...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 iulie 2011

HAI SA DIALOGAM, DAR....NU ORICUM !

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, din nou....am mancat ca un nesimtit. De cand am venit de la mare, m-am ingrasat vreo 4 kg, depuse aproape in intregime pe....BURTA. :):):)

Noroc ca metabolismul mi-a functionat perfect intotdeauna, si...asa cum "pun", la fel de repede dau jos, in caz de nevoie. :):):)

In plus, credeti-ma ca, daca ar fi fost sa ma ingras, pe masura a cate paine, dulciuri, shaorme, pitza, prajituri, ciocolata, biscuiti, samd mananc sau....cata cola pot sa beau, pai cred ca trebuia sa am o greutate undeva pe la 120-130 kg. :):)

Scumpii mei, in seara asta voi scrie despre un subiect, spun eu, destul de interesant.....DIALOGUL.

La general vorbind, toti oamenii DIALOGHEAZA, de la analfabet si pana la academician, insa....conteaza si cum dialogam.

Nu o data, mi s-a intamplat sa aud despre mine, spunandu-se ca, vezi Doamne, sunt un individ care apreciez doar persoanele care NU MA CONTRAZIC, CARE AU ACEEASI PARERE CU MINE, SAMD.

Din "start", subsemnatul, are o calitate in plus, vis-a-vis de persoanele care-l acuza:

ACCEPTA ACUZELE SI PLECA CU ARGUMENTATIA, DIN PUNCTUL IN CARE PRESUPUNE CA ESTE ADEVARAT CE SE SPUNE DESPRE EL.

Vedeti voi, iubitii mei, daca stau pe marginea bordurii si vad o femeie frumoasa care coboara dintr-un BMW, mi-e foarte simplu sa spun: ESTE O CURVA, ceea ce, chiar poate fi adevarat.

Insa, daca acea femeie, se indreapta catre mine si imi spune "Ok, asa este, conduc un BMW, deci....sunt o CURVA", dupa care isi incepe argumentatia prin care imi dovedeste ca nu este o curva, pai atunci....daca-i spun distinsei doamne ca este o persoana care nu suporta sa fie contrazisa, asta face dovada vie a faptului ca sunt un frustrat imbecil si vai de el, care o tine "langa" fara a argumenta.

Plecand din acest punct, as indrazni sa spun ca, DIN PACATE, foarte multi romani, intra in discutii, isi expun o parere contrara, insa.....daca interlocutorul le cere SA-SI ARGUMENTEZE PAREREA, in acel moment, incepe un joc penibil de "clisee", iar in final, se aude sintagma:

"NUMAI TU AI DREPTATE! NU SUPORTI SA TE CONTRAZICA NIMENI!"

Pai, iubitii mei, daca spre exemplu, Mariana isi expune o parere, iar eu nu sunt in asentimentul acesteia, la randu-mi imi expun si eu parerea, contrazicand-o, insa....ARGUMENTAND, DE CE O CONTRAZIC.

Chiar si asa, argumentand, este foarte posibil ca Mariana, vazand replica mea, sa-mi aduca o serie de argumente prin care sa sustina corectitudinea parerii ce si-a exprimat-o anterior si sa-mi arate ca parerea mea, nu se sutine deloc.

AICI INTERVINE MOMENTUL CEL MAI IMPORTANT, DE CARE, NOI ROMANII, NU TINEM CONT DELOC !!!

Pai, cand doua personaje intra intr-un dialog, fiecare sustinandu-si pararea, SINGURUL ARBITRU nu poate fi decat propria constiinta si corectitudine, altfel......te contrazici la infinit.

De cele mai multe ori, imi vine sa vomit cand aud urmatoarea sintagma:

"Bai, recunosc, daca apuc sa spun ceva, indiferent ca interlocutorul imi dovedeste ca nu am dreptate, NU AM PUTEREA SA RECUNOSC, pentru ca....nu pot accepta ca a avut dreptate".

Scumpii mei, traim intr-o tara atat de VICIATA SI "PIERDUTA", incat aceasta sintagma, practic o demonstratie crunta de IMBECILISM CUMULAT CU ORGOLIU, in loc sa fie stigmatizata, este ridicata la rang de virtute !!!!

Azi, este un semn de mare mandrie sa rostesti imbecilitatea de mai sus, in timp ce zambesti ca un oligofren.

Iubitii mei, chiar nu va mint cand spun ca la viata mea, am avut nesansa sa cunosc atatia imbecili frustrati, vai de capul lor, incat....mi-ar ajunge sentimentul de greata pentru 100 de vieti, dar.....exista un mare "DAR".

Sa spui despre Mirciulica ca este o persoana care nu accepta sa fie contrazis, este foarte usor si....poti face pe multi a creade acest lucru, insa obisnuindu-te sa ai un asemenea comportament, mai devreme sau mai tarziu, pentru ca este doar o chestiune de timp, vei ajuge sa simti p--a cum iti intra pe gura si iti iese pe cur, de n-o sa te vezi. :):):)

Iar atunci, asa cum se intampla mereu, incep sa curga lacrimi de crocodil, te intrebi, de ce, ai patit nu stiu ce, samd.....bineinteles, in timp ce afisezi aceeasi figura de imbecil orgolios.

V-am spus cazul acelei cunostinte, care prin 2008, alaturi de alti "orgoliosi" care si asa nu puteau sa ma "inghita", n-a vrut sa tina seama de parerea mea, LOGIC ARGUMENTATA LA ACEA VREME, cum ca.....sub nicio forma preturile apartamentelor nu pot sa mai cresca conform zvonurilor care circulau atunci, si.....a cumparat o garsoniera cu 70.000 de euro, pe care azi, nici daca vrea, n-o mai poate vinde cu mai mult de 35.000 euro.

In plus, pe langa cei 70.000 euro, a mai cheltuit atunci alti 10.000 (notar, comisioane, minime amenajari) si....daca punem la socoteala si creditul care este pe 30 de ani, asa, la o prima "aruncare", din minte, fara calcule aprofundate pentru ca sunt baiat destept, va pot spune ca PIERDEREA, este undeva pe la 80.000 - 90.000 euro cel putin, daca nu chiar mai mult. :):):)

Bine, se pot gasi multi imbecili care sa ma contrazica chiar si in aceste momente, spunandu-mi ca de fapt nu a pierdut, ca este o investitie si alte cacaturi de genul acesta, insa....ADEVARUL ESTE UNUL SINGUR:

In viata, exista oameni DESTEPTI SI OAMENI PROSTI !!!

Diferenta, este facuta tocmai de CAPACITATEA INDIVIDULA DE A ACCEPTA ARGUMENTATIA SI A RECUNOASTE UNDE NU AI DREPTATE.

La acel moment 2008, respectivul grup de "orgoliosi" care si asa nu puteau sa ma inghita, n-au vrut sa ia in seama ARGUMENTATIA MEA LOGICA, care respingea total zvonurile care circulau pe cai oficiale, cum ca.....apartamentele se vor scumpii in continuare, desi....ajunsesera la niste preturi infioratoare (120.000 euro apartament cu 2 camere la mine in Titan), si.....in doar cateva luni, aceeasi orgoliosi, au fost auziti spunand:

"Bai, ce ne-au tras-o smecherii. Am cumparat ca prostii si....ei au prabusit piata, care oricum era creata artificial".

Insa, NICIUNUL n-a fost auzit spunand:

LA NAIBA, IDIOTUL ALA DE MIRCIULICA, A AVUT DREPTATE !

Pe mine, fix in cur ma doare ca niciunul n-a avut puterea sa recunoasca, insa....pot face de acum pariu ca, nu o sa treaca multa vreme si isi vor mai lua alte tepe de o sa-i usture anusul. :):):)

Exemple, daca ar fi sa dau, credeti-ma ca scriu pana se strica laptopul, pentru ca....MULTI IMBECILI AM MAI CUNOSCUT IN VIATA.

Insa, un sfat imi permit sa dau:

SA CONTRAZICI PE CINEVA, NU INSEAMNA CA DIALOGHEZI SAU ITI EXPUI O ALTA PARERE, DACA.....N-O SI ARGUMENTEZI.

Ci, demonstreaza doar faptul ca, esti un frustrat imbecil, care urasti LOGICA, ARGUMENTATIA, BUNUL SIMT, SAMD.

Niciodata n-am sa ma supar daca sunt contrazis, din contra, imi plac polemicile, insa.....imi vina sa rad cand sesizez la un moment dat, ca interlocutorul meu nu-si mai poate sustine logic parerea, ca incepe sa i se schimonoseasca privirea si o da in "clisee", samd, in loc sa spuna "Ok, m-ai convins, ai dreptate", ASA CUM....TOCMAI, EU, CEL CARE NU SUPORT SA FIU CONTRAZIS, NU O DATA AM FOST AUZIT SPUNAND CAND CINEVA IMI ADUCEA ARGUMENTE IREFUTABILE.

Dar, tocmai de aceea, daca ar fi sa ma refer strict la cazul cunostintei mele, care n-a vrut sa tina cont in 2008 de sfatul meu, pentru ca nu putea sa ma "inghita" si pe deasupra mai era si orgolios, lumea este impartita in CEI CARE-SI NUMARA "MILIOANELE" DE EURO, AMUZANDU-SE COPIOS DE CAT DE BINE A MERS "MORISCA" ZVONURILOR SI CAT DE POZITIV A INFLUENTAT PIATA IMOBILIARA (evident, pentru ei), SI....CEI CARE-SI NUMARA LACRIMILE PENTRU URMATORII VREO...30 DE ANI. :):):)

NOTA: Nu ma refer la saracii oameni de buna credinta care nefiind de specialitate, au cazut victime acelei mascarade imobiliare din anii 2006-2008, ci.....la persoane ca cele descrise mai sus, care....aveau toate posibilitatile din lume sa consulte date economice, sa faca o previziune sau....sa ia macar in calcul salariul mediu de la acea vreme si sa-l raporteze la acele preturi astronomice de pe piata imobiliara, ocazie cu care foarte simplu isi puteau da seama ca este un "bluf", care nu va dura.

Un comentariu:

  1. salut, poti promova asta te rog:
    http://topinvestromania.wordpress.com

    Adi

    RăspundețiȘtergere