...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 16 mai 2011

INCERC SA....ARGUMENTEZ.

Buna ziua, dragii mei!


Stiu, este inca o zi de luni si...nu prea aveti chef de munca. Nici eu nu aveam candva, pur si simplu uram ziua de luni, insa....peste doar 1 luna jumatate, voi reveni in situatia in care sa urasc ziua de luni, cand....cu ochii carpiti de somn, o sa trebuiasca sa alerg IAR....dupa condica :):):)

Scumpii mei, acum...dupa ce toata dimineata am fost sa rezolv "deranjul" cauzat de distinsa domnisoara care, vineri, mi-a "feliat" bara din spate a modestei mele masinute, intr-un moment in care probabil ca visa la Fat Frumos calare pe cal alb, mi-am adus aminte ca trebuie sa-mi tin o promisiune, asa ca.....in randurile ce urmeaza voi incerca sa aduc cateva argumente care sa sustina DOAR O PARERE despre un "fenomen" extrem de intalnit in ziua de azi, de care....am scris acum cateva zile.

Sambata, pe seara, imi suna telefonul. Ma uit....numar "ascuns". Raspund, spun "alo" si....respectiva persoana inchide. Dupa vreo 20 de minute, imi suna iar telefonul, de data asta cu numar vizibil de Cosmote. Raspund si....o voce suava imi spune "Buna Mircea. Poti vorbi? Te deranjez?". Ii spun ca pot sa vorbesc, insa....o intreb cine este. Imi spune ca o cheama "X" (n-are importanta numele), ca imi citeste de ceva vreme blogul, si....se regasete exact in situatia amicului meu de care am scris in comentariul intitulat "SA MA "TAI" SI....NU INTELEG".

Pe scurt, pentru cei care n-au citit comentariul, tipa care m-a sunat, tocmai se impacase cu un "fost" care rupsese relatia cu vreun an in urma, si care....acum, O RUGA SA SE IMPACE, SA-I MAI DEA O SANSA. Ceea ce, respectiva tipa....a si facut, impacandu-se cu acel barbat, exact cum a facut si amicul meu. Problema ei era ca, desi....s-a impacat cu acel barbat, pentru ca inca il mai iubeste, TOTUSI....ii este foarte teama ca "istoria" se va repeta si iar o sa sufere asa cum s-a intamplat cu 1 an in urma.

Scumpii mei, cand m-a sunat tipa, abia ajunsesem la agentia de pariuri, si....dupa ce scapasem de tipetele si palmele baietelului meu, avea si eu in sfarsit "revista" cu meciuri in fata ochilor, nu ma mai baraia nimeni, astfel ca n-am dezvoltat subiectul insa....i-am promis tipei ca a doua zi o sa scriu pe blog, incercand sa argumentez, de ce, desi....admint ca "Niciodata sa nu spui niciodata", opinez ferm ca in astfel de cazuri, DACA TE IMPACI, pur si simplu de imbeti cu apa rece, si....nu faci altceva, decat sa mai dai inca o ocazie in viitor, sa fi iar "trantit" la pamant si iar sa suferi.

Ok, acum, pentru ca mi-am rezolvat problema cu masina (bara din spate imi vine in 5 zile, o s-o vopseasca si o sa mi-o monteze), sunt cat se poate de relaxat pentru o zi de LUNI, asa ca am sa incerc a argumenta ceea ce i-am promis distinsei mele interlocutoare :):):)

Iubitii mei, inca de la inceput sa lamurim un aspect extrem de important.

TIPUL RELATIE !!!

Sper din tot sufletul ca domnisoara care m-a sunat sambata, nu face parte dintre bezmeticele cu un al doilea clitoris in loc de creier, care....uziteaza sintagma "IUBITUL MEU", atunci cand se refera la un tip, care....in cel mai fericit caz este doar "CORDACIUL" care presteaza la "fofoloanca" ei de 2-3 luni de zile. :):)

Nu de alta, insa....daca respectiva domnita ar face parte din aceasta categorie, atunci....tot ce scriu, este nul. Eu, vorbesc de ACEA RELATIE DE IUBIRE, care te "loveste" la 10-15 ani distanta, asta daca esti extrem de norocos, si....care, in caz ca se termina prost, iti lasa rani in inima fiinta si suflet, tot pentru vreo 10-15 ani.

Buuuuuun. Sa incepem. :):):)

Scumpii mei, aceia putini, extrem de putini, care stiu despre ce fel de IUBIRE vorbesc (pentru ca au trait-o), stiu foarte clar ca pe parcursul derularii respectivei relatii, sentimentele de fericire sunt atat de "inalte" incat aproape ca nu-ti vine a crede ca se poate trai asa ceva, cum si.....daca se termina prost, sentimentele de durere si disperare, sunt atat de "inalte", incat iti pui la modul cel mai serios problema daca vreo data, te vei mai putea ridica.

In plus, dupa cum stiti (cei care ati trait asa ceva, pentru ca majoritatea habar nu au ceea ce inseamna o astfel de iubire, facand confuzii extrem de comice), atunci cand te pocneste o astfel de IUBIRE, din pacate....nu o poti opri, chiar daca "semnele" (care sigur apar), iti indica faptul ca sub nicio forma, partenerul NU SIMTE LA FEL PENTRU TINE, nu este inca pregatit sa traiasca o astfel de iubire sau....nu esti tu cel destinat de Divinitate sa-l faci sa traiasca o astfel de iubire.

Insa, pentru ca in tine sentimentele "clocotesc", iar declaratiile de dragoste nu ti le poti opri, partenerul....incepe si el sa-ti raspunda cu aceleasi declaratii, insa.....fara pic de fundament, iar acest lucru se simte foarte usor, pentru cei cu o minima experienta.

Desi, pare de necrezut, CHIAR NU CONTEAZA CEEA CE AI FACUT INAINTE DE ACEA IUBIRE (puteai sa te regulezi si cu tot mapamondul), pentru ca....atunci cand ai simtit ca te-a "pocnit" o astfel de iubire, indiferent cate "tentatii" ai in jur, pur si simplu nu te gandesti decat la persoana iubita, de atingerea si prezenta ei esti dependent, samd.

La un moment dat, desi iti pare de necrezut (insa este perfect logic si firesc), RELATIA ESTE DISTRUSA DE PARTENERUL TAU, culmea...cel pe care-l iubesti cu toata fiinta ta, cel de a carui atingere si prezenta esti absolut dependent, cel care iti apare in minte in prima secunda cand "deschizi" ochii dimineata, samd.

Spuneam ca este perfect logic si firesc sa se intample asa ceva. :):):)

Da, scumpii mei iar explicatia este extrem de simpla.

Tu esti in situatia in care IUBESTI CU DISPERARE, iar partenerul tau, desi....luni de zile, poate chiar ani, ti-a raspuns cu aceleasi declaratii de dragoste, IN MOMENTUL "X", cand se trage linia, isi da seama foarte clar ca nu simte aceleasi sentimente pentru tine.

Practic, mult mai simplu spus, DUPA DESPARTIRE, viata ta se transforma intr-un "ocean" de suferiinta, te tarasti ca un caine, nu poti manca si dormi, ajungi sa arati precum un cadavru, IAR FOSTUL TAU PARTENER, dupa despartire....arata "fresh" ca un bobocel, glumeste, rade, se distreaza, se reguleaza ca altii/altele, pleaca in vacante, etc, etc.

La acel moment pur si simplu NU POTI ACCEPTA ASA CEVA, privindu-te pe tine in ce hal ai ajuns sa arati, iar PARTENERUL.....este deja in patul altei persoane.

Da, stiu, asa este, am trait asa ceva, insa....dupa multa vreme de la despartire, cand macar 10% incepi sa rationezi, vei realiza ca....TOT CEEA CE LA ACELE CRUNTE MOMENTE ITI PAREA CEVA INCREDIBIL, IN REALITATE....ERA EXTREM DE FIRESC SI NORMAL.

Tu, ai trait cu adevarat acea IUBIRE UNICA, iar "dezastrele" dupa despartire au fost pe masura.

EL/EA....desi, pe timpul relatiei cu tine, datorita faptului ca in tine clocoteau sentimentele, la randu-i rostea aceleasi cuvinte de iubire, in realitate, nu aveau pic de fundament. :):):)

Axiomatic, dupa DESPARTIRE, tu...ai facut cunostinta cu imensa durere si disperare, iar EL/EA....a facut cunostinta cu alt pat. :):):)

Acum, sa trecem la partea cea mai importanta.....O EVENTUALA IMPACARE.

Ca sa incep cu "inceputul", atunci cand am trait acea relatie de IUBIRE URIASA, dupa prima despartire....M-AM IMPACAT.

Da, iubitii mei, am fost despartiti 1 luna jumatate. In acea perioada, slabisem 10 kg, ii dadeam cel putin 3-4 mailuri pe zi si zeci de sms-uri, nu mai mancam, nu mai dormeam, etc, etc.

Dupa 1 luna jumatate, pur si simplu nu mai puteam trai fara ea, desi....inclusiv in acea luna jumatate, FARA SA VREAU, DINTR-O INTAMPLARE, stiam ca femeia pe care o iubeam cu disperare, deja....iesea cu alt barbat de pe site-ul de socializare, asta ca sa nu mai spun de alt "fost" de-al ei cu care reluase dialogul.

SI...M-AM IMPACAT. :):):)

Cand m-am impacat, credeti-ma pe cuvant, Dumnezeu si crucea de la gat fiindu-mi martori, AM PLANS TIMP DE 3 ZILE DE FERICIRE. (da, da, da...la propriu).

O tineam in brate si...MA PUFNEA PLANSUL DE FERICIRE.

Cand m-am dus prima zi la serviciu, dupa ce m-am impacat si....mi-am dat seama ca nu mai ma "tarasc", putand sa muncesc, sa rationez si sa gandesc, mi se umpleau ochii de lacrimi, spre surprinderea colegilor care nu stiau ce naiba este cu mine.

DA, DA, DA, NU RADETI....MULTI, HABAR NU AU CE INSEAMNA O IUBIRE ADEVARATA.

Ce a urmat dupa??? :):):)

Cei cu care iesise in oras, cat am fost despartiti....o cautau cu telefoane si mesaje, nu mai spun de acel "fost" care pe timpul despartirii, chiar ea il "atatase", iar....dupa a doua despartire (definitiva).....bomboana pe coliva a reprezentat faptul ca INTAMPLATOR, la vreo luna distanta, am aflat, vazand cu ochii mei ca inainte de prima impacare, cu vreo 2 zile, tipa....deja pusese ochii pe un alt tip de pe site-ul de socializare, in afara de cel cu care iesise in acea luna jumatate si de "fostul" pe care-l atatase. :):):)

Da, stiu....v-am ametit, insa si eu ajunsesem sa-i incurc. Nu mai stiam care suna, care da mesaj, etc, etc. :):):)

IUBITII MEI, ASADAR...SI EU, M-AM IMPACAT.

Si eu, dupa impacare....auzeam din gura femeii pe care o iubeam si pentru care pe timpul despartirii ma tarasem ca un caine, cuvinte de dragoste, povestindu-mi cat de dor i-a fost de mine, cat de distrusa a fost ea....asta pana cand, mai iesea la iveala cate un tip care o cauta si cate o "escapada" pe care o avusese cat timp am fost despartiti. :):):)

Din nou, in mod firesc...a venit a doua despartire, cea definitiva.

Ce s-a intamplat, dupa???? :):)

Pai, daca dupa prima despartire, cand am plans timp de 3 zile de fericire ca m-am impacat cu ea, crdeam ca DURERE MAI MARE DECAT AM TRAIT ACEA LUNA SI JUMATATE, NU POATE EXISTA....dupa a doua despartire, credeti-ma pe cuvant ca a fost incomparabil mai dureros si tragic.

Ce a facut ea??? :):):)

Foarte bine, arata "fresh", radea si glumea, pleca in vacante si....bineintels, imediat a sarit in patul unui alt tip de pe siteul de socializare. Dupa care, la vreo alte cateva luni distanta, a inceput o alta relatie cu...alt tip. :):):)

Din nou, desi, la acele momente imi parea incredibil, dupa vreun an de zile, cand am inceput cat de cat sa rationez, am realizat ca TOT CE S-A INTAMPLAT SI DUPA A DOUA DESPARTIRE, A FOST PERFECT LOGIC SI FIRESC, EXACT CUM A FOST SI DUPA PRIMA DESPARTIRE URMATA DE....IMPACARE. :):):)

De ce m-am impacat prima data???

PENTRU CA O IUBEAM ENORM SI....PUR SI SIMPLU N-AM AVUT PUTEREA SA INFRUNT PANA LA CAPAT IMENSA SUFERINTA, IAR IN PLUS, AVEAM SPERANTA CA O SA SE SCHIMBE. :):):)

Gresit, gresit....100% gresit. :):):)

Mai mult, daca atunci, dupa prima despartire, as fi avut puterea sa merg cu suferinta pana la capat, ulterior.....nu-i mai dadeam ocazia sa ma calce in picioare a doua oara, sa ma umileasca si sa ma batjocureasca, sa se reguleze cu altii, sa rada si sa se distreze in timp ce eu ma taram ca un caine. :):):)

Este acea tipa de condamnat ????

ABSOLUT.....NU !!!!

Desi, pare absurd, ce-ati fi vrut sa faca dupa ce s-a despartit de mine????

Sa sufere si sa traiasca ce am trait eu???

Pai, n-avea cum!!! Pentru simplul motiv ca, NICIODATA nu m-a iubit ci....datorita faptului ca in mine clocoteau sentimentele, si ea...la randu-i a inceput sa foloseasca dintr-un gest reflex, aceleasi cuvinte de iubire. :):):)

La final, in timp ce eu cunosteam disperarea si suferinta suprema, ea....normal ca atunci cand a abordat-o un tip de pe site, care i-a placut....a iesit cu el, s-a distrat si... :):):)

SINCER, IUBITII MEI, ABSOLUT SINCER: TOTUL ESTE ATAT DE SIMPLU SI FIRESC, INCAT...IN ASTFEL DE CAZURI, FOSTUL PARTENER, NU POATE FI CONDAMNAT NICI MACAR 1%.

Ce am trait eu, traiesc mii si mii de oameni, care....dupa o vreme, chiar ani de zile, in fata "avalansei" venite din partea celui care le-a zdrobit inima si sufletul, AJUNG SA SE IMPACE, pentru ca.....le este imposibil sa vada realitatea.

Acea REALITATE, pe care daca ar vedea-o, i-ar scuti pe viitor, sa traiasca suferinte si mai mari decat au trait la despartirea precedenta.

Si...va mai spun eu, de ce, se impaca. :):):)

Dupa ce traiesti o astfel de IUBIRE si suferinta uriasa de "dupa", foarte greu daca nu imposibil sa te mai poti apropia de cineva ani si ani de zile. Pur si simplu nu poti....sufletul iti este distrus, inima sangeranda, samd.

Astfel, indiferent de cat de bine arata cei din jurul tau, la care poti avea acces, iti dai seama ca pur si simplu nu poti, pentru ca....dupa ce ai trait o astfel de iubire, nu mai poti trai "lejeritatile" pe care le traiai inainte.

Si...cum, nici ceva "profund" nu mai ai putere sa construiesti, atunci....ajungi sa "BALTESTI" ani si ani de zile. :):):)

In momentul in care, cel pe care l-ai iubit cu disperare, incepe "asaltul", iti este foarte greu daca nu chiar imposibil sa nu cedezi.

Cine CEDEAZA (si...95% cedeaza), deja ar trebui sa se pregateasca pentru urmatoarea suferinta si imensa batjocura, pentru ca.....este o chestiune doar de timp.

De aceea, OPINEZ CU TOATA CONVINGEREA, desi...iau in calcul sintagma "Niciodata sa nu spui niciodata", ca dupa ce ai trait o astfel de situatie, a alege sa cedezi "asalturilor" venite din partea unui "fost" pe care l-ai iubit cu toata fiinta ta iar el a scuipat si a batjocurit imensa ta dragoste, ESTE O DECIZIE EXTREM DE RISCANTA, A CAROR URMARI, POT FI INFINIT MAI GRAVE, DECAT ITI POTI INCHIPUI.

Din umilul meu punct de vedere, trebuie sa accepti cu DEMNITATE suferinta, sa nu incerci sa ti-o diminuezi sau chiar "elimini", imbatandu-te cu apa rece, si...sa fi pregatit psihic pentru ani si ani la rand, cat poate sa dureze un astfel de "desert" in inima si suflet.

Stiu, este foarte greu...insa, ASTA-I REALITATEA.

OK, AI IUBIT CU DISPERARE SI....N-AI FOST IUBIT.

OK, TE-AI "TARAT" SI AI RAMAS CU REALE SECHELE CARE POT DURA ANI SI ANI LA RAND, IN TIMP CE FOSTUL PARTENER, A RUPT "PATUL" CU ALTII SAU ALTELE DUPA DESPARTIREA DE TINE.

CUI II ESTE USOR SA ACCEPTE O ASEMENEA REALITATE???

Axiomatic....NIMANUI. :):):)

Insa, sa te minti singur, este infinit mai periculos!!!

Ceea ce am scris eu acum, nu sunt noutati si nici n-am descoperit "America", ci.....lucruri mai mult decat stiute si verificate in timp, pe care....cei care au avut privilegiul sa traiasca O ASTFEL DE IUBIRE, le stiu prea bine.

P.S. Tot ce am scris, nu se aplica acelor "despartiri" (chiar daca pe cale de disparitie), survenite din prostie si orgoliu, in care ambii parteneri au suferit imens unul dupa altul, nu s-au dus cu altii in ciuda "ofertelor" multiple, ci....si-au rupt sufletul si inima luni de zile, uneori chiar ani, gandindu-se la cat de mult se iubesc si la cat de mult au nevoie unul de celalalt.

ACOLO, MERITA SA TE IMPACI SI DE 100 DE ORI !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu