...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 20 mai 2011

GROPI SI....GROPITE.

Buna ziua, dragii mei!


Scumpii mei, am ajuns la Mangalia. Este drept, mult mai repede si mai usor decat imi imaginam. Disperat ca trebuie sa conduc atat de mult fara sa am cu cine trancani, am intrat pe Autostrada Soarelui pe la ora 10 si....la 12,30 eram in Mangalia. Acum, sper din tot sufletul sa nu ma fi "agatat" vreun radar. :):):)

Drumul foarte liber, insa.....am ramas neplacut surprins de degradarea continua a autostrazii, mai cu seama pe parcursul primilor 40 de km de la Bucuresti spre Constanta. Multe gropite, unele mai mici, altele mai mari, pe care nimeni se pare ca nu are de gand sa le repare. Eram cat pe ce sa iau o "gropita" ceva mai mare care sigur mi-ar fi "feliat" atat ambele jenti cat si ambele cauciucuri, cel putin de pe "fata.

Imi pare de cacat sa conduci linistit, sa mai ai si 150-160 km/ora si sa fi stresat de niste gropi care oricand iti pot crea mari probleme.

In fine, una peste alta, dupa 2 ore jumatate intram in Mangalia si.....ajungand la Hotel Paradiso, am rezolvat problema cu "rezervarea" in 5 minute, dupa care m-am indreptat spre terasa restaurantului sa "halesc" ceva pentru ca ajunsesem sa am vedenii de foame.

In timp ce asteptam sa-mi aduca mancarea, ma uitam spre mare si imi aduceam aminte de anul trecut cand piciul meu se zbenguia printre mese.



Din ce observ, desi este soare, totusi....inca este destul de racoare, dar sper ca pana pe 7 iunie cand voi ajunge aici cu piciulica, vremea sa se incalzeasca semnificativ.

La naiba, ce sa fac, a trebuit sa-mi fac rezervare pentru inceputul lunii iunie, pentru ca de la 1 iulie, dupa cum v-am spus, voi alerga din nou dupa "condica", asa ca....de concediu in iulie sau august, nici nu se pune problema. :):):)

Poate prin septembrie sau octombrie sa ajung a-mi lua concediul aferent pe acest an si.....inca de acum sunt convins ca nu voi rata a ajunge in Delta.

Apropos de Delta, sa-mi bag p--a in ea de treaba, asa cum s-au aranjat lucrurile in prezent, nici in aceasta vara n-am sa ajung in Delta. Ufffffff, al treilea an in care nu ajung vara in Delta.

Asta-i viata, n-am ce face, important este sa fim sanatosi. :):):)

Bai, scumpii mei, dupa ce am mancat, m-a apucat o lene cu puternice "accente" de somn, incat....in loc sa ma urc in masina si sa ma intorc la Bucuresti, parca imi vine sa merg la receptie si sa cer o camera. :):):)

O sa mai stau un pic prin barul de la receptie, o sa mai trag 2-3 tigari si.....asa, batraneste, fara sa-i mai dau "bice", ma voi indrepta spre Bucuresti. Hotelul acesta, chiar are un bar extrem de spatios si odihnitor.







Hai, va pupicesc, scumpii mei si....vorbim. :):):)

P.S. Scumpul meu Jungle Man, n-am auzit ca m-ai sunat, aveam muzica data tare in masina, insa.....n-am vreo graba sa vorbesc cu tine. :):):)

Aaaaaa, uitasem: am citit dimineata si sms-ul tau, insa....NIMIC NOU (stiam pana si ce vei scrie), si....daca ai intrat azi pe blog, citind comentariul pe care l-am scris aseara la 12 noaptea, ti-ai dat seama ca....te cunosc ca pe buzunarele mele.

Stiam cum vei proceda, insa.....dupa cum vezi, am ajuns in Mangalia si fara tine, asa ca......ti-am stricat satisfactia, pentru ca imbecil cum te stiu, pot face pariu ca ti-ai spus ca fara tine n-o sa merg. :):):)

Sper sa intelegi candva ca, DACA IN ATATIA ANI DE CAND TE CUNOSC, AM INSISTAT SA TE IAU CU MINE PESTE TOT, a fost ca mi-a facut placere, insa este greu daca nu imposibil sa faci un OM AL JUNGLEI sa gandeasca ca un....DOMN. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu