "GREU" PRIN VIATA SI CU BUNE SI CU RELE, care stiu prea bine "adevarul" chiar daca uneori, in mod euforic au tentatia sa se minta singurele.

Intr-adevar, pe un site de socializare, gasesti 100%....FUTAI FARA OBLIGATII, singurul inconvenient fiind ca, trebuie sa te "lupti" cu zeci de alte persoane care in acelasi timp o asalteaza pe distinsa domnita, asta daca ma refer la barbati. :):):)

Daca ma refer la femei, singurul incovenient ar fi, RISCUL CA DUPA CATEVA "FUTAIURI" CU UN BARBAT, atunci cand vrei sa-i dai papucii, sa te trezesti terorizata vreun an de zile cu telefoane si sms-uri, atat ziua cat si noaptea. :):):)

Fiti atenti aici, pentru ca vreau sa pun in valoare o VORBA extrem de reala pe care mi-a spus-o cumnatelul meu (sotul surorii mele), demult, pe vremea cand ma taram ca un caine si cand nu credeam ca ma voi mai ridica vreodata.

Vazandu-ma in ce hal arat si...ascultandu-ma cum ma lamentam de luni de zile, vis-a-vis de faptul ca femeia cu care avusesem o relatie "extra" timp de 1 an de zile si pe care o iubeam cu disperare, pur si simplu idolatrizand-o, dupa ce in cel mai perfid mod cu putinta EXECUTASE RELATIA, la nici 2-3 saptamani, deja se "tavalea" cu alt barbat de pe site, iesind in oras, distrandu-se, aratand "fresh" ca un bobocel, samd....cumnatelul meu mi-a spus:

"Mai, cumnate, te tot intrebi de cateva luni, cum se poate asa ceva??? Se poate intampla, cumnate, cum sa nu se poata, mai cu seama cand ai facut greseala sa cauti o LEBADA, intr-un lac plini de crocodili".

Nu mai explic ce a vrut sa spuna cumnatelul meu, pentru ca sunt ABSOLUT SIGUR ca asa cum va cunosc, persoane comprehensive, v-ati "prins" imediat.

Asadar, IUBITII MEI, cei care poate sunteti in situatia cumplita a distinsei interlocutoare a carei descriere am prezentat-o mai sus, NU CAUTATI O LEBADA, INTR-UN LAC PLINI DE CROCODILI, PENTRU CA.....IN CAZ CA NU SUNTETI IPOCRITI SI CHIAR URMARITI O RELATIE BAZATA PE SUFLET, INIMA SI FIINTA, O SA AVETI PARTE DOAR DE....UN FUTAI DE CALITATE SI MUUUUUUULTA DEZAMAGIRE.

Aaaaaa, ok, ca exista, macar matematic, EXCEPTIA de 0,0000001%, pot accepta, insa sa fim seriosi, are aceeasi probabilitate sa se intample, ca cea in care cazi intr-un lac plini de crocodili si in loc sa te sfasie, te ajuta sa iesi la mal. :):):)

Si...chiar daca nu s-ar intampla ce am scris eu mai sus, totusi....cei trecuti prin viata, isi dau seama ca dupa o astfel de "intamplare" ca cea prin care a trecut distinsa doamna, POSIBILITATEA CA SUFLETUL SA POATA "INVESTI" CURAND, INTR-UN MOD CURAT SI CU MOTOARELE LA MAXIM, ESTE APROAPE NULA !!!!

Tot ce se poti face, este ca....gasind un fraier sau o fraiera, netrecuta prin viata, care nu stie sa "cantareasca" adevarata capacitate a ta de a "CONSTRUI" dupa o astfel de trauma, indiferent de ce prostii poti debita din naivitate sau ipocrizie, peste foarte putina vreme....sa-i oferi deloc invidiatul post de VICTIMA COLATERALA.

Ceea ce, NU ESTE DELOC CORECT !!!!

Am inteles si cunosc prea bine ce poate simti aceasta doamna, dupa ce si-a dat seama ca in timp ce ea sufera, fostul sot o reguleaza pe una dintre PRIETENELE EI.

Insa, ceea ce vrea sa faca distinsa doamna, nici pe departe n-o sa-i aline SUFERINTA SI DUREREA, ci...din contra, o sa-i complice si mai mult existenta.

Ar fi de-o naivitate sau....ipocrizie totala (dupa caz) sa sustina ca, dupa ce a trecut printr-o astfel de TRAUMA IMENSA, poate sa construiasca ceva langa un alt barbat. :):):)

He, he, he....dureaza ani si ani de zile, vindecarea unei asemenea traume, asta in cazurile fericite.

PAREREA MEA: NU FACETI VREO DATA CA EA....pentru ca, in ambele situatii (naivitate sau ipocrizie), nu o sa iasa bine si nu va rezolva "problema".

Nu este corect nici sa faci o VICTIMA COLATERALA (in cazul ipocriziei), cum nu este corect nici sa-si bata altul/a joc de tine, in cazul naivitatii, promitandu-ti marea cu sarea si infierand pe "fostul/a". (in cazul naivitatii)

CORECT SI FIRESC este sa stai linistit/a, sa incerci sa te ridici, sa-ti lingi ranile, si.....sa fi tot timpul constient de capacitatea pe care o mai ai de a "construi" cu adevarat ceva.

Distinsa doamna, daca am si eu dreptul la o parere, NICI VORBA SA POATA "CONSTRUI" IN ACEST MOMENT CEVA, iar acest lucru o sa dureze ani si ani de zile, daca chiar l-a iubit pe acel barbat.

Stiti ca am avut ghinionul CANDVA, sa realizez ca, in timp ce eu aveam aproape 6 luni de cand ma taram ca un caine, aratam ca un cadavru, ajungeam in spital cu tensiunea 22 cu 120, femeia pe care o iubisem cu disperare, in aceleasi 6 luni de zile de cand EXECUTASE RELATIA, se regulase cu cel putin 2 barbati de pe site, si....cu unul dintre ei, deja incepuse o RELATIE care a durat 1 AN SI 3 LUNI (dupa cum recunostea sincer acum cateva luni cand mi-a scris pe mail), mai mult decat durase relatia cu mine, MAREA EI IUBIRE, tot dupa spusele ei, pe vremea cand ma strangea in brate si facea crize de isterie, fiindu-i chipurile teama ca o s-o parasesc intr-o zi. :):):)

Asadar, DOAR O PARERE:

Fiind la un moment dat intr-o asemenea cumplita situatie si daca ai iubit cu adevarat, VA SPUN CLAR CA....a te "tavali" si tu cu "altii/altele", asa cum procedeaza "fostul/fosta", SUB NICIO FORMA NU VINDECA SUFERINTA.

Suferinta si ranile din inima si suflet SE VINDECA intr-un timp mai lung sau mai scurt, NUMAI CU VOIA LUI DUMNEZEU.

In final, dupa cum am promis, va voi spune, de ce, la inceputul acestui comentariu, am scris ca descrierea doamnei, reprezinta o RAZA DE SPERANTA.

Da, scumpii mei, faptul ca aceasta distinsa doamna, a AVUT PUTEREA SA FACA PUBLIC, TRAUMA CUMPLITA PE CARE O TRAIESTE, CU AMANUNTE DELOC PLACUTE PENTRU EA, este o speranta ca....SE POATE !!!!

Cu totii avem probleme si nu este o rusine sa discutam despre ele, chiar daca NU NE CUNOASTEM PERSONAL.

Dupa cum ati vazut, vorbesti doar cu PRIETENELE SAU PRIETENII, pentru ca....deh, pe ei/ele ii cunosti si....intr-o zi, in timp ce tu iti scrii oful pe un site de socializare, "fostul/a" se culca...cu prietenul/a. :):):)

Iubitii mei, recitind comentariul, asa cum fac mereu inainte de a-l posta, mi-am dat seama ca mi s-au cam intortocheat cuvintele, insa....CHIAR SUNT RUPT DE OBOSEALA. :):):)

Va pupicesc cu mult drag. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu