...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 iulie 2011

MAI MERITA, SA MUNCESTI LEGAL ???

Buna seara, dragii mei !

Ce mai faceti, scumpii mei?

Da, da, da, stiu, in ultima saptamana, n-am mai scris zilnic pe blog, insa din pacate, n-am prea reusit sa-mi mai fac timp, avand in vedere ca imi trebuie cam 2 ore atunci cand ma apuc sa scriu. :):):)

Insa, uite ca in seara asta, am sa scriu despre un subiect la care majoritatea nici macar nu se gandeste, insa....eu, am facut-o azi: PENSIA :):):)

DA, DA, DA.....PENSIA NOASTRA !!!!

Bai, fratilor, avand in vedere ca peste cateva zile voi implini fix 20 de ani de munca, azi....dintr-o intamplare am participat la o discutie pe tema PENSIEI.

Initial, n-am prea luat in serios subiectul discutiei, insa pe masura ce imi ascultam interlocutorii, ceva mai in varsta ca mine, nu numai ca m-am enervat insa......am hotarat sa arunc un ochi si pe LEGEA PENSIILOR, vand in vedere ca nu prea imi venea a crede ce auzeam din gura repectivilor.

Scumpii mei, stiti ce imensa porcarie inseamna aceasta LEGE A PENSIILOR???

Fiti atenti aici !!!

Conform legii, atat cat am retinut pentru ca am "frunzarit-o", perioada minima de cotizare pentru o persoana care vrea sa primeasca pensie, este undeva la 12 ani. In fine, probabil ca daca ai cotizat aceasta minima perioada de 12 ani, o sa primesti pensia minima.

Pana aici, n-am prea multe de comentat, insa de aici incolo, incepe imensa nedreptate!!!

O persoana, se considera ca are PERIOADA COMPLETA DE COTIZATIE, dupa cum urmeaza:

- 35 de ani de munca la barbati;

- 30 de ani de munca la femei;

NOTA: Sper sa fi retinut exact.

Buuuuun, din nou, pana aici, lucrurile imi par firesti, pentru ca cele doua perioade obligatorii de ani in campul muncii, pentru a fi considerat a fi o persoana cu un stagiu complet de cotizare, imi par rezonabile, insa......exista un maaaaare "INSA".

Mai exact, daca cineva ca mine, care la varsta de 38 de ani, are deja in campul muncii 20 de ani, orice calcul matematic arata ca, pentru a atinge STADIUL COMPLET DE COTIZARE, ar mai fi necesari 15 ani de munca.

He, he, he, cine se gandeste ca peste 15 ani de zile, subsemnatul o sa se poate pensiona, este un mare naiv, asa cum am fost si eu pana sa citesc legea.

Practic, cand si....daca, voi ajunge sa implinesc varsta de 53 de ani, o sa am perioada completa de cotizare, adica 35 de ani, insa.....conform legii, nu ma pot pensiona la acea varsta, pentru ca.....N-AM LIMITA MINIMA DE VARSTA PENTRU A MA PENSIONA, ADICA....65 DE ANI. (cred ca atat este in prezent)

Fiti atenti aici, ce magarie ordinara !!!

Un tanar, care incepe SA MUNCEASCA LEGAL, ajunge undeva in jurul varstei de 53-55-57 de ani, sa aiba stadiul complet de cotizare (35 de ani), si....in mod firesc, are dreptul sa iasa la pensie.

Insa, legea vine si.....INTR-UN MOD ABSOLUT ABERANT SI NEJUSTIFICAT, impune si o varsta minima de pensionare, care in mod clar nedreptateste pe cei care au muncit de tineri.

Pai, cum asa??? De ce, daca am muncit 35 de ani, exact cat este considerat un STAGIU COMPLET DE COTIZARE, sa fiu nevoit sa mai muncesc inca 12-15 ani, ca sa pot atinge varsta minima de pensionare????

De ce, de ce, de ce????

AM MUNCIT SI COTIZAT LA BUGETUL STATULUI timp de 35 de ani, asa ca....din acel moment orice judecata de bun simt, ar spune ca am dreptul sa iesi la pensie!!!

DE CE, CONTEAZA VARSTA???

Pot sa am si 45 de ani, daca am muncit cu carte de munca de la 10 ani (desi....nu este posibil) si am cotizat corect cei 35 de ani.

ESTE O MARE MIZERIE CARE NEDREPTATESTE CRUNT PE CEI CARE AU MUNCIT DE TINERI, SACRIFICANDU-SI TINERETEA PENTRU "CONDICA" !!!

Pai, atunci, de ce, sa te apuci a MUNCI LEGAL, CU CARTE DE MUNCA, din frageda tinerete, cand.....poti sa faci acest lucru de pe la vreo 30 de ani, in asa fel incat, cand ajungi la varsta minima de pensionare, sa ajungi si cu COTIZATIA LA BUGETUL DE STAT la nivelul stagiului complet de 35 de ani. (la barbati)

Stati, ca nu este totul !!!

Un calcul simplu arata ca, spre exemplu, subsemnatul, cand si....daca, o sa ajunga la varsta de 65 de ani, o sa am 47 DE ANI DE COTIZARE LA BUGETUL DE STAT !!!!

Deci, cu 12 ani mai mult decat perioada completa de cotizare (35 de ani), iar.....de la 65 de ani, cata speranta de viata, mai are un barbat in Romania????

Conform statisticilor, varsta medie de viata in Romania din momentul pensionarii, este undeva pe la 7 ANI. (adica pana o "mierlesti").

Nu spun eu, o spun statisticile !!!

Pai, cum....frate, muncesc de la 18 ani, cotizez la bugetul de stat 47 DE ANI, iar apoi.....daca am noroc sa traiesc pana pe la 73-75 de ani, apuc sa mananc si eu pensie cativa ani !!!!

Aceasta prevedere din lege, cu privire la VARSTA MINIMA DE PENSIONARE (65 de ani la barbati), care nu tine cont de faptul ca ti-ai indeplinit stagiul complet de cotizare la bugetul de stat (35 de ani), ESTE O IMENSA NEDREPTATE PENTRU CEI CARE AU ALES SA MUNCEASCA DE TINERI !!!!

Practic, daca luam cazul meu, cei 12 ani pe care sunt nevoit sa-i muncesc in plus, intre 53 de ani (varsta cand ating cei 35 de ani de munca) si 65 (varsta cand ma pot pensiona), imi sunt "furati" din dreptul meu de a manca pensie !!!!

ESTE CEA MAI MARE ABERATIE PE CARE AM AUZIT-O !!!

Este ca si cum, aduni 3 copii la ora 9 dimineata si le spui asa:

"Ca sa mergeti la joaca, trebuie sa rezolvati 15 probleme la matematica. Hai, puneti-va pe treaba, insa.....vedeti ca, indiferent ca rezolvati toate cele 15 probleme de matematica, pana diseara la ora 20 nu puteti iesi afara".

Se pune firesc intrebarea, DE CE, ACEI COPII, SA SE APUCE DE INVATAT DE LA ORA 9 DIMINEATA, DACA....LE ESTE SUFICIENT PENTRU A REZOLVA CELE 15 PROBLEME, SA SE APUCE DE ELE PE LA ORA 15????

Nu, taticu, este un mare rahat !!!

Uite, eu as prefera altceva: Sa-mi dea statul azi, TOATA SUMA PE CARE AM COTIZAT-O IN ACESTI 20 DE ANI DE MUNCA, iar pe viitor, sa nu-mi mai opreasca cotizatia de pensie, si....implicit, NICI PENSIE SA NU-MI MAI DEA !!!

Dar, sa-mi dea inapoi cat am cotizat in acesti 20 de ani !!!!

Va spun eu, daca azi, mi-ar da inapoi cat am cotizat in aceste 2 decenii, fara sa mai fac vreo economie de acum incolo, credeti-ma ca mi-ar ajunge linistit sa mananc o pensie buna timp de vreo 15 ani. Nu mai spun, ca peste acesti bani, sa mai pun de acum incolo, la "saltea", banii pe care statul mi i-ar opri si de acum incolo timp de vreo inca 30 de ani !!!

Ho, ho, ho.....cred ca daca adun banii pe care-i cotizez in 47 de ani de munca, mi-ar ajunge sa traiesc la MALIBU pana o "mierlesc" !!!

INCREDIBIL CE IMENSA NEDREPTATE !!!

Auzi, ce aberatie: Ca sa fi considerat ca ai stagiu complet de cotizare, trebuie sa muncesti 35 de ani, insa.....he, he, he, n-ai cum sa iesi la pensie, mai devreme de 65 de ani !!!!

Adica, cu alte cuvinte, AI MUNCIT LEGAL de la varsta de 18 ani, asta este....AI FOST PROST, iar acum, vei cotiza, IN PLUS, timp de 12 ani pana atingi varsta minima de pensionare !!!

Si...daca mai vrei sa mananci macar cativa ani PENSIA LA CARE AI COTIZAT VREO JUMATATE DE SECOL, pai atunci....roaga-te de pe acum la Dumnezeu, sa te tina macar cativa ani, peste varsta de 70. :):):)

OARE, MAI MERITA SA MUNCESTI LEGAL ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu