...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 9 iulie 2011

COPII RAPITI PENTRU PRELEVAREA DE ORGANE???

Buna ziua dragii mei !

Scumpii mei, aseara am vrut sa scriu pe blog, insa m-am lasat bagubas din cauza caldurii. Deja, atmosfera in "spatiosul" apartament de vreo 70 metri patrati s-a incins foarte tare si ceea ce ma enerveaza este ca nu prea pot folosi aerul conditionat din cauza baietelului meu care este omniprezent in toate camerele. :):)

Azi, desi....este la fel de cald, totusi voi incerca sa scriu despre un subiect care a creat o semnificativa ISTERIE in randul parintilor din Bucuresti si a comunelor invecinate.

De cateva zile, s-a conturat tot mai pregnant ZVONUL ca in Bucuresti si in imprejurimile acestuia, exista un grup infractional organizat care RAPESTE COPII PENTRU PRELEVAREA DE ORGANE.

Hai sa va spun, de ce, AM IMENSE REZERVE vis-a-vis de veridicitatea acestui zvon si....ca de obicei voi lucra cu "materialul" clientului.

Unul dintre zvonurile cele mai cumplite care-mi ridica tensiunea instant numai cand il aud, a fost acela ca, in nu stiu ce comuna din jurul Bucurestiului a fost gasit un copil mort, spintecat, care avea pe burta o suma de bani (cica vreo 20 milioane lei vechi), alaturi de un bilet pe care scria "BANI DE INMORMANTARE".

Scumpii mei, numai cand aud de acest zvon, desi....nu sunt o persoana violenta si ador DIALOGUL, simt cum incep sa-mi pierd mintile de furie.

Cu totii stiti ca ADOR COPIII, spun eu....ca orice om normal, si....imi este imposibil a ma gandi ca CINEVA, poate numai sa gandeasca o asemenea NEBUNIE, nu s-o mai puna si in practica.

Acum, hai sa va spun cateva lucruri.

Firesc si normal, orice parinte responsabil de pe acest pamant, la auzul zvonului ca ar exista un grup infractional care RAPESTE COPII PENTRU PRELEVAREA DE ORGANE, incepe sa se panicheze, vrea nu vrea, macar la nivel minim, isi ia niste masuri de precautie in plus fata de cele de pana atunci, insa....ATENTIE....NU UITATI DE LOGICA !!!!

Da, da, da, tocmai LOGICA de care vorbeam in comentariul anterior.

Scumpii mei, plec cu rationamentul din punctul ca un grup infractional si-a stabilit ca zona de actiune Bucurestiul si imprejurimile acestuia, pentru rapirea de copii in vederea prelevarii de organe.

Ok, ok, ok....sa acceptam ca este asa.

INSA VA INTREB:

CAT DE PROST POTI SA FI CA SI INFRACTOR CARE TE OCUPI CU ASTFEL DE FAPTE ABOMINABILE, INCAT....DUPA CE RAPESTI COPIII, II SPINTECI SI LE PRELEVEZI ORGANELE, SA-I MAI EXPUI MORTI IN DIVERSE LOCURI CU O SUMA DE BANI PE PIEPT ALATURI DE UN BILET PE CARE SCRIE "BANI DE INMORMANTARE"???

Iubitii mei, sa nu uitati niciodata ca LOGICA va poate lumina mintea in orice imprejurare, indiferent cat de panicati puteti fi la un moment dat.

Hai s-o luam LOGIC.

ABOMINABILUL SCENARIU care bantuie Bucurestiul la nivel de zvon, va pare cumva a fi comportamentul unor personaje profesioniste ce fac parte dintr-o retea internationala de rapire a unor copii si prelevare de organe???

Nu, scumpii mei, cine a lansat acest ZVON, nu este prea inteligent si...are carente mari de LOGICA.

Daca tot vroiai sa ingrozesti Bucurestiul cu copii gasiti spintecati care aveau pe piept sume de bani, samd, ar fi fost imperios necesar sa atribui acest comportament UNOR BESTII DE OAMENI, DEZECHILIBRATI MINTAL si....sub nicio forma sa nu aduci in discutie PRELEVAREA DE ORGANE.

Nu ma pot pronunta daca exista sau nu in lume grupuri infractionale care se ocupa cu rapirea copiilor si prelevarea de organe, insa....DACA EXISTA, sa fiti siguri ca aceasta monstruoasa "operatiune" se realizeaza IN CEA MAI MARE DISCRETIE si cu cel mai mare grad de PROFESIONISM (iata ca profesionismul poate capata si accente abominabile), fara sa se faca "tam-tam" si mai ales fara comportamente aberante, cum ar fi abandonarea victimelor spintecate cu bani pe piept si biletele.

Acesta este RATIONAMENTUL MEU vis-a-vis de prezenta isterie care a cuprins Bucurestiul si vi-l prezint ca de obicei sub titulatura de....DOAR O PARERE.

Cine a lansat acest zvon, este un tampit si...in mod sigur, nu-l prea duce capul. :):)

Pentru cei care au de-a face cu segmentul de actiune al politiei dar mai cu seama al psihologiei infractorilor, cunosc ca.....pana si cei mai infioratori infractori au o anumita tipologie comportamentala, atent studiata de zeci de ani de catre cei care lupta impotriva acestora.

NICIODATA, nu veti vedea o grupare infractionala care sa se ocupe de rapirea copiilor pentru prelevarea de organe, care sa se dea in spectacol, samd.

Nici vorba dragii mei, desi....nu vreau sa ma aventurez in declaratii fara acoperire, tind sa acreditez ideea ca personajele care conduc cele mai infractionale grupari de pe mapamond, sunt de multe ori, infinit mai inteligente si discrete decat multi dintre politicienii care conduc lumea.

NICIODATA N-AR FACE "SPECTACOL", MAI CU SEAMA VIS-A-VIS DE O ASTEFL DE MONSTRUOASA OPERATIUNE !!!

Apropos, ati vazut pozele care circula pe net cu presupusele ambulante care ar rapii copii???



Imi pare atat de penibil trucajul incat n-am sa fac vreun altfel de comentariu, considerand ca as cobora discutia la un nivel mult prea jos, chiar si fata de modesta-mi inteligenta. :):):)

Scumpii mei, desi....stiu cat de greu este ca parinte sa ignori astfel de ZVONURI, totusi sustin ca toata aceasta ISTERIE a fost provocata cu buna stiinta de niste minti infierbantate insa.....nu prea "utilate" cu LOGICA si inteligenta. :):):)

Din umilul meu punct de vedere, altceva imi pare ABSOLUT DRAMATIC in toata aceasta ISTERIE:

Faptul ca, in aceste momente, s-a dovedit inca o data ca, din pacate, Politia Romana, de mult nu mai reprezinta in ochii populatiei, "organul" statului care le garanteaza siguranta si linistea, iar declaratiile "oficilale" nu mai au darul de a calma temerile oamenilor, intr-o astfel de situatie in care frica si teama a pus stapanire pe ei.

Am vazut cum conducatorii politiei se mira de faptul ca in ciuda declaratiilor oficiale, care asigura populatia ca nu exista copii rapiti pentru prelevarea de organe, TOTUSI....POPULATIA NU SE LINISTESTE SI ESTE DIN CE IN CE MAI SPERIATA.

De ce, va mirati dragi POLITISTI????

De multa vreme, nu mai reprezentati in ochii cetateanului onest si cinstit, un vector de stabilitate si incredere.....DIN PACATE.

Inconstienta cu care au fost promovati in Politie in ultii ani, tot soiul de indivizi, mult mai apropiati ca si comportament de INFRACTIUNE decat de respectarea legii (ex: cazul de la Piatra Neamt, pe langa multe altele), isi arata acum rezultatele, intr-o situatie de ISTERIE provocata de niste zvonuri criminale, cand.....in ciuda declaratiilor "oficiale", populatia nu se linisteste, fiindu-i teama in continuare.

TREZITI-VA DOMNILOR POLITISTI SAU....MACAR, NU VA MAI MIRATI CA POPULATIA NU MAI ARE INCREDERE IN "CUVANTUL" VOSTRU.

Dar, sa vedem totusi partea plina a paharului, pentru ca....cel putin in aceasta situatie aveti NOROC, deoarece....cei care au pus in scena acest abominabil ZVON, nu prea sunt inzestrati la "mansarda" cu inteligenta si LOGICA.

Dar, imi este imposibil a nu ma intreba, ce v-ati fi facut domnilor politisti daca ati fi avut de-a face cu niste profesionisti in crearea de ISTERIE GENERALA si nu cu niste jalnici diletanti ???

Scumpii mei, asadar, atat cat poate conta cuvantul meu in fata voastra, va sugerez a va calma (cei care poate sunteti speriati), pentru ca.....dupa ce am disecat profund toate informatiile, am ajuns la concluzia ca nu exista motive, cel putin in prezent care sa ne ingrijoreze.

Insa, in acelasi timp, consider ca, organele abilitate ar trebui URGENT, sa ia toate masurile necesare pentru depistarea si pedepsirea exemplara conform legii, a acelor persoane inconstiente care au putut genera aceasta ISTERIE in randul parintilor care si asa, au destule griji si "greutati" cotidiene.

3 comentarii:

  1. Or fi gogosi, da' fum fara foc cica nu prea iese.
    Si sa ajunga asa pe toate canalele, stire asa ofertanta, plina de "logica", e greu..
    Destul de penetranta gogoasa cu ambulanta pe tv, poa' sa fie preparata, lansata din sediul Politiei.
    S-o fi petrecut ceva, ce nu stim noi si stiu ei, sa fi auzit si ei ceva, si macar asa, mai neortodox si prostesc, sa puna lumea in garda...n-ar banui nimenea Politia, HHHHH!!...

    In vremea mea, la gimnaziu eram, tot o asa stire (cu putere multa si multa "valoare") facea valva: cum ca s-ar fi gasit la un santier, un baiat mort cu fuduliile retezate, victima de homosexual.
    Vuia orasul, vuiau invatatorii, cat sa aiba mintea oricarui copil si parinte un punct de reper.
    N-am stiut daca adevar era ori ba, insa eu tin minte ca-n zilele urmatoare ma oprise un cetatean sa-mi faca un abordaj cand mergeam agale spre invatatura, in genul.."hai dragutule pana la muzeu sa caram niste mingii".
    Noroc ca eram pe drum circulat, n-am avut probleme cand i-am zis ba.
    A doua zi la fel, aceeasi metoda, numai ca tatal meu a mers ceva mai in spate, drept umbra. Cum ma invatase, am facut un semn discret cu degetul, daca-l mai intalnesc pe individ, apoi sa se ocupa el. Si s-a ocupat.

    Vezi, buni si ochii cascati de la zvonuri!

    P.S.
    Nasol ca nu vor sa convietuiasca bine blogspot cu browserul din nokia.
    Cineva care se pricepe imi zice ca problema ar fi din javascript.

    Salutari la familie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Claudiu ! Continutul postarii tale, este perfect logic si valabil! Posibil sa fie si cum spui tu, insa....ti-am spus, din punctul meu de vedere, am rezerve uriase ca o retea organizata care rapeste copii pentru trafic de organe, alege sa se dea in "spectacol" in loc sa actioneze in deplina discretie :):):) Sincer, nu cred. Numai ganduri bune !

    RăspundețiȘtergere
  3. bucuresti ca bucuresti deai sti ce este in judetul neamt cu acces zvon sau fatp real circula elicoptere si garda se zvoneste ca sau gasit tot cu 20 mil si bilet si cate 2 fete in cateva locuri

    RăspundețiȘtergere