...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 29 mai 2011

INTELIGENTA ESTE....SEDUCATOARE

Buna dimineata, dragii mei!


Scumpii mei, nu prea am mai scris pe blog in ultimele zile si chiar imi parea rau. Asa ca, am s-o fac acum, chiar daca este ora 3:30 dimineata si abia m-am intors din oras.

Ieri noapte, am ajuns acasa mai devreme, undeva pe la ora 2, insa....desi, imi doream sa scriu, eram atat de obosit incat am preferat sa ma culc. Iar, dimineata (in fine, dupa pranz), cand m-am trezit, aveam o durere de cap de nici nu vedeam pe unde merg, durere care nu mi-a dat "pace" toata ziua, pana acum vreo 2-3 ore cand mi-am revenit.

In seara asta, la fel ca si aseara, am fost la barul "Zvon" de pe B-dul Decebal, numai ca in aceasta seara, am avut o companie, care...inca o data, mi-a dovedit daca mai era necesar (si....sigur nu mai era), CAT DE FASCINTANTA POATE FI INTELIGENTA.

Asadar, pe la ora 21, fiind la o agentie de pariuri cu un prieten, mi se propune de catre acesta, sa mergem din nou la "Zvon" sa ne intalnim cu un tip, care ne propusese acum ceva vreme sa intram in politica, intr-o echipa bine conturata, cu un proiect solid, samd.

Bai, scumpilor, sincer, cu durerea de cap pe care o aveam, nu prea aveam chef sa mai ies in oras, insa.....mi-am spus ca acum n-o fi "foc" daca merg pana pe Decebal, nefiind nici departe de cartierul meu, sa-l cunosc si eu pe acel tip de care imi vorbise prietenul meu cu ceva vreme in urma.

Pe la ora 23 intram la barul "Zvon" impreuna cu prietenul meu si acel tip pe care abia il cunoscusem.

Bai, fratilor, voi stiti prea bine ca azi, multi indivizi si individe fac eforturi marete sa para cat mai inteligenti, cizelati si educati, insa.....intotdeauna am fost de parere ca un "ochi" versat, isi poate da seama din primele secunde, daca "carcasa" este in deplina armonie cu "interiorul".

In cazul acestui tip, inca din primele secunde cand s-a urcat in masina la mine (pentru ca ne-am intalnit la Unirea), am simtit un puternic iz de inteligenta si profunzime.

Da, da, da, poate nu ma credeti, insa....de cand s-a urcat in masina si mi-a intins mana, prezentandu-se, privindu-l in ochi, am fost 100% sigur ca este un om inteligent cu care o sa fie o placere sa discut.

Dupa ce ne-am asezat la o masa (bine ca am gasit, avand in vedere ca in seara asta a fost finala Ligii Campionilor), am inceput sa discutam.

Cu fiecare minut care trecea, discutand cu acel tip, aveam senzatia ca parca il cunosc de "n" ani. Discutia pur si simplu "curgea" atat de lin, fara "bariere", fara opinteli, samd.

Am mancat, am baut, am discutat despre "n" subiecte, de la politica, televiziune, economie, pana la..."can-canuri", ce mai.....au fost cateva ore in care mi-am desfatat creierasul. :):):)

Dupa ce l-am lasat acasa pe acel tip, discutam in masina cu prietenului meu, cat de SEDUCATOARE POATE FI INTELIGENTA si cat de bine te poti simti cu un om a carui "consistenta" nu este siliconata, ci.....naturala.

Desi acel tip era bagat in politica, iar voi stiti "sentimentele" mele fata de esicherul politic din Romania, totusi....trebuie sa recunosc ca a fost una dintre extrem de putinele persoane pe care le-am cunoscut in ultimii ani, cu un apetit extraordinar in a discuta despre "orice" si cu o cursivitate de exprimare absolut mirobolanta.

Imi place sa vad ca mai exista si astfel de oameni carora fuga dupa bani si viata de "fite", nu le-a luat mintile (desi...respectivul tip, sta foarte bine financiar), transformandu-i in niste penibile exemplare umane, incapabile de a purta un dialog de calitate despre orice subiect care este ridicat la "fileu" intr-un anume moment.

Recunosc, am fost extrem de placut surprins si cu siguranta n-am sa spun "nu", daca voi mai avea ocazia sa ne intalnim cu acel tip, din contra, il voi considera un privilegiu.

Sunt scarbit pana peste cap de sintagma atat de des auzita in ziua de azi "Hai, mai, ce naiba discutam acum despre acest lucru", cu referire la aproape orice subiect pe care il deschizi la un moment dat, iar in final....te intrebi in mod firesc si normal, ce naiba poti discuta cu acea persoana, pe care n-o intereaseaza absolut nimic din ce este in jurul ei.

Ma uitam si azi cand eram la Zvon, cate "cupluri" sau grupuri de prieteni stateau la masa si se uitau pe pereti, fara sa discute, fara sa existe un dialog, samd. Practic, iesisera in oras, dar....nu dialogau. :):):):)

In orice bar sau restaurant in care ma duc, vad multe astfel de "cazuri" si de fiecare data ma intreb, cum naiba de rezista acele persoane sa stea la o masa si.....fiecare sa se uite pe pereti. :):):)

Una peste alta, pana voi inchide ochii am sa sustin ca INTELIGENTA este absolut seducatoare si incantatoare, iar din pacate, privilegiul de a mai cunoste astfel de persoane, in ziua de azi, este din ce in ce mai rar.

Va pupicesc cu drag, scumpii mei. Hai, ca...iar ma culc la 5 dimineata, iar de cand sunt un tatic cu "burta", nu prea mai tin la astfel de "excese". Insa, toata viata am fost "pasare de noapte" si.....instinctul totusi exista. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu