...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

duminică, 15 mai 2011

MULTIPLE PERIPETII.

Buna dimineata, dragii mei!

Scumpii mei, aseara...am cazut "secerat" pe la ora 23;30. :):) Eram rupt de oboseala. Nu mi s-a mai intamplat sa adorm atat de devreme de nici nu mai stiu cata vreme.

Dupa cum stiti, ieri dimineata am plecat la pescuit. A fost prima data dupa aproape 5 ani de zile cand am acceptat sa merg la pescuit pe vreo balta din Romania (cu o singura exceptie in 2009). Da, scumpii mei, renuntasem demult la acest obicei, in ultimii 5 ani alegand sa pescuiesc numai in Delta, atunci cand puteam ajunge.

Acum, dupa ce am fost DIN NOU la pescuit pe o balta din apropierea Bucurestiului, sunt sigur ca vor mai trece alti 5 ani pana cand o sa mai repet "figura". :):):)

Sambata dimineata pe la ora 7 eram in intersectia de la Morarilor, de unde ne procuram "momeala" pentru pescuit. Noroc ca sunt extrem de vorbaret si nu-mi pot tine gura deloc, pentru ca.....vorbind cu individul de la care cumparam "momeala", am aflat un lucru foarte important:

Trebuind sa mergem la Moara Vlasiei, personal.....eram 100% convins ca dupa ce voi traversa Soseaua Fundeni si voi ajunge la "avion", trebuie sa fac la "dreapta" si sa sa ies din Bucuresti prin.....Voluntari.

ERAM INTR-O CUMPLITA EROARE, DRAGII MEI ! :):):)

Tipul cu "momelile" de pescuit, imi spune ca daca vreau sa ajung la Moara Vlasiei, dupa ce parcurg Soseaua Fundeni si ajung la "avion", trebuie s-o iau pe Soseaua Andronache si.....pana la Moara Vlasiei mai am de mers vreo 20 de minute.

Dupa ce m-am lamurit si i-am multumit tipului, ne-am urcat in masina si am intrat pe Soseaua Fundeni. Pana sa ajung la "avion" imi aduc aminte de faptul ca nu am ROVINIETA, si....totodata, de faptul ca am mai primit acasa o amenda de vreo 4 milioane, pentru ca prin toamna lui 2010, am uitat sa-mi cumpar rovinieta cand am plecat cu Jungle Man la Giurgiu. (acum, nu te mai opreste politia, ci....sunt aparate care iti citesc numarul de inmatriculare in trafic, controland in baza de date daca ai rovinieta). :):):)

Asa ca, opresc la benzinaria din intersectia cu "avionul" (Agip sau OMV, n-am retinut exact), pentru a-mi procura rovinieta. Intru si....raman perplex. N-AVEAU ROVINIETE, PENTRU CA....CICA, NU AU UN APARAT CARE ELIBEREAZA ROVINIETELE (acum, ne-am modernizat, deh). Insa, tipul de la benzinarie imi spune ca sigur voi gasi la benzinaria Petrom de pe Soseaua Fundeni. (de unde tocmai venisem). :):):)

In fine, ce sa fac, intorc in intersectie si ma incadrez din nou spre Soseaua Fundeni. Dupa 2-3 minute, ajung la benzinaria Petrom. INSA...."TEAPA". Nici la acea benzinarie nu aveau roviniete. Aici, tipul de la casa imi spune sa ma intorc la "avion" si sa incerc la benzinaria unde tocmai fusesem. Dupa ce i-am spus acest lucru, tipul imi spune sa fac dreapta spre Voluntari si....pana sa ies din Bucuresti, voi gasi sigur o benzinarie care sa aiba roviniete.

Deja ma enervasem, pentru ca....eu trebuia sa intru pe Soseaua Andronache, in niciun caz sa merg spre Voluntari. Insa, neavand ce face si nedorind sa mai "decartez" alte 4 milioane pentru lipsa rovinietei, am facut "dreapta" la "avion" si....m-am inreptat spre Voluntari.

In sfarsit, undeva pe partea dreapta a aparut o benzinarie, cred ca Moll, de unde am procurat pretioasa rovinieta, dupa care m-am intors si am intrat pe Soseaua Andronache, iar dupa aproximativ 30 de minute, ajungeam in satul Moara Vlasiei.

Gasim balta pe care trebuia sa mergem printr-o "recomandare" (oricum....nu acea balta "Moara Vlasiei" foarte vestita in randul pescarilor, cu capturi mari de crap), si.....instant, imi aduc aminte de "neajunsurile" acestui sport.

Ca sa ajungem intr-un loc de pe balta, pe care-l ochise Jungle Man si unde vroia sa pescuim, a trebuit sa intru cu masina prin toate gropile si tot noroiul. Bineinteles ca la un moment dat am ramas blocat, cauciucurile patinandu-mi ingrozitor. Brusc, mi-am adus aminte de ceea ce patisem prin 2006, cand....pe Hagiesti, dupa o ploaie, am impins la masina cu picioarele in noroi pana la glezne, cred ca vreo 3-4 ore. :):):)

De data asta, am reusit sa ies din acea mocirla dupa vreo 10 minute, cu ajutorul lui Jungle Man si al altui amic. Deja...sincer, nu mai aveam niciun chef de pescuit, pur si simplu imi era sila, intrebandu-ma, de ce, dupa atatia ani, baltile de pescuit au ramas la acelasi nivel, DEPARTE DE CEEA CE AR TREBUI SA INSEMNE NISTE CONDITII CIVILIZATE DE PESCUIT.

In fine, dupa ce ne-am ales locul de pescuit, am vazut cum in mijlocul baltii, in iarba din apa, crapii se "bateau", fiind in perioada de imperechere. Mi-am dat seama imediat ca daca se "bat" in mijlocul baltii, nici vorba sa avem vreo sansa sa prindem crap.

Asa ca, m-am asezat comod pe un scaun plian (am un scaun pliant, cumparat special, mare si confortabil, de zici ca stau la televizor, nu pe balta), am mancat ceva, dupa care....am fumat si m-am uitat la amicii mei cum incepusera sa pescuiasca.

Dupa 4 ore, nu prinsesera decar 2 carasi (este drept, foarte mari si frumosi), felicitandu-ma ca nu m-a inselat flerul si nu m-am mai murdarit dand la pescuit, ca sa nu prind nimic. (mie imi place sa dau la crap, nu la caras).

Nu mai spun, ca si pe aceasta balta, ca pe majoritatea, nu vezi un copac, sa stai si tu la umbra, ceea ce pentru mine, reprezinta un mare "neajuns". Cand ma duc in Delta, pe langa privelistea incomparabila cu cea de pe o balta obisnuita, exista salcii unde poti sa stai la umbra, fara sa-ti "fiarba" creierii in cap.

In fine, pe la ora 13 am plecat de pe balta, abia asteptand sa ajung acasa si sa-mi fac un dus. Insa, idiot cu sunt, am gresit drumul. :):):)

Daaaa, scumpii mei, la intoarcerea spre Bucuresti, in loc s-o iau pe un pod (nu stiu cum p--a mea se numeste), o iau pe "centura" si.....nici macar nu stiam unde o sa ajung, pentru ca....nu mai puteam nici sa intorc, fiind ca pe autostrada. :):)

La un moment dat, zaresc un indicator pe care scria "Pipera" la...."dreapta".

Fac la "dreapta", intru in Pipera, pe care habar nu o am, si....ne ratacim, bai, fratilor, ajungem pe Erou Iancu Nicolae, samd......pana cand, imi pierd rabdarea si ma dau jos din masina, intreband un paznic, cum naiba ajung la "Intersectia aia care are un rond" (habar nu aveam cum se numeste) si unde este si o benzinarie OMV. :):):)

Paznicul, nu prea intelege care intersectie este..."aia, cu un rond in ea", insa dupa cateva precizari suplimentare, ajutat si de Jungle Man, se lamureste si ne indruma.

Dupa ce am iesit de pe Erou Iancu Nicolae si am facut la "dreapta", la aproximativ 5-7 minute am intrat in intersectia cu "rondul" si benzinaria (singurul loc pe care-l cunosc in toata Pipera), ocazie cu care am rasuflat usurat, de acolo....stiind drumul spre Titan. :):):)

Daaaa, scumpii mei, peripetii peste peripetii. :):):)

Am ajuns acasa frant de oboseala, cu convingerea clara ca vor mai trece ceva ani pana cand voi mai alege sa pescuiesc pe vreo balta din jurul Bucurestiului.

Raman fidel Deltei, incomparabila ca si conditii si peisaj, cu ce-ti ofera baltile de prin jurul capitalei. Prefer sa pescuiesc cand ajung in Delta, chiar daca destul de rar (uite ca nici vara asta nu cred ca am sa ajung in Delta, pentru ca....din iulie, voi semna din nou "condica", iar concediu probabil ca voi avea prin octombrie), insa....PREFER ASA, IN LOC SA MA ENERVEZ PRIN NOROIUL SAU PRAFUL DE PE BALTILE DE PESCUIT.

In Delta, este absolut superb, de fiecare data cand ma gandesc, mi se strage inima si ma apuca un dor nebun de acele locuri, si....mor de nervi, ca nu prea am mai reusit sa ajung pe acolo in ultimii doi ani, insa....MI-AM JURAT CA, NU STIU CAND, INSA....CANDVA, IMI VOI LUA REVANSA CU VARF SI INDESAT. :):):)

P.S. Pentru "necunoscuta" care m-a sunat ieri si cu care am vorbit la telefon, am un mesaj:

Nu te-am uitat, promit ca MAINE am sa scriu un comentariu cu ceea ce m-ai intrebat, voi incerca sa si argumentez, samd. L-as fi scris azi, asa cum ti-am promis, insa este un subiect destul de greut, trebuie sa ma concentrez, sa ma adun, sa argumentez, si....am preferat ca acum sa scriu ceva "lejer".

ORICUM, NU AM UITAT SI AI SA VEZI CA MAINE IMI VOI TINE PROMISIUNEA !!!

Gata, scumpii mei, va pupicesc cu drag!

Ptiuuuuuu, abia este 8:24 dimineata, si....inca este liniste in casa, baietelul meu inca doarme. :):):) Sa vezi cand s-o trezi. :):):)