...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

joi, 19 mai 2011

SA NU TRANCANESC TIMP DE....700 KM???

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, azi imi propusesem sa scriu despre un anume subiect pe care il tot aman de aproape 1 saptamana, insa....desi, nu ma asteptam, ziua de azi a fost extrem de aglomerata, trezindu-ma ca am plecat de acasa la 7:50 sa-mi duc consoarta la serviciu si.....mai m-am intors pe la ora 18. Dupa care, am stat aproximativ 1 ora acasa si....iar am plecat, intorcandu-ma acum cateva minute.

Insa, maine voi scrie cu siguranta despre acel subiect, acum fiind mult prea obosit sa ma mai concentrez la scris. Prefer ceva...."lejer" jenant de "lejer". :):)

Bai, fratilor, maine trebuie sa plec pana la Mangalia, la Hotel Paradiso, sa-mi aranjez "treburile" pentru inceputul lunii iunie cand o sa-mi duc baietelul la mare.

Stiu, va intrebati, de ce, merg maine pana la Mangalia, conducand 700 km dus-intors, cand pot pune mana pe telefon sa sun si sa fac rezervarea. :):):)

Pai, raspunsul este simplu: TRAIM IN ROMANIA, UNDE....LUCRURILE BUNE SE POT SCHIMBA IN RAU DE LA LUNA LA LUNA, asa ca, prefer sa vad cu ochisorii mei daca conditiile de cazare si masa au ramas la fel de bune ca in vara trecuta, decat....sa am vreo surpriza.

In plus, am ramas in relatii foarte bune cu sefa de la receptia hotelului, si.....cu ea vreau sa rezerv, pentru ca este o tipa super de treaba, cel putin cu mine....asa a fost.

Problema este alta. :):):):)

Inca de azi, trebuia sa merg la Mangalia impreuna cu cumnatelul meu, care....doar acum vreo luna si-a luat o mare "TEAPA", intrand pe internet, vizionand o pensiune de la Voronet, si.....cand a ajuns acolo, si-a dat seama ca pozele de pe site, erau de la o pensiune care abia in august o sa fie inaugurata, asa ca....au fost cazati in pensiunea veche, care nu aparea pe internet si care arata destul de naspa.

Cand pleci cu taxiul pana la Voronet (cumnatul nu are masina) si.....te costa drumul vreo 6 milioane, si....cand esti cu copilul dupa tine, nu mai poti sa vociferezi ca pozele de pe site vis-a-vis de pensiune, nu sunt REALE, asa ca....taci si inghiti, ceea ce au facut si ei :):):)

Insa, cumnatelul meu n-a mai putut sa ma insoteasca, retinandu-l niste probleme urgente, asa ca, azi....trebuia sa ma duc singur la Mangalia.

Bai, fratilor, mie imi place foarte mult sa trancanesc si imi este total peste mana sa plec la un drum de 700 km singur in masina, sa n-am cu cine schimba o vorba, sa discutam despre orice ne vine prin minte, samd.

Asa ca, mi-am spus sa mai las inca o zi sa treaca, si....sa-l intreb pe Jungle Man daca nu vrea sa mearga vineri cu mine pana la Mangalia. Ceea ce am si facut, insa....dintr-o regretabila eroare, am uitat un lucru:

JUNGLE MAN, CEL PUTIN IN PREZENT, CAND INCEP A CREDE CU PUTERE CA ORI ARE "VRAJI" FACUTE ORI S-A TAMPIT CU DESAVARSIRE, ARE UN SINGUR SCOP IN VIATA:

SA MEARGA LA "MAMICA" LA TARA, SAPTAMANA DE SAPTAMANA. :):):)

In rest, nimic nu-l mai intereseaza pe acest pamant, si....nimic nu-l mai suscita interesul. :):):)

Eeeee, ignorand cu desavarsire acest aspect, dimineata m-am apucat si l-am intrebat, iar.....raspunsul a fost unul foarte diplomatic, de genul:

"Nu stiu, nu pot sa-ti spun inca daca merg sau nu". :):):)

Acum ma uit la ceas si este aproape ora 12 noaptea, insa....nu mi-a dat vreun raspuns. :):):)

Nu mai insist, il las sa se bucure in continuare de "NUMARATUL PARTURILOR PE CARE LE TRAGE MAMICA", si.....deja, ma pregatesc psihic sa plec maine la Mangalia singurel, chiar daca o sa-mi fie extrem de greu sa nu vorbesc cu nimeni atatea ore. :):):)

Insa, daca pe viitor, "mamica" o sa mai traga vreun "vant" ceva mai dureros, care o s-o panicheze un picut, motiv suficient sa puna mana pe telefon si sa spuna "Baiatul mamii, cred ca am facut infarct", atunci....MOTANELUL232, n-o sa mai sara ca un arc, urcandu-se in masina si fugind cu Jungle Man spre satul natal, situat la vreo 120 km de Bucuresti, unde....atunci cand ajungem, panicati si transpirati....MAMICA NE ASTEPTA ZAMBITOARE IN POARTA CASEI. :):):)

Ci, o sa-i spun, asa cum mi-a spus el azi: "Inca nu pot sa-ti dau un raspuns, vorbim mai tarziu". :):):)

Una peste alta, scumpii mei, ma duc sa-mi fac un dus si sa ma bag in pat (sa vad daca pot sa adorm atat de devreme, abia daca este miezul noptii), iar maine dimineata......o sa vorbesc singur in masina, precum "televizorul" pana la Mangalia si....inapoi. :):):)

Hai, va pupicesc scumpii mei. :):)