...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 10 mai 2011

CAND TE PIERZI DE DUMNEZEU.

Buna dimineata, dragii mei!


Scumpii mei, fiind aproape ora 1 noaptea, eram la un pas sa ma culc, insa....butonand telecomanda, am vazut ceva care pur si simplu m-a facut sa simt o puternica compasiune, ceea ce mi-a dat impulsul de a scrie acest comentariu.

Iubitii mei, aproape fara sa-mi dau seama, aproape ca a trecut 1 an de zile de cand am deschis acest blog. Nici nu mai stiu cate comentarii am scris pe acest blog (cred ca peste 200), insa.....acest lucru mi-a facut extrem de bine, am scris de cate ori am simtit nevoia, mi-am exprimat un punct de vedere, am vorbit cu voi, samd.

Exact asa se intampla si acum, la ora 1 noaptea :):)

Mai, fratilor, nu o data m-ati auzit spunand ca, DETEST BANII si....un singur lucru ma face sa-mi doresc cu ardoare sa fiu un om bogat......sa pot salva vieti ale "micutilor" grav bolnavi.

In rest, intotdeauna am considerat ca BANII sunt "unealta" Diavolului, prin care OMUL SE DEZUMANIZEAZA, prin care isi pierde orice urma de caracter, onoare si respect, si....chiar daca nu pot generaliza, consider inutila exemplificarea, avand in vedere societatea in care traim si pe care o cunoasteti foarte bine.

In plus, nu o data am RECUNOSCUT SINCER, ca in afara de bautura (detest bautura), am avut toate viciile posibile, mai mult....am FOST UN AUTENTIC CIUMPALAC, cu un comportament absolut superficial, intr-un cuvant, chiar imi este rusine de buna bucata din trecutul meu.

Dar, niciodata n-am incercat sa ma dezvinovatesc, sa gasesc scuze pentru purtarea mea din trecut, ba din contra....MI-AM ASUMAT INTREAGA RASPUNDERE.

Insa, un singur lucru l-am simtit cu putere inca din frageda copilarie: CREDINTA URIASA IN DUMNEZEU, desi....parintii mei, nu i-am vazut vreo data ca ar fi foarte apropiati de credinta si de Dumnezeu. (mare pacat)

In seara asta, butonand telecomanda, pur si simplu am simtit o puternica compasiune fata de OANA ZAVORANU.

Stiam de mult ca DRAGOSTEA FATA DE BANI, LUX SI NOTORIETATE, pur si simplu i-a luat mintile, iar comportamentul sau din ultima vreme a sfidat delirul.

Nu-mi permit a face morala nimanui, insa.....cititorii fideli ai blogului mei isi aduc aminte ca in primul comentariu pe care l-am scris cu privire la NOUL PRIETEN AL OANEI, dupa despartirea de Pepe, am specificat foarte clar ca....doar privindu-i pozele de pe net, mi-am dat seama clar ca acel baiat de 26 de ani, este DEPARTE DE CEEA CE VREA SA PARA.

Da, da, da, am spus-o foarte clar ca acel baiat, chipurile noul prieten al Oanei, este o rusine pentru imaginea oricarei femei care se respecta, iar FILMULETUL CARE A APARUT ULTERIOR PE PIATA, in care se masturba si spunea tot felul de idiotenii, cred ca a dovedit-o foarte clar.

Aaaaaaa, ca se masturba, n-ar fi o problema, insa....ca tanar politician, care mai pozezi si in barbat scolit si cu "staif", ma gandesc....cat poti sa fii de "dus", sa alegi a te masturba pe web, asumandu-ti riscuri enorme???? :):):)

La un moment dat, mi-am spus ca DELIRUL COMPORTAMENTAL AL OANEI ZAVORANU o sa ia sfarsit, insa.....in seara asta mi-am dat seama inca o data ca, intotdeauna se poate si mai rau.

Ce credeti voi ca a mai facut Oana Zavoranu???

Pai, dupa ce si-a pus noile silicoane, a ales sa pozeze in Playboy. Cica, nici macar n-a primit vreun onorariu. A facut-o din placere.

Insa, N-AM SA INTELEG ABSOLUT NICIODATA, DE CE, A ALES SA-SI ASOCIEZE GOLICIUNEA TRUPEASCA CU.....OBIECTELE BISERICESTI. (crucea si biblia).

NOTA: Nu dati ochii peste cap si nu radeti, este un lucru extrem de grav!!!

Iubitii mei, din multe poze pe care le-ati vazut cu mine, se poate lesne observa ca am la gat o CRUCIULITA si la mana o MATANIE. Le port neintrerupt de 4 ani de zile si.....desi este greu de crezut, nu le-as da jos nici pentru 1 MILION DE EURO pusi pe masa in fata mea.

Aceste doua obiecte bisericesti pe care le port de 4 ani de zile, sunt de nepretuit. De mii de ori in acesti 4 ani de zile, mi-am cuprins cruciulita de la gat cu mana si mi-am facut rugaciunea fata de Dumnezeu. Uneori plangeam, distrus fiind, alteori plangeam.....insa de fericire. In ambele cazuri, ceea ce simteam in acele momente nu se poate descrie in cuvinte. Pur si simplu l-am simtit pe Dumnezeu de sute de ori, cum ma strage in brate, cum ma apara si imi sterge ranile.

NOTA: Nu radeti, pentru ca nu glumesc!!!

V-am spus, in seara asta, cand am vazut la televizor pozele cu Oana Zavoranu, pozand goala cu biblia sau crucea langa ea, pur si simplu am avut un sentiment urias de compasiune.

Nu, nu, nu....nu am simtit nici revolta, nu am simtit absolut niciun sentiment negativ, ci....DOAR O IMENSA COMPASIUNE.

Sunt sigur 100% ca Oana Zavoranu este un om bun cu un suflet de aur, insa....S-A RATACIT EXTREM DE TARE PE DRUMUL PIERZANIEI.

Pur si simplu, nu mai rationeaza, notorietatea si banii i-au luat mintile !!!

Are in jur de 38 de ani, si...striga in gura mare ca s-a despartit de Pepe iar acum are un chef nebun de sex. In plus, isi pune silicoane si.....pozeaza goala in Playboy, sa fim seriosi....o revista ce nu face cinste decat "fomistelor" pentru care reprezinta o rampa de lansare in ceea ce priveste gasirea unui "sponsor".

In loc sa fi invatat ceva din tot ce a trait, alege sa se afiseze cu un pustan de 26 de ani, care gafaie si rosteste tot felul de idiotenii in timp ce se masturbeaza pe web.

Scumpii mei, va dati seama ca mai jos decat a ajuns Oana Zavoranu, in aceste momente de DELIR, in care a pozat goala alaturi de cruce si biblie, nu mai exista decat....IADUL???

NOTA: Nu radeti, pentru ca nu aveti de ce !!!

In viata mea, am cunoscut multi "rataciti", insa.....O SINGURA PERSOANA A AJUNS IN SITUATIA IN CARE SA-I SPUN CA MAI JOS DECAT UNDE AJUNSESE, NU EXISTA DECAT IADUL !

Pe acea persoana am incercat s-o ajut cat s-a putut, pana am ajuns a ma distruge pe mine, a-mi face praf cariera la care muncisem 18 ani, a suferi pierderi importante materiale si a ma imbolnavi de hipertensiune arteriala.

Stiu prea bine ce inseamna O PERSOANA TOTAL RATACITA, care a ajuns la un nivel unde....mai jos de atat nu exista decat....IADUL !!!

Pcat, mare pacat ca Oana Zavoranu nu-si da seama de acest lucru, iar cu fiecare zi care trece, in loc sa incerce a scapa din mainile DIAVOLULUI, care-i dicteaza acest comportament DELIRANT, se afunda si mai mult.

Acea persoana de care va spuneam ca....candva, i-am spus ca mai jos de atat nu exista decat IADUL, ajunsese inclusiv sa se JURE "STRAMB" PE VIATA PROPRIULUI SAU COPIL. Nu mai avea absolut nicio limita, facea absolut orice ca sa-si acopere minciunile si sa-si bata joc de mine.

In fapt, nu-si batea joc de mine ci....CHIAR DE EA !!!

Dupa ce m-am despartit de ea, chiar daca am trait luni de zile o crunta suferinta, tarandu-ma ca un caine si ajungand la psihiatru, EU....AM REUSIT SA MA RIDIC SI SA-MI CONTINUI DRUMUL ALATURI DE DUMNEZEU.

Insa, acea persoana, care in momentul in care eu ma taram, radea, glumea si se regula cu alt ciumpalac ales de pe siteul de socializare, A RAMAS IN ACEEASI MOCIRLA STAPANITA CU AUTORITATE DE...IAD.

In timp ce eu am evoluat urias din punct de vedere spiritual si mi-am continuat drumul alaturi de Dumnezeu, asa cum am ales fara sa stiu intr-o zi de "Joia Mare" a anului 2008 (24 aprilie), EA.....s-a regulat la "greu" cu toti ciumpalacii de pe siteul de socializare, iar la despartirea de ei, bineinteles ca a fost hartuita, amenintata, samd.

Acum cateva luni, imi scria intr-un mail ca s-a schimbat, ca este alaturi de Dumnezeu si biserica la care merge sambata de sambata, insa....I-AM SPUS DE ATUNCI CA BATE CAMPII CU GRATIE.

Scumpii mei, imi pun "capul" jos, ca n-a tinut-o mai mult de 1 luna, dupa care.....din nou, a revenit la vreunul dintre vechii ciumpalaci sau.....si-a gasit unul "nou" pe siteul de socializare cu care se reguleaza, se distreza, samd.

Asadar, CUNOSC LA PERFECTIE SITUATIA IN CARE ESTE OANA ZAVORANU !!!

Desi, Oana Zavoranu crede ca este smechera si "bazata", ca face ce vrea, ca se reguleaza cu cine vrea, ca este curtata asiduu, iar Pepe este fraierul, in esenta.....PRIN COMPORTAMENTUL PE CARE-L ARE, ISI BATE JOC CHIAR DE EA.

Desi, nu-i doresc, IN FOARTE SCURTA O SA REALIZEZE ACEST LUCRU !

Pacat ca a ajuns sa-si bata joc de SFINTELE OBIECTE BISERICESTI, etalandu-si noile "silicoane" langa obiecte de cult, cu valoare absolut inestimabila pentru orice crestin.

Va spun sincer, simt ca Oana Zavoranu nu este un om rau si are un suflet de aur, insa....S-A RATACIT CRUNT PE DRUMUL PIERZANIEI !!!

Banii, notorietatea, luxul si....ciumpalacii care o curteaza asiduu, pur si simplu i-au luat mintile, indepartand-o de Dumnezeu si lasand Diavolul sa-i dicteze comportamentul.

Iubitii mei, voi....puteti rade cat vreti, insa....EU, MA VOI RUGA LA DUMNEZEU PENTRU SALVAREA SUFLETULUI OANEI ZAVORANU !!!

Mi-e mila de ea si simt un imens sentiment de compasiune !!!!

Dar, poate gresesc, sa nu uitam: Este....DOAR O PARERE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu