...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 5 mai 2011

PANA UNDE POATE MERGE....BLASFEMIA ???

Buna dimineata, dragii mei!


Scumpii mei, afara este din ce in ce mai "vara", ca doar...deh, ne apropiem de luna iunie....sunt 10 grade si ploua. :):):)

Stau in bucatarie, fumez o tigare si....mi-am spus ca n-ar fi rau sa ma scriu cateva randuri.

Iubitii mei, desi....de ani buni sunt tentat in dese randuri sa spun "Gata, am vazu-o si pe asta, mai mult de atat, nu se poate", viata se incapataneaza sa-mi demonstreze ca....se poate si mai mult.

Ieri, am vazut la "stiri", un reportaj despre o BISERICA DIN TIMISOARA, in care, daca inca nu ati aflat, ar fi cazul sa va tineti de scaun, A FOST PICTAT IN INTERIORUL BISERICII, RAPOSATUL TERORIST (se pare ca a murit acum cateva zile), OSAMA BIN LADEN.

Iubitii mei, oricat v-ati fi pus imaginatia la "munca", ati fi putut sa va inchipuiti vreo data ca o sa traiti aceasta zi????

Da, da, da, intr-o biserica din Timisoara, a fost pictat pe peretii interiori, raposatul terorist Osama bin Laden, chiar daca....intr-o postura care intruchipeaza "RAUL".





Nu mai este vreun secret ca in multe domenii, de-a lungul vremii, usor dar sigur, s-au strecurat in POSTURI "CHEIE" pentru existenta societatii romanesti, diverse persoane alienate mintal, frustrate si degenerate.

Insa, sa ajung a vedea cum BISERICA ORTODOXA RAMANA SI RELIGIA NOASTRA SFANTA, este supusa unor "perversiuni" imposibil si de gandit, pentru un individ cu macar un nivel minim de credinta, ma lasa fara cuvinte.

Sa fim clari, nu am absolut nimic cu raposatul Osama bin Laden. In plus, am imense rezerve fata de actul terorist de la 11 septembrie 2001, pentru ca....la acea vreme, au existat cel putin doua extrem de puternice servicii secrete din lumea araba, care au avertizat USA despre iminenta unui atac terorist, insa....n-au fost luati in seama.

Dupa cum spuneam, am imense rezerve ca lucrurile au stat asa cum ne-au fost prezentate de americani, iar daca imi aduc aminte de sintagma pe care am auzit-o in dese randuri atunci cand vizionam un film american, avand ca subiect TERORISMUL, anume "Sacrificam cateva mii de persoane, insa....facem bine altor cateva sute de milioane de americani", rezervele pe care le am, capata dimensiuni SI MAI IMENSE, asta ca sa-l suparam pe raposatul Pruteanu, Dumnezeu sa-l ierte.

Asadar, supararea mea nu vine de la raposatul terorist Osama bin Laden, ci....de la imbecilul romanas, care a putut sa aiba o astfel de idee.

Cum sa alegi a picta intr-o BISERICA ORTODOXA, un personaj din LUMEA MUSULMANA (!!!), chiar intruchipand "raul", care este invins de "bine"????

Cum, bai fratilor, cum ????

Ce cauta un personaj MUSULMAN, intr-o biserica ortodoxa????

Numai, asa, pentru o fractiune de secunda, va puteti inchipui, ca intr-o biserica musulmana de pe acest mapamond, sa fie pictat un personaj crestin-ortodox???

Va spun eu, nu exista nici 0,00000000000000001 % aceasta sansa. Daca prin absurdul absurdului, s-ar intampla asa ceva, ar izbucni cel de-al treilea razboi mondial.

Oricine pe acest pamant, ISI RESPECTA RELIGIA CU SFINTENIE. Oricine, in afara de noi, romanii.

Culmea este ca, PATRIARHIA, nu a avut absolut nimic impotriva, mai mult....a sprijinit aceasta imensa BLASFEMIE, dand asigurari ca picturile vor ramane pe peretele bisericii.

Nu conteaza ca EXISTA REGULI STRICTE, DE SUTE SI SUTE DE ANI, CU PRIVIRE LA ICONOGRAFIE (adica, nu se poate picta pe peretii unei biserici, orice si....oricum), sau....ca este aproape incredibil numai sa gandesti ca un personaj MUSULMAN, are ce sa caute intr-o biserica ortodoxa.

Nu, scumpii mei, NU CONTEAZA ABSOLUT NIMIC, conteaza ca....deh, traim intr-o lume moderna, in care....pana si biserica trebuie sa ajunga la discretia unor degenerati, retardati, frustrati, cretinoizi si trepanati.

Insa, de ce, sa ne mire???

Desi, nu voi dezvolta subiectul, sa nu uitam ca PATRIARHUL BISERICII ORTODOXE ROMANE, este un distins domn, care se pare ca este un influent OM DE AFACERI, ce detine pe langa alte afaceri si....un imperiu "media". (sa nu gresesc, insa....parca asa tin minte)

Din respect si loialitate pana la moarte fata de Dumnezeu, n-am sa-mi permit a scrie vreo data despre cea mai "inalta" figura a BISERICII ORTODOXE ROMANE, insa....nu pot sa nu observ incredibilele blasfemii care se intampla in cadrul acestei institutii, aducandu-va aminte numai UN SINGUR EXEMPLU (din atatea altele), anume....acel "gunoi" de preot care de Boboteaza, era cel care baga mana in cazanul cu apa, astfel sfintind-o in fata a mii si mii de credinciosi care stateau la coada la Patriarhie, iar dupa putina vreme, pe toate televiziunile a fost dfuzat un filmulet care il avea protagonist pe acel "gunoi" de preot, in timp ce facea sex oral cu un baiat, imagini absolut incredibile.

Nu o data am fost auzit spunand ca, din pacate, AZI, multe dintre persoanele imbracate in STRAIE PREOTESTI, au devenit infinit mai indepartati de DUMNEZEU, decat multi dintre cei care privesc cu oarecare retinere, credinta in Dumnezeu.

Iubitii mei, spre exemplu, pot accepta un trepanat, retardat, vai de capul lui, un CLONCAN CU "BRANZA PE P--A", care intre timp a devenit mare creator de moda, si...dicteza "tendintele", in stilu-i cretinoid, insa....imi este absolut imposibil sa accept acest "exercitiu", cica in numele MODERNISMULUI, atunci cand vorbim de SFANTA BISERICA ORTODOXA ROMANA !!!

Pentru mine, un umil slujitor al LUI DUMNEZEU, loial si fidel pana la moarte, imi este imposibil sa accept asa ceva!

Am spus-o de multe ori ca cel putin AZI, daca vrei cu adevarat sa-l slujesti cu credinta si loialitate pe Dumnezeu, nu trebuie sa iei in calcul PREOTII, sau....ce spun PREOTII. (nu generalizez, insa....multi dintrei ei)

Nu, taticu, intre relatia ta cu Dumnezeu, cel putin in ziua de AZI, nu ai voie sa lasi sa se interpuna, un PREOT, care....de cele mai multe ori, este mai pacatos si indepartat de Dumnezeu, ca multi dintre necredinciosi.

Unde am ajuns, fratilor ????

Sa nu ne mai respevtam si sa ne batjocurim pana si RELIGIA CRESTIN-ORTODOXA???

Am ajuns sa pictam pe peretii unei biserici crestin-ortodoxe, TERORISTI DINTR-O ALTA RELIGIE ???

Doane Dumnezeule, care vezi aceste imense blasfemii, sper sa nu te superi intr-o zi, si....sa procedezi asa cum ai procedat cu Sodoma si Gomora !!!

Desi, pot sa fac pariu ca multi dintre preotii romani, habar nu au ce au reprezentat Sodoma si Gomora.

Insa, cu siguranta stiu care este ultimul model de la Bmw, cat consuma, ce viteza maxima "prinde", cati "cai putere" are motorul, etc, etc.....sau....care este tariful unor prostituate de lux.

Mereu sunt tentat sa spun ca "Mai mult de atat, nu se poate!", insa....cu fiecare zi viata imi demonstreaza ca nu este asa !!!

Se poate!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu