...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 4 iulie 2011

DE LA SUFLET LA....SUFLET.

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, in seara asta vreau sa aduc in discutie un subiect, pe care nu stiu cum sa-l denumesc inainte de a-l diseca, dar care....mi-a venit in minte dupa ca azi am citit un comentariu postat de doamna Dana Popescu, mama acelui elev de care am scris pe blogul meu, si care.....imi spunea ca, desi multi pot crede ca ne complimentam reciproc, TOTUSI....important este ca si pe viitor sa nu incetam a gandi, a avea propria parere, a nu uita s-o argumentam, a ne respecta, samd.

Dupa cum stiti, pe blogul meu (lucru rar intalnit pe alte bloguri), ORICE ANONIM ISI POATE POSTA PAREREA. A fost decizia mea, asumandu-mi toate posibilele "dejectii" la adresa-mi, pentru ca.....mult mai important imi pare DIALOGUL SI DUELUL CIVILIZAT INTRE ARGUMENTE.

Sunt inca persoane care se intreaba, cum de acest blog, a reusit sa stranga atat de multi cititori fideli, cum de pe Google, pe palierul sau de cautare, "DOAR O PARERE"", detine de luni bune prima pozitie pe pagina 1, samd, in conditiile in care acest blog nu este promovat decat pe un banal site de socializare si ATENTIE....poate fi descoperit numai daca cineva-mi acceseaza profilul.

Asa este, din nou, a fost o alta decizie a mea, DE A NU FOLOSI NICIO METODA DE PROMOVARE A UNUI BLOG (exista zeci de metode), alta decat "Din gura in gura" sau "Din suflet in suflet".

Stiti, de ce, cu fiecare zi care a trecut, am strans tot mai multi cititori???

Pentru ca, indiferent cat ar putea fi cineva de carcotas, nu poate nega faptul ca pe acest blog nu sunt postate subiecte INVENTATE asa cum se intampla pe majoritatea blogurilor, scrise doar ca sa aduca rating, sau....ca pe acest blog, a fost vreo persoana care a dorit sa-si posteze PAREREA si a fost ingradita.

Plecand de la acest punct, voi incerca sa exemplific, de ce, ESTE IMPERIOS NECESAR CA TOT CE POSTEZ SA FIE REAL 100%, DE CE, SPRE EXEMPLU, PRIETENUL MEU JUNGLE MAN, NICIODATA NU S-A SUPARAT CA AM "PUNCTAT" ANUMITE LUCRURI VIS-A-VIS DE COMPORTAMENTUL SAU, SI....LA RANDU-MI, NICIODATA NU M-AS SUPARA INDIFERENT CE AR SCRIE PE ACEST BLOG DESPRE MINE SI AL MEU COMPORTAMENT.

De ce, cineva, isi deschide un blog???

Din umilul meu punct de vedere, ajungi sa-ti deschizi un blog, atunci cand chiar iti doresti sa comunici cu necunoscuti din toate colturile tarii si....nu numai, atunci cand vrei sa aduci in discutie diverse subiecte si aspecte ale vietii, samd.

Cel putin pentru mine, acestea au fost RATIUNILE care m-au facut sa deschid acest blog, pe langa momentul cand ma taram ca un caine, necrezand ca voi mai avea puterea vreodata sa ma ridic si cand mi-am JURAT ca daca intr-o zi ma voi ridica, niciodata nu-mi voi nega trecutul si voi discuta deschis despre tot ce am trait in viata, inceracand pe cat posibil sa impartasesc din experientele mele, atat pozitive cat si negative, semenilor mei.

SI...EXACT ASTA SI FAC DE PESTE 1 AN DE ZILE !!!

Scumpii mei, acum, in randurile ce urmeaza, am sa va dau cel mai recent EXEMPLU, in care atunci cand am punctat ceva, nu am batut campii, desi....poate ca multora li s-a parut exagerat.

Am s-o iau usor, ca sa ma fac cat mai priceput si sa nu omit vreo nuanta importanta. :):):)

Iubitii mei, chiar zilele trecute, intr-un comentariu, am punctat faptul ca unicul meu prieten, JUNGLE MAN, a dezvoltat o obsesie fata de mamica sa, in varsta de 82 de ani, care locuieste la vreo suta de km departare de Bucuresti si care....nu are pic de mila atat fata de Jungle Man cat si fata de sora acestuia, chinuindu-i intr-un mod teribil, santajandu-i sentimental, in asa fel incat amandoi au ajuns niste ZOMBI, care fac naveta uneori si de cate 3 ori pe saptamana (!!!), intr-un autobuz vai de capul lor, plin de mirosuri si fel de fel de indivizi dubiosi.

Normal, ca prieten al sau, am incercat in nenumarate randuri sa-i arat ca CEEA CE FACE EL, A DEPASIT DEMULT PALIERUL NORMALITATII, CA NU MAI TRAIESTE DECAT PENTRU A N-O SUPARA PE "MAMICA", SI...DIN PACATE, PE MAMICA, FIX IN CUR O DOARE DE AMBII SAI COPII, NEFACANDU-SI VREO PROBLEMA CA AMANDOI, AJUNSI LA APROAPE 40 DE ANI, NU AU VREO RELATIE, SA NU MAI SPUN DE VREUN COPIL.

Ba din contra, dupa cum imi spunea JUNGLE MAN, la mare, acum 2 saptamani, intr-un moment de sinceritate, "MAMICA" prin santaje sentimentale de genul "Eeee, asta este, o sa ma gasiti moarta in casa cand veti veni de la Bucuresti", vrea sa-i faca pana la urma sa cedeze si SA RENUNTE LA SERVICIU, pentru a se muta la tara, sa stea cu ea.

Ok, babuta sau..."Hosky" cum ii spun eu, intr-o zi o sa paraseasca aceasta lume si....va intreb: DACA JUNGLE MAN CEDEAZA ACUM, PROSTANAC CUM ESTE SI "MAMOS" LASANDU-SI SERVICIUL, din ce-o sa traiasca dupa ce distinsa octogenara o sa treaca in lumea celor "drepti"????

Nuuuu, iubitii mei, o mama care intr-adevar isi IUBESTE COPIII, nu poate fi un monstru de egoism (sunt expert, doar v-am vorbit de parintii mei), nu-si poate chinui in asa hal copiii, santajandu-i sentimental, MIMAND DE ATATEA ORI CA II ESTE RAU (numai eu, de cate ori am sarit in masina si m-am dus glont la tara la Jungle Man), cand in realitate, este bine sanatoasa si tot ce vrea, este sa-si oblige copiii sa renunte la serviciu pentru a se muta la tara sa stea cu ea.

Jungle Man, bineinteles ca i-a propus sa vina sa stea cu ei la Bucuresti, explicandu-i ca au servicii, ca au obosit de atatea drumuri, ca au cheltuit o groaza de bani, samd.

Ce credeti ca raspundea "Hosky", cu zambetu-i parsiv????

Bineinteles, ca...."Eeeee, asta este, intr-o zi o sa ma gasiti moarta asa cum l-ati gasit si pe tatal vostru cand ati venit de la Bucuresti".

Acum, voi, ce ati face in locul meu????

L-ati incuraja pe Jungle Man, sa continue CU IMBECILITATEA CRUNTA, SA CONTINUE A FI UN BARBAT DUPA FUSTA MAMEI, SAU....I-ATI ARATA CA LA APROAPE 40 DE ANI, NU ARE NICIO RELATIE, SA NU MAI VORBESC DE VREUN COPIL???

Intr-o zi l-am intrebat: "Auzi, daca acum aveai nevasta si copil, ce-ai fi facut??? Tot la fel, ai fi mers din 3 in 3 zile la mamica???"

Raspunsul, desi....nu mi l-a dat, este deja AXIOMATIC.

Dupa cum stiti, mai ales cititorii fideli ai acestui blog, CANDVA, am ales sa fiu pasiv, sa nu ma intereseze problemele unui prieten de-al meu, care tot asa, AVEA O OBSESIE, si....intr-un final, totul s-a sfarsit extrem de tragic.

Hai sa vorbim un pic despre IMENSA DRAGOSTE SI URIASUL DEVOTAMENT FATA DE PARINTII SAI CU CARE SE TOT MANDRESTE JUNGLE MAN, inclusiv pe acest blog, intr-unul dintre comentariile postate acum cateva zile.

In luna aprilie 2009, tatal sau a decedat. Asa a vrut soarta, ca exact cu o zi dupa, sa traiesc si eu, o uriasa "pierdere", as putea spune un "deces", referindu-ma la momentul in care femeia pe care o iubeam cu disperare, intr-un mod mai mult decat marsav, a "executat" relatia.

Tatal lui JUNGLE MAN a decedat pe 27 aprilie 2009 si a fost inmormantat pe 28 aprilie, exact in ziua in care eu am suferit o imensa si insurmontabila "pierdere" la nivel de suflet, inima si fiinta.

La acel moment, amandoi fiind distrusi sufleteste, am avut "n" discutii in care Jungle Man incerca sa-mi explice ca pierderea unui TATA, nu se poate compara cu pierderea unei iubiri.

Bineinteles, l-am contrazis, argumentandu-i ca.....atunci cand o sa aiba puterea sa iubeasca un STRAIN, mai mult decat isi iubeste proprii parinti, o sa inteleaga ce aberatii poate sustine.

Anii au trecut si....acum cateva luni, intr-o discutie, JUNGLE MAN imi spune ca tatal sau a murit pe 28 aprilie 2009.

INSTANT, IUBITII MEI, DAR ABSOLUT INSTANT, AM REACTIONAT, spunandu-i "Dobitocule, tatal tau nu a murit pe 28 aprilie ci....pe 27 aprilie".

Bineinteles ca m-a contrazis, insa....cand s-a uitat pe certificatul de deces, a realizat ca tatal sau murise pe 27 aprilie, asa cum am spus eu.

Mai mult, i-am spus si ce zi a saptamanii fusese 27 aprilie 2009....intr-o zi de LUNI.

Scumpii mei, cred ca deja v-ati dat seama de unde am stiut cu atata exactitate. Si eu, in acel an 2009, suferisem o imensa "pierdere", a doua zi dupa decesul tatalui sau, adica pe 28 aprilie.

Bai, nene, au trecut de atunci peste 2 ani, intre timp m-am ridicat, insa....si daca ma trezesti beat din somn, desi....nu beau, IN PRIMA SECUNDA ITI POT SPUNE CU PRECIZIE, ZIUA CAND ACEA FEMEIE PE CARE O IUBEAM CU DISPERARE, A EXECUTAT IN CEL MAI MARSAV MOD CU PUTINTA RELATIA.

N-am sa uit niciodata: Marti, 28 aprilie 2009, ora 13,15. Atunci a fost momentul in care am avut ultima discutie la telefon si cand am receptionat de la injuraturi pana la cele mai cumplite jigniri, pe langa telefon inchis in nas si ulterior apeluri respinse. :):):)

Iubitii mei, intelegeti ce vreau sa spun???

Jungle Man, desi....intotdeauna s-a batut cu "caramida" in piept, pentru URIASUL SAU DEVOTAMENT SI IMENSA DRAGOSTE CE LE-O POARTA PARINTILOR, totusi....la nici 2 ani de zile, confunda intr-un mod lamentabil, data cand a murit tatal sau.

Mai mult, chiar acum o saptamana, intrebandu-l din nou cand a murit tatal sau, mi-a dat acelasi raspuns gresit, desi.....il corectasem cu cateva luni in urma.

Scumpii mei, tin mult la Jungle Man, daca azi este cu mult peste nivelul de civilizatie de acum 7 ani, chiar el o recunoaste ca am avut un aport decisiv. Mi-am mancat zilele si sufletul cu el, insa.....chiar tin la el.

Insa, Jungle Man, face niste confuzii uriase, el vorbeste de IUBIRE, cand habar nu are ce inseamna, pentru ca....in afara de parintii si sora lui, NICIODATA N-A AVUT VREUN SENTIMENT FATA DE ALTCINEVA.

La el nu este O DRAGOSTE IMENSA FATA DE MAMA SA, CI....O OBSESIE, PENTRU CA....SORA SA, ESTE MAI DISPERATA CA EL, IAR DACA DOAMNE FERESTE, AR LUA DECIZIA SA NU SE MAI DUCA OBSEDANT LA TARA SI S-AR INTAMPLA CEVA "TRAGIC", SORA LUI NU L-AR IERTA NICIODATA (dupa spusele lui).

Va dati seama, ce este in capul lor????

O NEBUNIE SI O OBSESIE TOTALA. Cu totii avem parinti, insa....in 38 de ani, n-am auzit pe nimeni sa faca ceea ce face Jungle Man.

Sa-l incurajezi in aceasta ABERANTA OBSESIE, spunandu-i "Bravooooo, foarte bine ca iti iubesti mama si te sacrifici pentru ea", IMI PARE O IMENSA CRIMA.

Jungle Man, are aproape 40 de ani, nu are nicio relatie, de copil nici nu se pune problema, si....traieste pentru a n-o supara pe "mamica", care abuzeaza urias de slabiciunea sa.

Sa fim clari, cu totii AVEM PROBLEME, unii...foarte putini, le recunosc si accepta sa discute despre ele, altii....cei mai multi, se inchid in ei si incearca sa para altceva decat sunt, iar finalul este....ABSOLUT DRAMATIC.

Acum, intelegeti, de ce, Jungle Man, niciodata nu s-a suparat pe mine????

Stie ca tin la el, stie ca in afara de sora sa, DOAR PE MINE SE POATE BAZA, pentru ca eu, desi....azi il "sapunesc", maine dau cu el de pamant, NICIODATA NU L-AS LASA LA GREU, cu atat mai putin sa-l "lovesc" marsav, pe la spate, asa cum m-am lovit pe mine persoane pentru care as fi sarit si in "foc".

Iar peste ani, cand vom fi batrani, sper din tot sufletul ca BAIETELUL MEU, sa vina pe la noi 5 minute si sa ne spuna "Salut bosorogilor, mai traiti???", pentru ca.....de altceva nu voi avea nevoie.

Niciodata n-am sa accept ca BAIETELUL MEU, in loc sa se distreze si sa-si traiasca viata, sa vina si sa-mi tina mie companie, un bosorog urat mirositor, fara dinti in gura. :):):)

Asadar, iubitii mei, din acest motiv, ratingul acestui blog creste cu fiecare zi, pentru ca....AICI, NU EXISTA POSTATE DECAT SUBIECTE 100% REALE SI VERIFICABILE.

Iar in plus, cine citeste constant acest blog, ajunge sa ma cunoasca mai bine decat pe cel cu care "doarme" noaptea in pat. :):):)

Si....cat va exista acest blog, niciodata nu voi accepta sa fie promovat altfel decat "Din gura in gura" sau "De la suflet la suflet", refuzand din "start" orice alta metoda de promovare, din zecile existente pe internet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu