...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 26 mai 2011

UN "CIRC" ABSOLUT IEFTIN.

Buna seara dragii mei!


Scumpii mei, in noaptea asta cu siguranta nu as fi scris nimic, avand in vedere ca este trecut demult de miezul noptii, insa....a fost ceva care m-a enervat extrem de tare.

Din nou, subiectul acestui comentariu are legatura cu FOTBALUL, insa nu voi vorbi de fotbal ci de o meteahna veche a romanilor....CIRCUL IEFTIN.

Nu mai este un secret pentru nimeni ca de ani buni, Romania nu mai performeaza pe niciun "palier", inclusiv sportiv, aici fiind inclus si FOTBALUL.

Normal, cu totii, ne intrebam, de ce????

Raspunsul este extrem de simplu si mi-am propus sa-mi spun DOAR O PARERE.

Hai sa vedem ce se intampla cu fotbalul.

La nivel de echipa nationala suntem "praf". Se intoarce in mormant un jucator ca Dobrin cand vede cine formeaza azi echipa nationala. Marii fosti jucatori, nu exagereaza cand spun ca pe vremea lor, 95% din jucatorii de azi, n-ar fi avut loc nici sa le care echipamentul.

De ce, se intampla acest lucru????

Pentru ca atat la nivel de FEDERATIE CAT SI LA NIVEL DE LIGA, nu avem parte altceva decat de "CIRC" si imens diletantism.

Buuuuun. In randurile ce urmeaza, voi discuta despre ultimul exemplu de CIRC IEFTIN, culmea....oferit de un personaj pe care il apreciez si il admir foarte mult.

COSMIN OLAROIU. Pentru cine nu-l cunoaste, am sa postez o fotografie:



Cosmin Olaroiu, este un fost fotbalist, spun eu....care a fost "modest" ca si calitati in comparatie cu generatia sa, insa acest tip, a avut imensul avantaj de a dori sa se cizeleze, sa se comporte cu eleganta, sa invete sa vorbeasca, samd, ceea ce i-a folosit enorm dupa ce a terminat cariera de fotbalist.

Acum cativa ani, a antrenat Steaua, echipa cu care a reusit performante notabile, atat pe plan national cat si international. De cativa ani, antreneaza pe la "arabi", unde este platit "regeste" si unde, din nou....a performat.

NOTA: Este drept, la arabi, nivelul fotbalului, in comparatie cu cel european, este o "glumita", fiind mult in urma. Dar acest lucru, nu-i stirbeste meritele acestui talentat antrenor.

Buuuuuun. Acum vreo 2 saptamani, cand in campionatul romanesc mai erau de jucat 3 etape si....finala Cupei Romaniei (disputata in aceasta seara), COSMIN OLAROIU a tinut o conferinta de presa in care spunea ca fiind liber pentru cateva saptamani (la arabi se incheiase sezonul), a venit sa ajute echipa Steaua, care nu se regasea, al carui joc "schiopata" vizibil, iar rezultatele erau foarte slabe.

Cand l-am vazut la televizor, tinand acea conferinta de presa, chiar m-am bucurat, pentru ca este un om foarte serios si "tipicar", iar o eventuala revenire la Steaua in postul de antrenor, nu putea sa fie decat benefica.

In acea seara, dupa cateva minute de cand urmaream conferinta de presa, m-am lamurit ca domnul OLAROIU, nu era instalat "oficial" ca noul antrenor al Stelei ci.....urma ca pe parcursul ultimeleor 3 etape si finala Cupei Romaniei, sa consilieze cumva echipa Steaua, fara a lua loc pe "banca".

INSA, A EXISTAT UN LUCRU EXTREM DE IMPORTANT IN ACEA SEARA !!!

La un moment dat, un ziarist l-a intrebat, ce sanse sunt si...cine-l poate convinge sa ramana la Steaua, incepand din "vara".

COSMIN OLAROIU, A RASPUNS TEXTUAL:

"Nu pot sa va spun ce sanse sunt, insa pot sa va spun ca DOAR JOCUL ECHIPEI SI BAIETII ma pot convinge in aceste doua saptamani care urmeaza sa raman antrenor la Steaua".

NOTA: Subliniez ca acestea au fost cuvintele rostite de Cosmin Olaroiu, la intrebarea ziaristului. Le-am auzit cu urechile mele in timp ce-l priveam la televizor.

Buuuuuun. In aceste ultime 2-3 saptamani, baietii care formeaza echipa Steaua, n-au pierdut niciun meci, ba mai mult....au reusit pe final, sa se claseze pe un loc 5 care sa le permita participarea in sezonul viitor in CUPA UEFA.

In plus, in aceasta seara, au castigat si CUPA ROMANIEI, invingand pe Dinamo cu scorul de 2-1.

Dupa incheierea meciului, toate camerele de luat vederi erau focusate pe COSMIN OLAROIU, baietii de la Steaua l-au ridicat pe "brate", suporterii i-au strigat numele minute in sir si l-au implorat sa nu plece de la echipa, ziaristii se intrebau cu totii daca acum, dupa castigarea Cupei Romaniei, Olaroiu o sa accepte sa ramana la echipa din vara, samd.

Dupa alte vreo 20 de minute, apare Olaroiu la un post de televiziune si declara:

NU RAMAN LA STEAUA. AM UN PRECONTRACT SEMNAT CU O ECHIPA DIN TARILE ARABE.

Ok, de acel precontract se stia inca de acum vreo 2-3 saptamani de cand a tinut conferinta de presa, insa se pune o intrebare:

DE CE, A SPUS ATUNCI CA DOAR JOCUL ECHIPEI SI PRESTATIA "BAIETILOR" DIN URMATOARELE SAPTAMANI, IL POT CONVINGE SA RAMANA????

Pai, rezultatele echipe si "baietii" l-au convins. N-au pierdut niciun meci, si-au asigurat prezenta in Cupa Uefa si au castigat si Cupa Romaniei.

Aaaaaaa, poate ca nu l-au convins. :):):)

Hai sa fim seriosi, TOTUL A FOST DOAR UN CIRC IEFTIN, INCA O DATA, DUPA ALTE MULTE CIRCURI IEFTINE CU CARE DEJA NE-AM OBISNUIT SI DE CARE SUNTEM SCARBITI PANA PESTE CAP.

Acum, vezi Doamne, se invoca precontractul pe care-l are semnat cu arabii, insa....acest lucru il stia si acum 2-3 saptamani. Atunci, firesc se pune intrebarea, de ce, a mai rostit atunci acele cuvinte????

S-a facut atata tevatura in jurul acestei intrebari "Ramane sau nu???", cand lucrurile erau clare inca de acum cateva saptamani.

TOTUL ESTE UN "CIRC" IEFTIN.

Ma uitam si in seara asta la presedintele Stelei, Mihai Stoica cum se tavalea pe burta prin iarba dupa terminarea partidei (nu glumesc si nu exagerez) sau....cum dadea cu pumnii in scaunele de la banca de rezerva in timpul meciului cand rata Steaua vreo "ocazie".

CIRC, CIRC, CIRC....IEFTIN, BINEINTELES.

Este inutil sa mai precizez cum se comporta ceilalti presedinti ai cluburilor din strainatate, cu cata decenta si eleganta se bucura la performante infinit mai mari decat Cupa Romaniei.

Nici macar nu pot sa spun ca sunt dezamagit, pentru ca.....MI-E SILA.

Suntem cu fiecare sezon care trece la ani distanta "lumina" de ceea ce reprezinta FOTBALUL ADEVARAT, si....nu pot sa nu-mi aduc aminte ca:

a) in 2008, eram in masina in drum spre Buzau cand 5 echipe romanesti jucau meciurile "retur" din barajul pentru acesul in Grupele Cupei Uefa. NU S-A CALIFICAT NICI MACAR O ECHIPA.

b) in anul 2009, eram acasa si cu un ochi priveam la baietelul meu care avea 2 luni, iar cu altul la televizor. Desi, ne-am calificat cu 4 echipe in Grupele Uefa, presatia acestora a fost absolut lamentabila, fiind ciuca batailor.

c) in 2010, tocmai ma intorsesem de la mare cand 4 echipe romanesti jucau meciul retur pentru acelasi baraj de acces in Grupele Uefa, si...NORMAL, NU AM REUSIT SA NE CALIFICAM DECAT CU 1 ECHIPA, dupa mari emotii. (Steaua)

Anul acesta, in vara, pe la sfarsitul lunii august, din nou....vom ataca accesul in Grupele Uefa cu 4 echipe, si.....n-am mari sperante.

DE CE????

Este deja....AXIOMATIC ! (nu mai trebuie demonstrat)

La noi, nu exista decat CIRC, CIRC, CIRC. Saltimbanci care se tavalesc prin iarba, altii care danseaza din "buric", altii care se injura ca la usa cortului pe la televizor, samd.

Jucatorii, 90% dintre ei, sunt cu gandul numai la bani, pitipoance si...."bolizi".

Antrenorii, multi dintre ei la un nivel de badaranie si mitocanie greu suportabila, la fel....FAC DOAR MULT CIRC !!!

Si...atunci???? Cu cine sa facem performanta???

Daca pana si un personaj ca Olaroiu, pe care-l stimez si apreciez, ajunge sa faca un astfel de CIRC IEFTIN, comportandu-se ca o fetiscana curtata asiduu, dand sperante si.....refuzand in final, atunci....ce mai poate fi spus???

Nu, taticu, Cosmin Olaroiu, daca avea sange in "articulatie", ramanea la Steaua si incerca sa dovedeasca ca performantele de acum cativa ani, n-au fost intamplatoare.

Hai sa fim seriosi, invoca degeaba acel precontract cu "arabii", oricand putea sa renunte, fara niciun fel de problema, insa....PREFERA SA FIE "REGE" LA ARABI, CARE AU UN FOTBAL SUPER MODEST, DECAT SA RISTE IN FOTBALUL EUROPEAN.

La ce naiba, a fost necesar acest CIRC din ultimele 2-3 saptamani, cand stia oricm ca nu va ramane la Steaua, chiar nu inteleg.

Insa, traim in Romania unde CIRCUL este hrana zilnica. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu