...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 4 mai 2011

MATUR SAU......IMATUR ???

Buna dimineata, dragii mei!


Scumpii mei, dupa cum se poate vedea, primavara se incapataneze sa nu ne ofere prea multe zile frumoase. Mai sunt 3 saptamani si intram in vara, fara a fi avut mai mult de 3-4 zile de primavara autentica. :):):)

Azi, vreau sa scriu despre un subiect, care pe mine, ca fiind "neutru" si cu nimic implicat, m-a ingrijorat profund, pentru ca este vorba de un copil.

Nu, nu, nu, stati linistiti, nu este un caz social, nu incep a ruga pe nimeni sa doneze vreun banut, ci...este vorba de cu totul si cu totul altceva. :):):)

Iubitii mei, daca nu stiti voi, va spun eu:

DE MULTE ORI IN VIATA, S-A INTAMPLAT CA INTR-O EVENTUALA COMPARATIE, AVAND CA SUBIECT PE SUBSEMNATUL SI.....UN TERT BARBAT, balanta sa se incline favorabil in favoarea "tertului", in ceea ce priveste seriozitatea si maturitatea.

De aproximativ 2 ani de zile, am devenit TATA, insa.....contrar aberatiilor sustinute de multi dintre cunoscutii mei, acest lucru nu m-a schimbat absolut deloc, in ceea ce priveste gradul de maturitate sau seriozitate.

In prezent, cand de aproape 2 ani de zile sunt TATA, gradul meu de seriozitate si maturitate este absolut identic cu cel pe care il aveam inainte de a deveni TATA.

Si azi, TATA fiind, nu o data m-am "feliat" la pacanele (slot machine) sau la pariuri, cum....nu o data, imi umpleam portofelul cu cateva zeci de milioane.

In plus, fiind tata, pe langa aceste "obiceiuri", mai am multe altele care au ca scop.......aceeasi "feliere" a banilor, pentru ca imi place sa cheltuiesc, nu-mi place sa strang bani, nu iubesc banul, si.....mereu mi-a placut SA-MI TRAIESC VIATA SI SA NU-MI REFUZ NICIO PLACERE.

NOTA: Cine ma cunoaste, stie ca de-a lungul vremii am "feliat" o groaza de bani pe prostii, insa....ASA ESTE, RECUNOSC, NICIODATA NU MI-A PLACUT SA "FELIEZ" BANII PE....FEMEI. :):):)

Nu, taticu, cine a iesit cu mine in oras, cine a avut o mai lunga sau mai scurta relatie cu mine, a scos bani din buzunar, pentru ca....sub nicio forma nu accept sa "sponsorizez" iesirile in oras, asa cum fac majoritatea barbatilor.

Nuuuuu, eu nu ma simt deloc jignit sa platim "JUMATATE-JUMATATE", asa cum spun ca se simt multi barbati (bineinteles, doar spun, in realitate, injura de mama focului), ci.....ASA IMI PARE NORMAL SA SE INTAMPLE. Nu inseamna ca daca sunt barbat si ies cu o femeie in oras, trebuie sa platesc numai eu. :):)

Revenind la MATURITATE, daca sistemul de referinta care confera gradul acesteia, este compus numai din elementele mai sus mentionate, atunci....OK, ACCEPT CA SUNT UN BARBAT IMATUR SI NESERIOS, CARE-MI PLAC PARIURILE SI PACANELELE, SAMD.

Insa, asa idiot cum ma stiti, ma uitam si eu la unul dintre vecinii mei care, fiind si el tata, NICIODATA nu a avut comportamentul meu, niciodata nu a cheltuit bani pe jocuri de noroc, intotdeauna a fost extrem de chibzuit cu banii, ba mai mult, in dese randuri si-a refuzat minorele placeri ale vietii.....ca sa nu cheltuiasca bani.

In comparatie cu mine, bineinteles ca oricine ar spune ca acel barbat este SERIOS SI MATUR, in niciun caz eu.

Asa sa fie, oare???? Pai, hai sa vedem.:):)

Acest vecin al meu, are o fetita de aproape 5 ani de zile. Inca de la nastere, acea fetita a avut 4,5 kg, cu mult peste cat a avut baietelul meu atunci cand s-a nascut....3 kg.

Dupa ce fetita a facut jumatate de an si a inceput sa "guste" si altceva in afara de laptic.....au inceput s-o indoape cu biscuiti, gris cu lapte, orez cu lapte, macaroane cu lapte, mai tarziu gogosi si....bineinteles, vizite la McDonald's.

La aproape 4 ani de zile, fetita cantarea....30 de kg !!!!

Lucrusoarele pe care i le cumpara, nu sunt specifice varstei sale ci....sunt cumparate de la raionul cu copii in varsta de 8-9 ani.

Fiind vecini, iar "bunicile" fiind prietene de peste 30 de ani, de multe ori aceasta fetita se joaca cu baietelul meu, diferenta intre ei fiind de doar 2 ani si vreo 8 luni, insa.....baietelul meu pare o "musca" pe langa aceasta fetita.

Personal, asa....handicapat cum ma stiti, inca de cand aceasta fetita avea vreo 2 ani de zile si era cu mult mai grasa decat trebuia sa fie, am fost de parere ca este imperios necesara o fizita la MEDIC SI LA NUTRITIONIST, pentru ca.....efectele unei astfel de "dezvoltari" pot fi criminale pentru o fetita care nu peste multa vreme, o sa suporte jigniri extrem de dureroase, de care NU ARE ABSOLUT NICIO VINA.

NOTA: Daca vorbim de o femeie adulta, este problema ei ca se "indoapa" ca o purcea, asumandu-si in mod constient "imaginea" si...."greata" unuia ca mine care DETEST GRASELE.

Insa, daca vorbim de o fetita de cativa anisori, ACEASTA NU ARE ABSOLUT NICO VINA, pentru ca nu ea decide ce sa manance si....din pacate, fiind total imatura, nu poate decide sa puna capat unei astfel de alimentatii criminale.

Personal, desi....inca, am o "gura" destul de sloboda, in ceea ce priveste copiii, sunt destul de rezervat, considerand ca trebuie sa te gandesti extrem de bine cand abordezi un parinte si ii spui ceva de genul:

"Mai omule, ne cunostem de atatia ani. Fetita ta sufera de obezitate si la 4 cantareste MAI MULT DECAT DUBLU, fata de cat cantaresc alte fetite, nu crezi ca trebuie sa te duci urgent cu ea la un medic si la un nutritionist???"

Stiti voi, cand vine vorba de COPII, oamenii sunt extrem de sensibili, si....nu accepta usor sfaturile, MAI ALES CAND VIN DIN PARTEA UNUIA CA MINE, asa ca.....am ales sa stau in banca mea, pentru ca mi-a cam ajuns cate PULI mi-am luat in cur, atunci cand m-am bagat unde nu-mi fierbe oala.

Insa, ma uitam cu stupefactie cum povestea bunica acestei fetite ca mananca seara de seara un castron de gris cu lapte, sau...orez cu lapte, sau....macaroane cu lapte, asta ca sa nu mai spun ca dimineata mananca 2 oaua, 4-5 felii de paine, la pranz daca se fac snitele, mananca vreo 2-3, ce mai....calculand, JUR CA SUNT MULTE ZILE CAND ACEASTA FETITA MANANCA MAI MULT DECAT MINE !!!!

Parintii, atat mama cat si tata, nu am vazut sa fi avut vreo problema, insa....ORA ADEVARULUI A VENIT, din pacate.

Deunazi, in parc, o fetita cu care se juca de multa vreme, i-a spus:

"Mai, nu mai vreau sa fiu prietena cu tine pentru ca esti GRASA CA O PURCEA"

Acea fetita este exact stilul, slabut, este si frumusica, asa cum trebuie sa fie fetitele la 4-5 anisori.

Cand a aflat vecina mea, A LUAT FOC (fiind prietena cu mama celeilalte fetite) si....ABIA ASTEAPTA SA SE INTALNEASCA CU ACEASTA SI SA-I FACA UN PERDAF.

Oare, asta este SOLUTIA???

Ok, mamica acelei fetite, o sa-si ceara scuze in numele copilului ei, insa sa fim seriosi, asta nu rezolva absolut nimic, si....ESTE DOAR INCEPUTUL.

Vecinii mei, desi....fetita lor are aproape 5 ani de zile, inca nu au dat-o la gradinita. Cica, se imbolnaveste. :):):)

Nuuuu, scumpii mei, nici vorba de asa ceva. O gradinita buna costa azi, 10 milioane (ma refer la ceva mediu). :):):)

Este mai convenabil sa spui ca n-o dai la gradinita, pentru ca...vezi Doamne, se imbolnaveste, decat sa te bagi la niste cheltuieli, mai cu seama ca amandoi sunt extrem de stransi la "punga".

Ok, ok, ok, o sa mai treaca 2 ani, fetita o sa ajunga la scoala (unde si acolo se poate imbolnavi), iar JIGNIRILE de la ceilalti copii, vor curge "garla", stiindu-se rautatea copiilor si apetitul spre "misto".

Daca aceasta fetita, care acum are aproape 5 ani, dupa fizic....ai spune fara rezerve ca are vreo 9-10 ani, ma intreb, cum o sa arate peste 2 ani, cand o sa mearga in CLASA 1 ????

O sa fie un "URIAS" intre ceilalti copii, care vor arata ca niste "musculite" pe langa ea, iar jigniriri de genul "Esti grasa si urata" sau...."Arati ca o purcea", vor fi auzite zilnic. Probabil ca i se va pune si o porecla suparatoare, samd.

Ok, ok, ok, vor mai trece cativa ani, o sa ajunga la 10-12 ani, iar fetitele din jurul ei o s-o ocoleasca, alegand sa aiba ca prietene, fetite la fel ca ele, frumusele si slabute, cu care sa discute de moda, de rochite, pantofiori, deh....stiti cum sunt adolescentele in ziua de azi.

Cum o sa arate fetita vecinilor mei????

Daca acum, la nici 5 ani, are peste 30 de kg, la 12-14 ani o sa aiba 80-90 kg !!!!

DAR, TATICUL EI, BARBATUL MATURUR SI SERIOS, CARE NU ARUNCA CU BANII PE JOCURI DE NOROC, CARE NU FUMEAZA 2 PACHETE DE TIGARI PE ZI, CARE NU "FELIAZA" SUTE SI SUTE DE MILIOANE PE TOATE PROSTIILE....NU ARE VREO PROBLEMA !!!!

Stiti cati bani am "feliat" in 20 de ani de munca, fiind mereu bine remunerat????

MILIARDE SI MILIARDE !!!

Nu am pus la "pernuta" nici macar 1 leu....NICIODATA !!!

Am "tocat" totul cu placere maxima, insa....ce am pierdut ????

NISTE BANI, ATATA....NIMIC MAI MULT !!!!

Daca vrea Dumnezeu, oricand pot "produce" de zeci de ori acei bani, insa.....cand ignori cu desavarsire elementele unei dezvoltari ale unui copil, sub efctul unei alimentatii ABSOLUT CRIMINALE, totul devine....INSURMONTABIL.

Parctic, iti condamni COPILUL, inca de la varsta "scutecelor" la o existenta plina de frustrare (mai este si fetita), iar durerea si devastarea pe care o s-o cunoasca peste ani cand o sa fie crunt jignita si mereu o sa se afle in mijlocul MISTOURILOR tinerilor de varsta ei, sunt de necuantificat !!!

Nu mai spun ca niciun baiat nu o sa-i faca "curte", pentru ca....CINE EXTE INTERESAT DE O GRASANA, PLINA DE SUNCI, DIZGRATIOASA SI URATA????

Aaaaa, dar....taticul ei este privit ca un barbat MATUR SI SERIOS care nu iese cu "smecherasi" in oras si nici nu "feliaza" banii pe jocuri de noroc. :):):)

Iubitii mei, acum vreo 6 luni de zile, am avut un mare necaz cand baietelul meu, jucandu-se cu un ibric, a cazut cu fata in el, fiind taiat pe o lungime de 5 cm in jurul nasucului.

AM INEBUNIT, IMI VENEA SA MA DAU CU CAPUL DE PERETI !!!

Dupa ce am fost cu el la Grigore Alexandrescu, cu sangele siroindu-i pe fata, gonind ca un nebun, trecand pe "rosu" si facand slalom printre masini, PRIMUL GAND MI-A FOST SA ALEG TRATAMENTUL "POST-CUSATURA" cel mai bun, pentru ca semnele sa-i ramana cat mai putine.

Nu ma interesa cat costa, daca asta era unica solutie sa pun mana pe cel mai bun tratament !!!!

NU AI CUM, PRIN NEPASARE, SA "DECIZI" ASUPRA VIITORULUI UNUI COPIL, CARE FACE CE II SPUI TU CA PARINTE !!!!

Azi, baietelul meu s-a refacut aproape total, desi....taietura era foarte urata si destul de lunga, iar eu....."feliez" in continuare banii, pe tot ce imi face placere.

V-am spus ca acum 2 zile am lasat 5 milioane pe GIPO PESCAR, pe o micuta trusa de pescuit la peste "rapitor", pe care....HABAR NU AM CAND O S-O FOLOSESC.

Mi-a placut, am cumparat-o. BANII.....?????

BANI SE FAC !!!

MULTI IDIOTI NU-SI DAU SEAMA CA DE-A LUNGUL VREMII, AU PIERDUT LUCRURI ABSOLUT INSURMONTABILE, AU RATAT "TRENURI" ALE VIETII CARE OPRESC O SINGURA DATA IN FATA TA, ASTA DACA AI MARE NOROC, SAMD.

P.S. Vorbeam acum 1 saptamana, intr-o noapte, in fata unei cafele, pe Dorobanti, cu o pustoaica de 23-24 de ani, manechin si fotomodel destul de cunoscut, care incerca sa ne convinga pe mine si prietenul meu ca aruncarea banilor pe jocurile de noroc este o mare prostie, INSA....IN ACELASI TIMP, ERA 100% CONVINSA CA O FEMEIE ATUNCI CAND IESE IN ORAS CU UN BARBAT, NU TREBUIE SA PLATEASCA, PENTRU CA....ACEL BARBAT SE SIMTE JIGNIT. :):)

Nu taticu, voi juca la jocurile de noroc, atat cat o sa vreau, insa NICIODATA NU VOI ARUNCA BANII PE.....FEMEI !!!

Abia acolo, arunci banii pe niste...."jocuri de noroc", mult mai paguboase. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu