...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 13 iulie 2011

DOUA CAZURI SI...UN NUMITOR "COMUN" !!

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, desi....curge apa pe mine de transpirat ce sunt, totusi, spre disperarea unora, voi scrie si in seara asta. :):):)

Daca ar fi sa actionez instinctiv, m-as indrepta ca o "sageata" catre telecomanda de la aerul conditionat, insa....nu pot face acest lucru deoarece baietelul meu alearga prin toata casa, asa ca....m-am retras in bucatarie unde este incredibil de cald. :):):)

Insa, daca tot curg apele pe mine, in seara asta m-am gandit sa discut despre un subiect, NU INTAMPLATOR ALES, pentru ca il voi lega de alt subiect, petrecut acum fix 1 an de zile, la fel de dramatic, si care....chiar merita disecat.

Dupa cum multi dintre voi cunoasteti, acum vreo saptamana, in cartierul bucurestean "Primaverii" au fost gasite fara suflare, doua femei, care....in urma verificarilor primare, a rezultat ca sunt "mama si fiica".

Pe scurt, fiica si-a ucis mama si apoi s-a sinucis prin spanzurare.

Din nefericire, exact acum 1 an, pe data de 14 iulie 2010, s-a consumat o alta drama, TOT SINUCIDERE, avand ca protagonista o vedeta foarte cunoscuta.

Nu are sens sa rostesc nume, pentru ca....alte lucruri imi par importante, pe care voi incerca pe cat de bine posibil sa le astern in randurile ce urmeaza.

La prima vedere, multi dintre noi am fi tentati sa spunem despre ambele cazuri, ca.....au avut ca protagoniste, DOUA FEMEI NEBUNE.

Daca-mi este permis sa am si eu o parere, as spune raspicat ca, NIMIC NU ESTE MAI FALS.

Nici acea vedeta foarte cunoscuta care s-a sinucis acum 1 an de zile, exact de ziua ei, cat nici cealalta femeie cu o cariera de succes, care, recent, si-a ucis mama si apoi s-a sinucis, NU AU FOST NEBUNE.

Desi...nu sunt psiholog, insa am trecut si vazut infinit mai multe in viata (situatii reale, traite de mine), decat multi dintre psihologii din ziua de azi, a caror singura experienta de viata sunt "cartile", SUSTIN 100% CA MULTI NEBUNI DECLARATI MEDICAL, NU AR AVEA CURAJUL SA PRODUCA ASTFEL DE ACTE INFIORATOARE.

NOTA: N-am exagerat cand am scris pe blog ca viata mi-a dat ocazia sa cunosc aproape toate speciile de oameni, de la criminali, la talhari si hoti, de la prostituate si obsedati sexuali la personaje cu staif si functii, samd.

Pe toti, de cate ori am avut ocazia, i-am analizat in tacere CU MARE ATENTIE si am incercat cat am putut de mult, sa le deslusesc comportamentul si gandirea, sa invat a-i citi pe viitor, atunci cand ii intalnesc in diverse situatii de viata si nu stiu ce hram poarta, samd.

Revenind la subiectul nostru, consider ca cele doua cazuri prezentate mai sus, au un numitor comun:

SUBIECTII, SUNT FEMEI DE MARE SUCCES !!!

Da, iubitii mei, vorbim de 2 femei, care....fiecare pe "palierul" sau profesional, erau catalogate ca PROFESIONISTE DESAVARSITE.

Normal si firesc, acum, dupa consumarea tragediilor, toata lumea se gandeste cum de au fost posibile, in conditiile in care avem de-a face cu doua femei de inalta tinuta sociala, educationala si profesionala.

Pai, din nou, desi....SUNT UN PROFAN IN MATERIE, indraznesc a spune ca explicatia este foarte simpla:

ACESTE DOUA FEMEI, DESI LA PRIMA VEDERE, AVEAU O VIATA FERICITA SI INDESTULATOARE, REALITATEA ERA CA, ESUASERA TOTAL IN VIATA !!!

V-ati intrebat vreo data, de ce, multi dintre semenii nostri, ALEG SA DEVINA OBSEDATI DE PROFESIEA PE CARE O AU???

Daca cineva crede ca, un individ, alege sa devina OBSEDAT de profesiunea sa, pentru ca ii place sa munceasca si sa invete ca bezmeticul, va inselati amarnic, desi....ESTE DOAR O PARERE.

Nu, scumpii mei, din pacate, desi....de multi este ignorata, din umilul meu punct de vedere, REALITATEA ESTE TOTAL DIFERITA.

Cand alegi sa devii un SUPER PROFESIONIST pe un domeniu anume, o poti face din 2 motive:

a) simti ca RECUNOASTEREA VALORII TALE, cel mai usor o sa se iveasca pe acest paliet;

b)simti ca visurile pe care le ai de genul (o casa si o masina scumpa, haine, accesorii si vacante scumpe) le poti dobandi numai daca devii UN SUPER PROFESIONIST REMUNERAT REGESTE.

In ambele situatii, daca-mi este permis sa am o parere, cei care aleg acest drum, cu siguranta SUNT "BOLNAVI". (da, da, da, ma refer la o boala, nu o spun la modul peiorativ).

Un om normal, sa fim seriosi, urmeaza o cariera, insa.....INDIFERENT DE CAT DE SERIOS ESTE, nu-i poate placea sa munceasca ca robul, zi dupa zi, sacrificand tot in jurul sau de dragul profesiei, samd.

Nu, scumpii mei, un om normal, care a MIZAT PE ADEVARATA VIATA, nu-si cauta RECUNOASTEREA VALORII SALE CA INDIVID, prin profesiune, ci....urmareste doar sa capete o experienta semnificativa pe un anumit palier, care sa-i permita sa fie cat mai bine remunerat, NEFACAND DIN PROFESIUNE O OBSESIE.

Din contra, desi...este constiincios, injura in barba atunci cand trebuie, spre exemplu, sa stea peste program si...nu stie cum sa evadeze mai repede de la serviciu ca sa-si vada de preocuparile personale.

Desi, stiu ca-mi voi pune multa lume in cap cu ce afirm, cei care aleg PROFESIUNEA ca fiind "totul", cu siguranta sufera de-o boala cumplita:

INCAPACITATEA DE A TE FACE REMARCAT SI APRECIAT, ALTFEL DECAT....PROFESIONAL.

NOTA: Nu generalizez, insa....de cele mai multe ori, asa este.

Aceste persoane, alegand sa mizeze totul pe PROFESIUNE, ani si ani de zile la rand, fac compromisuri uriase, renuntand la multe placeri ale vietii, iar in final, desi.....sunt ingropati in DIPLOME SI TITLURI, tot considera ca nu este indeajuns.

Bineinteles ca, exista si situatia in care, mai mult de unde au ajuns, nu se mai poate, cum.....tot din pacate, mai exista si varianta in care nivelul de recunoastere pe care l-au atins, este infinit mai mic decat uriasul efort depus in toti acesti ani de sacrificiu.

SI ATUNCI.....SE PRODUCE "DEZASTRUL" LA NIVEL DE CREIER !!!

Respectivele persoane, nu au capacitatea sa spuna "STOP", sa se retraga in liniste si sa despice firul in "4", actiune in urma careia, foarte simplu si-ar da seama ca SUNT SINGURELE VINOVATE PENTRU DEZASTRUL DIN VIATA LOR, ca au mizat pe o varianta care initial i-a imbatat de fericire un timp, insa.....anii trecut si, EXACT VIATA REALA, CEA CARE CONTEAZA SI CARE A FOST SACRIFICATA, ESTE UN DEZASTRU.

Exact asa s-a intamplat si cu cele doua doamne, ambele catalogate ca OBSEDATE DE PROFESIE, si care.....dupa niste ani, in care au excelat si au atins "varful", n-au putut sa accepte ca mai mult de atat, NU SE POATE !!!

Mereu vroiau mai mult din punct de vedere PROFESIONAL, si....cand au vazut ca nu pot mai mult, indiferent cate eforturi ar face, iar notorietatea pe palierul lor de activitate le scade simtitor, n-au putut accepta ADEVARUL si....ce-au facut????

Daaaa, s-au razbunat exact pe PERSOANELE DE CARE ERAU IUBITE !!!

Una, a pus la cale un plan absolut diabolic, sa se sinucida exact de ZIUA EI, iar parintii si toti cei dragi, in loc s-o felicite, au jelit-o.

Iar alta, si-a omorat mama, iar apoi s-a SINUCIS.

Daca ma intrebati pe mine, cate astfel de persoane exista???

Raspunsul este clar: MUUUUUULTE, MULT PREA MULTE !!!

Desi, poate va vine sa radeti, chiar acum, cand scriu acest comentariu, exista foarte multe astfel de persoane, ajunse la "granita" cu CRIMA SAU ACTUL SINUCIGAS, doar pentru faptul ca sunt absolut incapabile sa accepte ca, atunci cand au mizat pe PROFESIUNE, ca fiind cea mai usoara cale de RECUNOASTERE A VALORII INDIVIDUALE, sacrificandu-si total VIATA REALA, au facut o cumplita eroare.

Anii in care au studiat si muncit ca nebunii, au trecut, la fel ca si tineretea, iar acum.....cand a venit ora adevarului, realizeaza ca NU SI-AU TRAIT NICI VIATA, N-AU AJUNS NICI UNDE SE ASTEPTAU (profesional vorbind) sau...mai rau, desi au ajuns acolo unde initial au vrut, nu pot sa accepte ca....VINE SI STAGNAREA SAU REGRESUL NOTORIETATII SI SUCCESULUI.

Iubitii mei, acest gen de persoane, SUNT FOARTE BOLNAVE SI AU O URIASA NEVOIE DE AJUTOR !!!

Insa, sa-i ajuti, este foarte greu, pentru ca....in momentul in care incepi sa le spui deschis, verde in fata, multe lucruri socante, te vor jigni, te vor injura, iti vor tranti telefoanele si usa in nas, samd.

Si....DIN PACATE, de cele mai multe ori, cei din jurul lor, prefera sa foloseasca aceleasi "clisee" diplomatice insa extrem de ieftine, in loc sa le SPUNA ADEVARUL IN FATA !!!

Va pupicesc cu drag, si...stiti unde ma duc acum????

SA-MI FAC UN DUS !!! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu