...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 1 mai 2011

O CRUNTA LECTIE DE VIATA !!!

Buna seara, dragii mei!


Scumpii mei, ce mai faceti??? :):):) Sunteti, bine, sanatosi??? :):):)

Bai, fratilor, sincer, nici acum nu stiu, de ce, s-a intamplat, insa.....am sa va povestesc ceva, care azi, mi-a adus aminte de o VITALA LECTIE DE VIATA, pe care niciodata n-am s-o ignor. Si...cine stie, poate o sa va foloseasca si voua. :):):)

Sambata noaptea, pe la ora 2 m-am pus in pat si.....am adormit extrem de linistit. Pe la ora 4 dimineata, m-am trezesc buimac si aveam o stare neplacuta. Cand m-am dezmeticit, am realizat ca O VISASEM PE TIPA LANGA CARE AM STAT 1 AN DE ZILE, din aprilie 2008, pana in aprilie 2009.

Bai, nenica, parca ziceai ca m-a lovit cineva cu parul in cap, atat de buimac eram. M-am dus in bucatarie, am fumat o tigare, spunandu-mi ca....o sa-mi treaca.

Dupa 5 minute m-am culcat la loc, insa....PANA DIMINEATA, AM VISAT-O INCONTINUU PE ACEA TIPA, insa....nu un vis clar, ci ceva amestecat.

Dimineata pe la ora 10, ma trezesc. Eram stors de putere, de parca nu dormisem, ma simteam rau si....imi vajaia capul. In plus, CE NU MI S-A MAI INTAMPLAT DE MULTA VREME, orice faceam.....imi tot venea in cap acea tipa.

Nu mai spun ca baietelul meu urla ca din gura de sarpe, neconvenindu-i ceva, nu mai spun ca mamica sa imi spunea "Hai, spala-te, imbraca-te si sa mergem in parc sa-l plimbam pe asta mic", sau....nu mai spun ca, nu stiu de ce, insa AVEAM SI UN "GHEM" IN STOMAC (stiti voi senzatia).

Bai nene, am mancat ceva, m-am dus la baie si mi-am facut un dus, m-am invartit prin casa, insa.....ORICE FACEAM, IMI VENEA IN MINTE ACEA TIPA, iar "ghemul" din stomac devenea din ce in ce mai pregnant.

Ma apucasera toate "spumele", iar cand am iesit din casa, sa mergem in parcul IOR, ma simteam absolut sleit de putere, parca ma lovise "tramvaiul".

Am ajuns in parc, baietelul meu a inceput sa se joace cu mama sa pe iarba, iar eu....am ramas pe banca, unde, am inceput sa meditez, DE CE, in mod absolut inexplicabil, o visasem noaptea pe acea tipa, iar de cand m-am trezit, orice facusem pana la acea ora, tot imi venea in minte.

SI....NU STIU DACA MA CREDETI SAU NU, INSA LA UN MOMENT DAT, CRED CA AM INTELES DE CE.

Fiti atenti aici.

Azi, este ziua de 1 MAI. Stand pe banca, am rememorat ceea ce facusem pe 1 MAI acum 2 ani, cand abia erau 3 zile de cand acea tipa, intr-un mod mai mult decat perfid, "executase" relatia pe care o aveam cu ea, facandu-ma din nou "albie de porci", injurandu-ma, dracuindu-ma, practic....nelasandu-mi absolut nicio sansa sa discut cu ea, atunci cand am sunat-o ultima data (pe 28 aprilie 2009), chiar daca in disperare, ma jurasem groaznic ca este ultima data cand incerc sa vorbeasc cu ea.

Asa, mi-am adus aminte ABSOLUT PERFECT, ceea ce am facut pe 1 mai 2009.

In acea zi, desi....eram intr-o stare cumplita, am acceptat sa merg cu cumnatul meu la pescuit, la o balta din jurul Bucurestiului. Am mers impreuna cu un prieten de-al sau, campion national la "pescuit", care avea o gramada de scule super profesioniste.

In starea deplorabila in care ma aflam, va dati seama ca numai de pescuit nu-mi ardea, insa....stateam si eu pe malul baltii, avand in fata mea o lanseta si gandindu-ma absolut obsedant la ceea ce se intamplase in ultimele luni ale relatiei cu acea tipa, insa....in special la ce se intamplase cu doar 3 zile in urma.

La un moment dat, PE LA ORA 12-13, pur si simplu, nemaisuportand sa ma gandesc si fiindu-mi un dor nebun de ea, pentru ca o iubeam din tot sufletul (chiar daca pur si simplu se "pisase" pe mine, injuraturile si abjectiile fiind absolut fara margini), m-am hotarat s-o sun.

NOTA: Aloooo, acum povestesc ce mi-am adus azi aminte ca s-a intamplat pe 1 mai 2009 !!! Mai sunt unii "imprastiati", care nu inteleg nici ce scriu "negru pe alb", facand confuzii uriase. :):):)

Asadar, stiu ca-mi "vajaia" capul, imi tremurau mainile, imi aduceam aminte ca in urma cu 3 zile, pe 28 aprilie, ma jurasem ABSOLUT GROAZNIC ca fusese ultima data cand am mai incercat sa vorbesc cu ea, insa....m-am ridicat de pe malul baltii, am luat telefonul si m-am indepartat de cumnatul meu si acel prieten al sau.

Acum 2 ani de zile, pe 1 MAI (era intr-o vineri), era foarte cald, soarele ardea pe cer, iar pe acea balta nu prea erau copaci. Am mers vreo 100-150 de metri, pana am gasit un copac, m-am asezat in fund sub el, si.....ma uitam la telefon.

Pur si simplu imi tremurau mainile in ultimul hal, insa nu mai rezistam sa stau fara sa-i aud vocea acelei tipe. Deja trecusera 3 zile si....ma uscam pe picioare.

Bai, fratilor, cred ca timp de vreo 30 de minute, am stat cu telefonul in mana, apucam s-o apelez, insa....dupa o secunda, inainte sa ajunga sa "sune", anulam apelul, PUR SI SIMPLU NEAVAND CURAJ S-O MAI SUN.

Ma gandeam cu groaza, fiind absolut sleit de putere, ca imi va raspunde cu acea VOCE DISTANTA SI RELAXATA, o sa inceapa sa ma injure iar, sa ma dracuiasca, sa-mi spuna toate abjectiile posibile de la nenorocit, ordinar, cacat de om, samd, pana la....mi-e sila de tine, etc, etc.

Stiti cat o iubeam??? Enorm....absolut enorm, cu toate mizeriile pe care mi le spusese de atatea ori.

INSA, DESI....AM STAT CU TELEFONUL IN MANA SUB ACEL COPAC TIMP DE 30 DE MINUTE, PUR SI SMPLU NU AM AVUT CURAJ S-O MAI SUN.

La un moment dat, cumnatul meu nemaivazandu-ma, m-a sunat si m-a intrebat daca am patit ceva. Stia prin ce trec, insa....n-a comentat.

M-am ridicat de sub acel copac si sub arsita soarelui m-am indreptat spre locul unde era cumnatul si prietenul sau. AVEAM LACRIMI IN OCHI, NU MAI AVEAM PUTERE NICI SA MERG, SI....M-AM GANDIT:

"Cum este viata asta! Pana in urma cu o saptamana, acea TIPA imi spunea ca sunt viata ei, ca sunt sufletul ei pereche, ca nu poate trai fara mine, ca daca o parasesc se sinucide, facea crize uriase de gelozie, samd.....iar acum, nu am curaj s-o mai sun. Pe cine??? Pe omul pe care-l iubesc cu toata inima, fiinta si sufletul meu".

Dupa putina vreme ne-am strans sculele de pe balta si.....am plecat spre Bucuresti, oprindu-ne in Crangasi la cumnatul si sora mea, unde am mai stat cateva ore. Eram distrus, nici nu vedeam pe unde merg.

IN ACEA ZI DE 1 MAI 2009, AM RECEPTAT O LECTIE DE VIATA, PE CARE NICIODATA N-O VOI IGNORA !!!

Din acea zi, cat voi trai, nu voi mai crede in vreun cuvant FRUMOS ce-mi este adresat, iar de cuvintele de dragoste, nici nu se mai pune problema. :):):)

In acea zi (1 MAI 2009), dupa 1 an petrecut langa femeia pe care o idolatrizam, si....care imi spusese MII SI MII DE CUVINTE DE DRAGOSTE, FACAND CRIZE CA II ERA FRICA C-O S-O PARASESC (ce aberatie, eu respiram si traiam prin ea), si.....la doar 3 zile dupa ce intr-un mod absolut abject "executase" relatia fara sa-mi dea cea mai mica sansa sa discut cu ea, injurandu-ma ca la usa cortului, dracuindu-ma si spunandu-mi abjectii greu de inchipuit ca ar putea fi suportate de vreun barbat, cu toate ca simteam ca nu mai pot rezista fara sa-i aud vocea si s-o imbratisez, NU AM AVUT CURAJUL S-O SUN, gandindu-ma ca iar o sa ma faca "albie de porci".

ASTA ESTE VIATA ADEVARATA SCUMPII MEI, NU "CLISEELE" DE GENUL:

a) Puiul meu, dar....este ziua indragostitilor, trebuie s-o petrecem impreuna;

b) Puiul meu, esti barbatul vietii mele, te iubesc cum n-am iubit pe nimeni;

Etc, etc, etc....

Da, da, da....BAGATI BINE LA CAP !!! ASTA ESTE VIATA ADEVARATA!!! :):):)

Azi, esti "INGER" si maine....relatia este "executata" intr-un mod miselesc, esti injurat, dracuit, facut albie de porci si....ajungi sa nu ai curaj sa mai suni pe acel om, pe care-l iubesti cu tot sufletul si de care credeai ca niciodata nu te vei desparti. :):):)

Scumpii mei, ulterior, la vreo 2 saptamani distanta de acea zi de 1 MAI 2009, cand prietenul meu Jungle Man, s-a dus sa-i dea acelei tipe niste bani pe care-i datoram, si.....cand mi-a spus ca arata fresh ca un "bobocel", zambitoare si ironica, fara pic de urma de suferinta pe figura, iar....si mai ulterior, descoperind ca deja "sarise" in "p--a" unui barbat de pe site-ul de socializare, iar....si mai ulterior, dupa vreo cateva luni de zile, cand eu inca ma taram ca un caine si ajungeam la psihiatru, EA....incepea o noua relatie cu un alt barbat, atunci....undeva, am realizat, de ce, in acea zi de 1 MAI 2009, desi....nu mai suportam sa nu-i aud vocea si s-o strang in brate, iubind-o cu toata fiinta mea, N-AM AVUT CURAJUL S-O SUN.

Scumpii mei, azi a fost fix.....1 MAI.

Nici n-as fi stiut ca este 1 mai (pur si simplu uitasem, fiind o zi de duminica), daca noaptea nu o visam pe acea TIPA, intr-un mod absolut obsedant, iar cand m-am trezit, orice am facut....imi venea in cap. Bineinteles ca nici de acest episod nu mi-as fi adus aminte. :):):)

Azi, chiar nu intelegeam, ce naiba se intampla cu mine, asa din "senin", insa.....exact cu 2 ani in urma, sub acel copac de pe balta, INVATASEM O LECTIE CUMPLITA DE VIATA.

O fi doar o coincidenta sau....nu, asta numai Dumnezeu stie!

Cert este ca, urmare a acestui fapt, mi-am adus aminte de O LECTIE FOARTE IMPORTANTA DE VIATA !!!

P.S. Ca ma credeti sau nu, sau...ca veti considera sau nu, ca sunt dus cu "pluta", dupa ce mi-am amintit cu lux de amanunte acest episod, in timp ce stateam pe banca in parcul IOR, brusc.....n-am mai simtit acel "ghem" in stomac, m-am linistit, mi-am revenit din acea stare absolut inexplicabila si totul a revenit la normal. La cateva ore, eram cu totul bagat in "pariuri" alaturi de niste prieteni cu care m-am vazut.

Hai, va pupicesc cu drag si ma duc sa ma bag in patut. :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu