...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

miercuri, 8 iunie 2011

LA MARE...CU PERIPETII.

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, dupa cum stiti, de marti de la pranz, sunt pe litoral. Initial, m-am cazat in Mangalia, la Hotel Paradiso, unde imi rezervasem 11 nopti, insa....de maine, ma voi caza in Mamaia, la Hotel Modern, pentru urmatoarele 11 zile.

Cum am ajuns sa stau 2 zile la Mangalia si apoi sa ajung la Mamaia???

Eeeee, asta o sa va povestesc acum. :):):)

Dragii mei, multi dintre voi stiti ca nu ma prea omor cu litoralul, iar anul trecut a fost prima data dupa multi ani cand am ajuns pe litoral, asta numai datorita baietelului meu. Cum anul trecut am mers la mare in august, iar baietelul meu avea doar 1 an de zile, mi-am spus sa aleg MANGALIA, ca sa evit aglomeratia si nebunia.

Asa am ajuns anul trecut la Hotel Paradiso, iar conditiile de cazare si masa, sunt cu mult peste ce ofera multe alte hoteluri mult mai bine cotate decat acesta.

Fiind multumit de conditiile in care mi-am petrecut sejurul pe litoral, anul acesta desi....nu mai puteam sub nicio forma sa mai merg in august, nici macar in iulie, am ales sa merg tot la Hotel Paradiso, numai ca in luna iunie.

Cand am ajuns marti la Mangalia, am gasit aceleasi conditii de cazare si masa ca si anul trecut, insa....ALTELE AU FOST PROBLEMELE.

Primul lucru care m-a socat, a fost plaja, TOTAL NEAMENAJATA (hotelul nu are vreo vina, nu-i apartine plaja), iar apa marii, pe langa faptul ca baltea, fara pic de val, mai era si plina de alge la mal, de fapt....o pasta scarboasa si urat mirositoare, care facea practic imposibila intrarea in apa.

Degeaba s-au chinuit niste angajati de pe la primarie, inarmati cu FURCI (da, da, nu glumesc, precum in Evul Mediu), sa scoata acel strat scarbos de alge in putrefactie din apa, sa-l incarce in remorci, samd, pentru ca....problema nu s-a rezolvat, a doua zi aparand altele.

In plus, a mai aparut o maaaaaaare problema. Hotelul, spre deosebire de anul trecut, era plin de MOSI SI BABE (nu glumesc, peste 90%, aproape cu totii, trecuti de 70 de ani), care venisera la tratament, pentru ca hotelul are si o baza de tratament.

Bai nene, nu vreau sa fiu inteles gresit, cu siguranta si eu voi ajunge un MOS, insa este extrem de neplacut sa intorci privirea si sa nu vezi decat MOSI SI BABE, sumar imbracati, cu prosoape si halate pe ei, samd.

Totusi, la naiba....am venit in concediu, in niciun caz la SANATORIU.

La inceput, pur si simplu nu-mi venea a crede ceea ce vad prin hotel, insa....vorbind cu receptionerele pe care le cunosc de anul trecut, am inteles ca, pana pe la sfarsitul lunii iunie, hotelul este plin numai de batrani veniti la tratament prin CASA DE PENSII, si....numai in lunile iulie si august, situatia arata diferit.

Anul trecut, am fost in luna august si....nu zic ca nu erau si batrani la tratament, insa acestia nu reprezentau mai mult de 10%, restul fiind oameni destul de tineri, singuri sau cu copii, samd.

Azi dimineata, m-am trezit si m-am dus sa mananc. Bufet suedez, foarte diversificat, n-am ce sa reprosez. Bineintels ca, restaurantul era plin de mosi si babe in halate sau infasurati in prosoape, de mi-a venit instant sa vomit.

Mi-am luat mancare si mi-am spus sa ies pe terasa restaurantului ca nu este nimeni. Dupa ce m-am asezat la o masa, cand sa inghit primul dumicat, vad o distinsa doamna, de vreo...pe putin 70 de ani care se aseaza langa masa mea. Bai nene, DIN NOU, nu sunt rau, subliniind ca si eu voi ajunge asa, insa....cand m-am uitat la ea si i-am vazut fata "stafidita" (brrrrrr), mi-a venit din nou sa vomit, simtind cum mi se pune un nod in gat. Ce sa mai mananc, am fimat 2 tigari, dupa care m-am dus in camera si am dat cautare pe Google..."Hoteluri de patru stele in Mamaia".

Domnul Google, prietenos ca de obicei, mi-a servit cateva, din care ieseau in evidenta doua:

- Hotel Bavaria Blu

- Hotel Malibu

Ambele hoteluri situate pe malul marii si ambele de 4 stele. N-am mai stat pe ganduri si m-am urcat in masina cu destinatia MAMAIA.

Ajuns in Mamaia, am ales sa vizionez mai intai Hotelul Bavaria Blu.

Scumpilor, frumos hotelul, destul de modern, camerele acceptabile insa....sincer, in raport cu Hotelul Pradiso din Mangalia, care are doar 3 stele, sunt de parere ca erau mai slabute. Piscina chiar super ok, iar plaja din spatele hotelului, amenajatata cu sezlonguri.

In fine, am mers si la Hotel Malibu, insa...din start, am renuntat pentru ca plaja din spatele hotelului, arata absolut ingrozitor, fara absolut nicio amenajare, bai nene, zicei ca este parasita.

Asa ca, nefiind inca convins daca sa rezerv la Hotel Bavaria, m-am urcat in masina si am mers mai departe sa caut hoteluri de 4 stele. Dintr-o intamplare, la recomandarea unor tineri, am ajuns la Hotel Modern, imediat dupa Yaki, unde....am ales sa rezerv 2 camere duble si una single, pentru urmatoarele 11 zile.

Ce sa spun, hotelul are 4 stele, insa sincer, desi n-am cum s-o dovedesc, Hotelul Paradiso din Mangalia este peste el, desi nu are decat 3 stele.

Chiar imi pare extrem de rau ca maine dimineata voi parasi Hotelul Paradiso, insa....n-am avut de ales, imi este imposibil a-mi imagina sa stau aproape 2 saptamani printre MOSI SI BABE. Repet si subliniez, am tot respectul fata de acestia, si eu am sa ajung asa, insa....la naiba, am venit in concediu, nu la SANATORIU.

In plus, in Mamaia, cel putin in dreptul Hotelului Modern, n-am sesizat vreo problema cu apa marii care este curata si fara alge, iar plaja utilata cu sezlonguri si umbrelute pe care le poti inchiria.

Asa ca, maine dimineata, dupa micul dejun pe care sigur am sa-l "sar", preferand sa mananc un biscuite, am sa ma urc in masina si....voi decola spre Mamaia. :):):)

Acum 2 zile, cand am plecat spre litoral, daca mi-ar fi spus cineva, nu l-as fi crezut. :):):)

Va pupic dulce, dragii mei.