...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 8 mai 2011

EXISTA TUPEU MAI MARE CA IN ROMANIA???

Buna seara, dragii mei!


Ce mai faceti scumpii mei??? :):):)

Bai, fratilor, nici n-ai spune ca ne pregatim sa intram in vara, ci....in iarna. Afara sunt 8 grade. :):):)

Nu mai spun ca sambata seara de la ora 21 am fost pe stadionul Giulesti sa vad meciul Rapid - Tg Mures. Stiti cat de frig era si in ce hal ploua??? Brrrrrr, noroc ca tribuna oficiala este acoperita, iar atat la venire cat si la plecare, parca a fost un facut ca ploaia sa se potoleasca 5-10 minute, atat cat sa ajungem din masina la stadion si....viceversa. In rest, a plouat cu "galeata". :):):)

Scumpii mei, in seara asta, stateam la televizor si butonam telecomanda, cand....am auzit o stire care daca este adevarata, imi pare ceva ABSOLUT IREAL IN CEEA CE PRIVESTE....TUPEUL. :):):)

Voi stiti ca extrem de rar scriu despre politica. Ca multora dintre voi, imi este scarba de acest subiect, insa...in seara asta, chiar vreau sa scriu despre ceva care daca este adevarat, pur si simplu SFIDEAZA ABSURDUL TUPEULUI.

Asadar, ati vazut ca orice guvern care ajunge la putere, se "arunca" in promisiuni pe care numai un credul notoriu le poate lua in seama. Bineinteles ca, asa a facut si actualul guvern in decembrie 2008 cand a venit la putere, cu privire la CONSTRUCTIA DE AUTOSTRAZI.

Azi, la 2 ani si jumatate de la preluarea mandatului, un ziar a facut publice niste DATE STATISTICE, care arata 2 lucruri:

a) statistic vorbind, in perioada actualului guvern, s-au construit in medie 62 METRI DE AUTOSTRADA PE ZI;

b) in acest ritm de 62 metri/zi, actualul guvern ar trebui sa mai fie la putere inca 35 DE ANI, ca sa-si poata onora promisiunile cu privire la constructia de autostrazi, pe care le-a facut la preluarea mandatului.

Pana aici, sa fim seriosi....NIMIC NOU.

Din nou, avem un guvern care la preluarea mandatului a promis ca o sa contruiasca in 4 ani un numar de "km" de autostrada, iar la mai bine de jumatate din "mandat", a construit o "firimitura", asa ca....conform unor calcule avand la baza ritmul de 62 metri/zi si promisiunile de acum 2 ani si jumatate, a rezultat faptul ca acestui guvern i-ar mai trebui inca vreo 35 de ani ca sa onoreze ceea ce a promis. :):):)

ACUM INSA, VINE PARTEA HALUCINANTA !!!

Ministerul Transporturilor, cica....a cerut un "drept la replica" ziarului care a publicat articolul, facand precizarea ca....DATELE PUBLICATE AU FOST ERONATE!!!

Hai, tineti-va de scaun sa nu va vina rau, de ceea ce urmeaza. :):):)

Ministerul Transporturilor a precizat ca in mandatul actualului guvern, nu s-au construit in medie 62 METRI DE AUTOSTRADA PE ZI, CI.....70 METRI/ZI.

:):):):):):)......Sincer, scumpii mei, nici nu stiu daca sa rad sau sa-mi dau palme.

Auziti voi, cica nu s-au construit 62 metri/zi ci.....70. :):):)

Sa mori de ras, nu alta!!!!

Deci, nu este important faptul ca fata de promisiunile de la inceputul mandatului in ceea ce priveste constructia de autostrazi, la 2 ani jumatate distanta, s-a construit doar o "firimitura", iar ca sa se acopere promisiunile facute, acestui guvern i-ar mai trebui inca 35 de ani, in ritmul in care se construit pana acum, INSA....este foarte important si deranjant faptul ca un ziar a scris ca s-au construit in medie 62 metri/zi.....fata de 70 metri/zi. :):):)

Bai, fratilor, UN ASTFEL DE TUPEU, NUMAI IN ROMANIA POATE EXISTA !!!

Nu ma intereseaza politica, nu ma intereseaza "culoarea" guvernului, nu tin partea nimanui, insa.....PUR SI SIMPLU SE SFIDEAZA ABSURDUL TUPEULUI !!!

In loc sa bagi capul in nisip de rusine ca....INCA O DATA, s-au facut promisiuni absolut aberante, care au ramas neonorate, se purcede la solicitarea unui drept la replica, in care se arata "deranjul" ca au fost publicate date inexacte, adica.....faptul ca s-au construit cu 8 metri in plus pe zi de autostrada, fata de ceea ce s-a publicat in ziar. :):):)

Bai, daca acel ziar ar fi publicat faptul ca s-au construit 62 metri/zi, iar in realitate s-ar fi construit 150 metri/zi, atunci....sa zicem ca avea o logica dreptul la replica si indignarea.

Insa, cand diferenta este doar de 8 metri/zi, imi vine sa-mi dau palme de rusine. Pai, ce-mi este 62 metri/zi....ce-mi este 70metri/zi.???? :):):)

Daaaaa, calculand, probabil ca, pentru onorarea promisiunilor facute la inceputul mandatului in ceea ce priveste constructia de autostrazi, nu ar mai fi necesari 35 de ani de acum incolo, ci....vreo 30 de ani. :):):):)

Bai nene, stiti cum vine treaba asta???

Ca atunci cand un barbat cere de sotie o femeie, promitandu-i o viata imbelsugata si fericita langa el, iar....peste 2 ani jumatate de la nunta, cand femeia ii reproseaza faptul ca in loc de viata imbelsugata pe care i-a promis-o, barbatul nu i-a oferit decat 10 lei/zi pentru paine si iaurt, acesta CERE UN DREPT LA REPLICA, in care foarte suparat precizeaza:

"Draga mea, te rog sa nu rostesti date eronate! De 2 ani jumatate de cand ne-am casatorit, nu ti-am dat doar 10 lei/zi pentru paine si iaurt ci.....12 lei/zi". :):):):)

Iubitii mei, ce sa mai spun???

DOAR IN ROMANIA, POTI SA INTALNESTI UN ASTFEL DE TUPEU !!!

P.S. Repet, este o stire pe care am auzit-o in seara asta la televizor, si...pe care, am verificat-o pe "Google". Daca intr-adevar, asa s-a intamplat in realitate cu "dreptul la replica" solicitat ziarului de catre ministerul de resort, atunci.....tupeul in Romania a atins cote absolut halucinante. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu