...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 iulie 2011

FLERUL NU M-A INSELAT !

Buna ziua, dragii mei !

Scumpii mei, desi...au trecut doar cateva ore de la precedentul comentariu scris pe blog, uite ca, din nou, simt o mancarime la degete, asa ca....puneti-va pe citit.

Deja, stiti ca, intotdeauna mi-a placut sa argumentez cu puterea exemplului, pentru ca imi pare cea mai buna solutie atunci cand vrei sa demonstrezi ceva.

Cititorii fideli ai acestui blog, sunt sigur ca isi aduc aminte ca pe la inceputul lunii iunie, exact inainte sa plec la mare, am scris un comentariu "ELEV LASAT REPETENT....DE CE?", care a suscitat sute de reactii.

Foarte pe scurt, pentru cei care nu stiu povestea: Un elev de liceu, pe numele sau Dinu Popescu, fiind anuntat ca o sa fie lasat REPETENT, pentru "nota de la purtare", desi.....motivele erau absolut banale (ca merge cu mainile in buzunar prin liceu, ca intarzie la ore sau ca intra cu paharul cu ceai), ajuns la disperare, a aparut pe un post de televiziune si.....a facut publica povestea.

Bineinteles ca, INSTANT, s-a iscat o intreaga polemica pe marginea acestui subiect, formandu-se 2 tabere: una pro si una contra.

Printre primii care s-au alaturat sustinerii acestui elev Dinu Popescu, am fost si eu, care....cand inca nu se terminase emisiunea, am scris un comentariu pe acest blog, comentariu care a ajuns a doua zi sub ochii multora dintre cei implicati in scandal, incepand cu elevul Dinu Popescu, dascalii sai cat si buna parte dintre colegii din liceu si parintii lor.

POZITIA MEA A FOST EXTREM DE CLARA INCA DE LA INCEPUT, SUSTINAND CA ACEST ELEV ESTE IN MOD CLAR VICTIMA UNUI COMPLOT ORDINAR, PUS LA CALE DE PERSOANE MATURE (cel mai josnic lucru), CARE DETIN "CUTITUL SI FURCULITA" SI VOR SA-L CAROTEZE IN A-SI LUA BAC-ul.

Nu mai revin acum asupra argumentatiei (cei care doresc, pot citi comentariile pe care le-am scris la acea vreme), insa precizez doar un singur aspect, extrem de important:

Prestatia oratorica a acelui elev Dinu Popescu, pur si simplu m-a impresionat. La acel moment, normal ca m-am dus cu gandul ca, un asemenea mod aproape impecabil de exprimare, cu greu ar fi putut fi dobandit numai din SCOALA, ci....cel mai probabil imi parea a fi dobandit din cadrul familiei, fiind convins la acel moment ca parintii elevului sigur sunt peste media de inteligenta si educatie.

Bineinteles ca nu m-am inselat, ulterior avand ocazia sa citesc pe blog, comentariile postate de mama elevului (Dana Popescu), care are acelasi mod de exprimare aproape impecabil.

La acel moment al scandalului, detractorii lui Dinu Popescu, incepand cu dirigintele, profesorul de religie, profesoara de engleza, seful de clasa si multi altii, SUBLINIAU ca acest elev este "praf" la invatatura, ca a trecut clasele liceului din "mila", ca nu merita sa intre in BAC, etc, etc.

Desi, fiind vorba doar de un pustan de 18 ani, Dinu Popescu se apara la acel moment intr-un mod mai mult decat elegant, invitandu-si detractorii sa faca publice mediile pe care acesta le are la toate materiile. Bineinteles ca...nimeni nu l-a luat in seama.

N-o mai lungesc, spunand doar ca, INTR-UN FINAL, DUPA CE CAZUL A FOST FACUT PUBLIC, PROFESORII I-AU DAT DREPTUL ACESTUI ELEV SA INTRE LA BAC.

Chiar azi, cand m-am trezit, pe la ora 13, deschizand televizorul am dat cu ochii de o emisiune in care era dezbatut faptul ca in acest an, rezultatul promovarii la BAC, a fost sub orice critica. Au fost licee in care UN SINGUR ELEV SAU DOI, AU REUSIT SA PROMOVEZE.

Normal si firesc ca, INSTANT, mi-a fugit gandul la acest elev Dinu Popescu, intrebandu-ma, ce-o fi facut la BAC.

Peste cateva minute, mi-am deschis blogul si....am vazut un comentariu lasat de mama acestui elev, cu care am mai schimbat cateva cuvinte si zilele trecute si care ma anunta fericita ca baiatul sau A PROMOVAT BAC-UL CU MEDIA GENERALA 8,58, iar la cele 3 examene a avut urmatoarele rezultate:

- 9,30 la limba romana (de ce, nu ma mira?) :):):)

- 8,85 la geografie

- 7,60 la istorie

Iubitii mei, poate ca multi m-ai considerat NEBUN acum 1 luna de zile sau....cei mai suspiciosi dintre voi, m-ati banuit ca ma cunosc personal cu acest elev si cu familia sa, atunci cand ati vazut cu cata virulenta il aparam, simtind clar ca este VICTIMA UNUI COMPLOT ORDINAR, pus la cale, culmea, de niste oameni insarcinati cu educatia tinerilor si nu cu distrugerea lor psihica.

Asa cum imi place mereau a spune, TIMPUL, unicul arbitru, a dovedit ca nu m-am inselat absolut deloc si....inca o data, flerul mi-a functionat perfect.

VA INTREB: Rezultatele prezentate mai sus, par a fi a unui elev, asa cum era descris de isterica profesoara de limba engleza si dascalul de religie sau...mai rau, seful de clasa, care abia era in stare sa indruge cateva cuvinte in mod coerent???

Poate ati uitat, insa....acest elev era catalogat ca un "PARIA" AL SOCIETATII, UN DERBEDEU CARE HABAR NU ARE DE CELE MAI ELEMENTARE NOTIUNI SCOLARE SI CARE CU SIGURANTA NU MERITA SA INTRE IN BAC.

Cu urechile mele i-am auzit pe detractorii sai cum ii spuneau in "direct" la televizor: "Dinule, tu nu meriti sa intri in Bac".

DE CE, OARE, NU MERITA????

Doar pentru faptul ca este un tanar aratos, brici de inteligent si cu un "papagal" cu care sigur rupe multe inimi in randul fetelor, starnind invidia si ura altora care nu reusesc sa atraga atentia frumoaselor domnisoare din liceu????

Sa tineti minte cat veti trai, pentru ca o spun cu maxima SERIOZITATE, asumandu-mi inca o data oprobiul celor care si asa ma detesta.

IN ROMANIA, SA ARATI BINE SI SA-TI MAI MEARGA SI MINTEA, ESTE CEL MAI CRUNT LUCRU CARE TI SE POATE INTAMPLA, fiind valabil si pentru femei si pentru barbati.

Cu cat esti mai putin aratos/a, cu cat esti mai putin inteligent/a, cu atat sansele sa fi apreciat si propulsat sunt mai mari.

Azi, exista o ura cumplita impotriva celor care indraznesc a GANDI, A RATIONA, A AVEA REPLICI INTELIGENTE, A ADUCE ARGUMENTE, SAMD.

In final, mai precizez un singur lucru:

Cititorii fideli ai blogului meu, isi aduc cu siguranta aminte ca acum 1 luna, cel mai inversunat DETRACTOR al lui Dinu Popescu, era chiar seful clasei, un elev de aceeasi varsta cu el, CARE....ATENTIE (!!!), era considerat de catre dascalii liceului, un elev foarte bun la invatatura, constiincios si respectos.

Stiti cu ce medie a promovat BAC-ul???

Din informatiile transmise de doamna Dana Popescu, mama elevului Dinu Popescu, se pare ca seful clasei, a promovat BAC-ul cu o medie mult mai mica decat Dinu Popescu, adica cu.....7,91.

SI...CAND TE GANDESTI CA, DACA IN ACEL MOMENT NU S-AR FI FACUT PUBLIC SCANDALUL, un elev ca Dinu Popescu, nu ar fi avut dreptul sa intre la BAC, pentru "nota de la purtare" scazuta sub limita de a promova clasa, pentru motive de-o banalitate ce starnesc doar rasul, in timp ce elevi precum SEFUL CLASEI, considerati "model", ar fi intrat in BAC.

NOTA: Din informatiile primite, se pare ca, acest elev Dinu Popescu, a reusit sa obtina CEA MAI MARE NOTA LA EXAMENUL DE BAC, DIN TOT LICEUL SAU !!!

Daca informatia se confirma, ma gandesc cum mai pot scoate capul in lume, dirigintele sau, profesorul de religie si profesoara de engleza, care ne-au prezentat acest elev ca fiind "praf" la invatatura si pe care, daca scandalul nu ar fi devenit public, l-ar fi lasat REPETENT.

Insa, sunt convins ca la tupeul care domneste cu autoritate in Romania, toti detractorii acestui tanar, care a fost la un pas sa fie victima unui MIZERABIL COMPLOT pus la cale de catre acestia, AZI....cand se stiu rezultatele la examenul de BAC, n-au vreo problema de constinta si intra in liceu la fel de mandri si "importanti".

BRAVO, DINULE, AI DEMONSTRAT CU ELEGANTA SI MATURITATE, TOT CE ERA DE DEMONSTRAT.

Si...stai linistit, poti sa postezi pe Facebook, 10 poze cu tigarea in gura, aprinsa sau neaprinsa, pentru ca....A FUMA, este infinit mai putin degradant decat a fi un pupincurist, un lingau fara pic de caracter si onoare, asa cum sunt mult prea multi dintre concetatenii nostri.

Poti sa faci ABSOLUT ORICE in materie de "distractie", cu execptia unui singur lucru:

SA NU ACCEPTI ABSOLUT NICIODATA (!!!!!) SA TE DROGHEZI !!!!

4 comentarii:

  1. Multumesc frumos. O ultima informatie: Am cea mai mare medie la bac pe tot liceul! Alte comentarii sunt de prisos. Multumesc frumos pentru sustinere. Pentru mine in rest acest subiect este inchis.
    Dinu Popescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fii sanatos Dinule si mult succes la facultate!

    RăspundețiȘtergere
  3. BRAVO DINULEEEEEEE!!! Javrele de ''profesori'' si ''colegi'' pot purcede la singura activitate de care sunt in stare ''rosul unghiilor''

    RăspundețiȘtergere