...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 mai 2011

SA MA "TAI" SI....NU INTELEG.

Buna seara, dragii mei!


Scumpilor, nu stiu ce ati facut voi azi, insa....eu, recunosc cu sinceritate ca am cam taiat "frunza" la caini. :):)

Inca de dimineata de cand m-am trezit, nu aveam chef sa fac nimic, imi era lene sa-mi tin si ochii deschisi, insa....intrebuintandu-ma serios am reusit sa-mi duc consoarta la serviciu. Dupa ce a coborat din masina (consoarta), mi-am spus ca n-ar fi rau sa beau un capucino si sa "sudez" vreo 3 tigari. Dupa aceasta "operatiune", brusc a inceput sa-mi revina energia, asa ca....mi-am adus aminte ca inca dinainte de Paste, piciorusul meu, numarul 43, n-a mai calcat pe la "sala", asa ca....ajungand la concluzia ca sunt un putoros nesimtit, m-am indreptat cu viteza luminii catre sala de langa supermarketul Bila. (ce-i din Titan, stiu unde este)

M-am dus la "receptie", am platit 120 ron (abonamentul pe 1 luna) si am intrat in sala, ocazie cu care mi-am dat seama ca restul "camarazilor" se tin de treaba, nu ca mine, care trag chiulul. :):):)

Am "calarit" aparatele si m-am imprietenit cu ganterele vreo 40 de minute, pana cand m-a pocnit un chef nebun sa trag o tigara, asa ca mi-am salutat cordial camarazii si....am uschit-o.

Ajungand in parcarea de la Bila, deschid masina, imi aprind o tigara si arunc o privire prin jur, cand.....vad pe cineva care ma saluta razand cu gura pana la urechi.

Cand ma dezmeticesc, imi dau seama ca este un amic, pe care, atunci cand l-am vazut in ultimele dati, arata ca un cadavru viu, tras la fata si vai de capul sau.

Acum, arata super bine, isi recapatase "greutatea" (el este mai voinic de felul sau), era plin de voie buna si radea tot timpul.

Incep si eu sa rad, ne imbratisam, bucurandu-ne ca ne-am revazut si ii spun:

"Eeeee, amice, nici nu stiu cat ma bucur ca ti-ai revenit. Arati super bine, exact cum aratai inainte".

NOTA: DE AICI SCUMPII MEI, INCEPE O POVESTIOARA, PE CARE O S-O NAREZ IN RANDURILE CE URMEAZA SI PE CARE....EU N-O POT INTELEGE, NICI DACA MA "TAI".

Fiti atenti aici.

Pe acest amic, il cunosc de vreo 10-12 ani. Dupa cum v-am spus, este un tip la 1,82 si vreo 90 kg. De cand il stiu, nu s-a schimbat, nici nu s-a ingrasat, insa....nici nu a slabit.

Acum vreun an (cred ca nu gresesc), dau nas in nas cu el, prin fata pe la Restaurantul Rucar. (cei din Titan stiu unde este). Eu, eram impreuna cu Jungle Man, iar el cu un prieten.

Cand a venit la mine si m-a salutat, pur si simplu m-am "ciupit" de obraz, nevenindu-mi sa cred ca este acelasi amic pe care-l stiam de peste 10 ani de zile.

ARATA GROAZNIC!!! ERA SLAB, AVEA O PALOARE DE CADAVRU, CURGEAU HAINELE PE EL, ERA PUR SI SIMPLU VAI DE MAMA LUI.

Bai, fratilor, pur si simplu m-a socat, pentru ca de cand il stiam, era un tip robust, tot timpul radea si glumea, iar atunci....arata de ziceai ca este mort.

Il intreb "Ce naiba s-a intamplat cu tine?", iar in secunda 2, pana sa-mi raspunda, m-am gandit ca l-o fi lovit vreo boala, Doamne Fereste.

Ma priveste in ochi, incearca sa zambeasca, nereusindu-i insa si imi spune:

"Nuuuu, frate, sunt sanatos, multumesc lui Dumnezeu, insa....am avut belele mari, am trecut printr-o perioada in care multumesc lui Dumnezeu ca n-am ajuns sa fiu criminal".

Dupa ce am cascat ochii mari, atat eu cat si Jungle Man, a inceput sa povesteasca.

Demult, tipul fusese casatorit cu o tipa cu care avea un copil. In fine, se pare ca nu prea se intelegeau, asa ca au ajuns la divort. Dupa despartire, tipul cunoaste o pustoaica de vreo 23-24 de ani, dealtfel cu care stiam ca este.

Dupa vreo 2 ani de relatie, cand totul parea super ok, tipa ii spune ca vrea sa mearga sa munceasca in Spania. Bineinteles ca amicul meu cand a auzit, a crezut ca viseaza, avand in vedere ca o iubea si nici prin cap nu-i trecea ca iubita sa se poate gandi sa plece din tara. In mod evident...s-a opus.

Tipa insa, sub nicio forma n-a renuntat la ideea de a pleca din tara, ceea ce a si facut. Cand a plecat din tara, i-a spus ca se duce sa ingrijeasca o batrana.

Dupa vreo luna de zile de la plecare, amicul meu, fara sa-i spuna absolut nimic, s-a dus in Spania dupa ea. Cand a ajuns in acel orasel, a sunat-o. Tipa s-a aratat extrem de surprinsa, s-a fastacit toata, si.....nu dupa mult timp, amicul meu si-a dat seama ca iubita sa nu ingrija o batrana, ci lucra ospatarita intr-un bar.

Dar, din nefericire pentru el, nu a fost totul.

Imediat a aflat ca iubita sa, cunoscuse un spaniol, cu care deja incepuse o alta relatie, ceea ce explica foarte clar, de ce, cu fiecare zi care trecea pana cand a luat hotararea sa mearga in Spania dupa ea, tipa....era din ce in ce mai rece si dezinteresata de comunicarea cu el. (prin telefon si mail)

Din nefericire pentru el, s-a enervat foarte tare, a avut o iesire aiurea, a fost chemata politia, l-a dus la sectie, samd.

Nu mai retin foarte exact, insa....stiu ca mi-a povestit ca a ramas si fara bani in Spania, a stat vreo 2 zile nemancat, a dormit pe strada, ce mai....a trait un calvar.

Iubita sa, fara pic de scrupule, i-a spus ca TOTUL S-A TERMINAT, ca nu mai vrea sa-l vada, etc, etc.

Si...toate aceste lucruri, il adusesera in halul in care arata atunci cand m-am intalnit eu cu el pe la Restaurantul Rucar.

Bai, nene, n-am sa uit niciodata in ce hal putea sa arate, cred ca slabise cel putin 20 de kg, era tras la fata precum "tapul la coaie" si avea o paloare cadaverica.

Trecusera niste luni de la faza cu "Spania" insa....nici pe departe nu-si revenise. Visa noapte de noapte tot ce a trait, plangea in fiecare zi, nu putea sa manance, fuma enorm, etc, etc....sunt stari "standard", cand treci prin asa suferinta.

Am vorbit atunci cu el, mai cu seama ca stiam prea bine cum este sa treci prin asemenea suferinta, i-am dat niste sfaturi, chiar daca stiam ca SUFERINTA SI VINDECAREA O SA TREACA ATUNCI CAND O VREA DUMNEZEU, PUTAND SA DUREZE ANI SI ANI DE ZILE.

Dupa acea intalnire, iar n-am mai vorbit pana prin luna decembrie a anului trecut, cand....fiind singur la cumparaturi in Auchan, am dat nas in nas cu el. Ce sa spun, fata de cum arata cu vreo jumatate de an inainte, atunci....in decembrie, sa zicem ca parca isi mai revenise.

Iar am sta de vorba vreun sfert de ora, povestindu-mi ca inca sufera, ca tot nu si-a revenit, ca abia a inceput cat de cat sa manance, ca are cosmaruri, ca inca mai plange cand isi aduce aminte, etc, etc.

SI....REVENIM LA ZIUA DE AZI, CAND AMICUL MEU, ARATA SUPER BINE, ISI RECAPATASE "GREUTATEA" CARE A AVUT-O INTOTDEAUNA, ERA ZAMBITOR SI SUPER BINE DISPUS.

M-am bucurat foarte tare cand l-am vazut ca arata foarte bine, insa.....parca mi-a dat cu ceva in cap cand a adaugat:

"Gata, frate, sunt SUPER FERICIT. M-am impacat cu FOSTA IUBITA. A venit in februarie in tara, si-a cerut iertare, mi-a spus ca inca ma iubeste, ca a facut cea mai mare greseala din viata ei si ca ma roaga sa-i mai dau o sansa".

Bai, scumpii mei, cand l-am auzit, pur si simplu m-a luat ameteala, spunandu-i doar atat:

"Mai, omule, eu nu spun ca ai facut rau sau bine ca te-ai impacat cu ea, insa....ITI MAI ADUCI AMINTE PRIN CE CUMPLITA SUFERINTA AI TRECUT LUNI SI LUNI DE ZILE LA RAND, cand aratai ca vai de capul tau, cand slabisesi 20 de kg, nu mai mancai, nu mai dormeai, iar EA....se distra si se regula bine merci cu acel spaniol???"

Raspunsul, mi-a estompat orice initiativa de a mai adauga ceva. :):):)

Amicul meu imi spune:

"Daaaa, frate, n-am cum sa uit vreo data prin ce am trecut, insa....INCA O IUBESC. N-am rezistat sa ma impac cu ea, mai cu seama ca si-a cerut iertare si mi-a spus ca ma iubeste si ea".

Iubitii mei, de dragul lui, n-am mai spus nimic, pana la urma, m-am bucurat din tot sufletul ca a reusit sa se "ridice" si sa-si revina.

Insa, asa, fin, fara sa bata la ochi, am aruncat si eu o intrebare:

"Auzi, spune-mi si mie, de curiozitate: De ce, s-a intors fosta ta iubita in tara?"

Raspunsul primit, era exact cel pe care-l banuiam:

"Pai, a rupt relatia cu acel spaniol, care s-a dovedit a fi un jegos, care ajunsese s-o injure si s-o bata, moment in care a inceput sa-i fie frica a mai sta in Spania, fiind amenintata de acel tip, asa ca a preferat sa se intoarca in tara".

Ce sa-i mai fi spus, iubitii mei???

ESTE TIPUL "CLASIC" DE IMPACARE. :):):)

Stiu ca dupa ce mi-am luat "La revedere" de la el, m-am urcat in masina, mi-am aprins o tigara si....conducand spre casa, ma gandeam: CE-I VIATA ASTA. :):):)

Adica, acea tipa i-a dat "papucii" cand amicul meu o iubea ca pe ochii din cap, mai mult.....chiar ajungand in Spania dupa ea, l-a privit in ochi cu cinism si agatandu-se de iesirea nervoasa a acestuia atunci cand a aflat ca incepuse o alta relatie cu un spaniol, i-a spus ca NU MAI VREA SA-L VADA NICIODATA, SA N-O MAI CAUTE SI SA...PLECE !!!!

Amicul meu, ajungea in tara ca vai de el, dupa 2 zile de nemancare si dormit pe strazi, urmau luni si luni de zile de suferinta crunta, slabea 20 de kg, plangea zilnic, nu manca si ajunsese vai de steaua lui, in timp ce....fosta sa iubita, era linistita in Spania, se distra si se regula cu acel spaniol.

Asta pana cand, ciumpalacul de spaniol, si-a dat "arama" pe fata, incepand s-o injure si s-o bata, iar ulterior, dupa despartire s-o ameninte si s-o hartuiasca.

Tipa se intoarce in tara si....FACE CEEA CE STIA INCA DE LA INCEPUT CA O SA FACA, DACA O SA MAI AIBA CHEF VREO DATA SA SE IMPACE CU AMICUL MEU.

Ii cere iertare tipului, bineinteles ca-i indruga "verzi si uscate", ca vezi Doamne, a gresit, ca niciodata n-a incetat sa-l iubeasca, ca vrea sa-i mai acorde o sansa....ce mai, "CLISEELE" CLASICE.

Iar boul asta, pentru ca inca o mai iubea, NU REZISTA SI SE IMPACA CU EA !!!

Bai nene, nu neg faptul ca inca o mai iubea, insa.....pacat ca nu si-a dat seama ca, in momentul in care a cedat si s-a impacat cu ea, nu si-a batut joc de el, ci.....DE SUFLETUL, INIMA SI FIINTA LUI.

Faptul ca acum si-a revenit total, este doar o "imbatare" cu apa rece! Pun capul "jos", ca in scurta vreme, tipa iar o sa-i faca o "surpriza", si....amicul meu iar o sa cada intr-o crunta suferinta.

Din punctul meu de vedere, dar....poate gresesc, INDIFERENT CAT DE MULT O MAI IUBEA, trebuia sa-si duca cu demnitate suferinta pana la capat, chiar daca ar mai fi durat inca 10 ani de acum incolo, si.....sa nu aleaga calea "usoara" a unei impacari cu o persoana care pur si simplu s-a "pisat" pe iubirea lui, pe sufletul si inima sa.

Insa, stiti cum se spune si....nu este o vrajeala: MULTI ALEG MOARTEA, PENTRU CA SUFERINTA ESTE INFINIT MAI GREU DE SUPORTAT.

Putini oameni sunt in starea sa-si duca SUFERINTA cu demnitate pana la capat, atat cat o vrea Dumnezeu, alegand atunci cand se iveste ocazia, calea mai "usoara", chiar daca acest lucru inseamna sa te imbeti cu apa rece.

Sincer, ma bucur pentru el ca si-a revenit complet fizic si psihic, chiar daca acest lucru s-a datorat IMPACARII CU FOSTA IUBITA, insa.....pacat ca nu a avut puterea sa realizeze, ca.....atunci cand a ales sa se impace, SI-A SCUIPAT PROPRIUL SUFLET, PROPIA INIMA SI FIINTA, care au dus greul atunci cand el arata precum un cadavru.

Din pacate, atunci cand iubesti cu adevarat ESTI SLAB, EXTREM DE SLAB, si.....foarte putini oameni, reusesc sa reziste ofensivei venite din partea "fostilor" care si-au batut joc de de iubirea lor, au scuipat pe sentimentele lor, samd.

Astfel, 99% dintre ei, in fata unor cereri de iertare si cuvinte "mestesugite", aleg a se minti singuri si....SE IMPACA.

Pun capul "jos", ca aceasta TIPA, stia inca din momentul in care a ales sa inceapa o alta relatie cu acel spaniol, ca peste o vreme, daca vrea....n-o sa aiba vreo problema sa se impace cu boul meu de amic, pentru simplul fapt ca stia 100% ca O IUBESTE CU DISPERARE. :):):)

Vedeti voi, iubitii mei, ASTA-I VIATA!!!

Dupa o "despartire", unii se reguleaza si se disteaza linistiti in timp ce altii traiesc un calvar, ajungand niste "fantome" si....culmea, peste o vreme, in 99% din cazuri, SE AJUNGE LA IMPACARE.

Este incredibil, insa....perfect adevarat. :):):)

Desi, viata mi-a demonstrat ca "Niciodata sa nu spui...niciodata", TOTUSI.....nu pot intelege acest fenomen, nici sa ma "tai".

Desi, poate gresesc, sunt de parere ca atunci cand alegi a te impaca cu o persoana care s-a "pisat" pe sentimentele tale sincere, pe loialitatea si iubirea ta, care s-a regulat cu altii/altele in timp ce tu te "tarai" ca un caine si ajungeai sa arati precum un cadavru, ESTE CEA MAI MARE BLASFEMIE CARE POATE FI ADUSA PROPRIULUI SUFLET, PROPRIEI INIMI SI PROPRIEI FIINTE.

Nu, iubitii mei, din nou, desi....poate gresesc, ba mai mult, luand in considerare si sintagma "Niciodata sa nu spui niciodata", TOTUSI....opinez ferm ca, in astfel de cazuri, indiferent cat de mult inca mai iubesti un "fost", esti obligat sa-ti duci suferinta cu demnitate pana la capat, atat cat o vrea Dumnezeu, indiferent de "costuri", in loc sa alegi calea usoara, care in realitate constituie O CRUNTA IMBATARE CU APA RECE SI O IMENSA BLASFEMIE adusa cruntei suferinte prin care ai trecut.

Insa, este DOAR O PARERE ! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu