...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 30 aprilie 2011

UN OM...."JOS PALARIA".

Buna seara, dragii mei!

Asadar, din nou sambata noaptea, tarziu, trecut de miezul noptii, si....din nou, sunt in bucatarie, cu paharul de cola si tigarile langa mine, pocnindu-ma cheful sa scriu, dupa ce vreo 2 ore am stat cu ochii atintiti pe revista de pariuri. :):):)

Scumpii mei, azi, subiectul are legatura cu lumea fotbalului autohton, insa.....n-am sa discut despre fotbal. Imediat o sa intelegeti. :):):)

Bai, fratilor, vineri seara am fost intrebat de un prieten daca nu vreau sa mergem sambata de la ora 17, pe stadionul Cheajna sa vedem meciul Branesti-Vaslui.

Stiind ca prietenul meu cunoaste multa lume din fotbal, asadar urmand a sta la tribuna oficiala (v-am spus, este mult mai curat), am acceptat imediat.

Asa ca, azi, la ora 16, am plecat cu masina mea din Titan spre Chiajna (echipa Branesti joaca la Cheajna, pentru ca nu are omologat stadionul pentru Divizia "A"). Ajunsi la stadion, am primit "invitatiile" si....ne-am ocupat locurile.

Cand am privit in partea stanga (la 2 scaune de mine), l-am vazut pe reputatul realizator de emisiuni sportive Ovidiu Ioanitoaia. Cand m-am uitat in dreapta, vecin cu noi, era Marcel Avram, seful arbitrilor din Romania, iar....imediat, si-a facut aparitia si Adrian Porumboiu, patronul echipei Vaslui. Bineinteles ca mai erau multe alte figuri cunoscute din lumea fotbalului, atat de la federatie cat si de la "Liga", insa.....am sa ma opresc un pic la unul dintre aceste 3 personaje, vecine cu mine de "scaun".....ADRIAN PORUMBOIU.

Acest distins domn, dupa cum unii dintre voi stiti, nu este numai patronul echipei F.C. Vaslui, ci si un foarte bogat om de afaceri. Conform "top-urilor" de specialitate, averea acestui domn, este de ordinul sutelor de milioane de euro.

Scumpii mei, ma uitam la el, CAT DE MODEST PUTEA FI IMBRACAT !!!!

Era imbracat intr-o pereche de blugi, o camasa, niste pantofi "sport" si o geaca. Daca nu stiai cine este personajul, puteai sa juri ca este un om absolut normal, care are o "invitatie" la tribuna oficiala si urmareste un meci de fotbal.

Fiind langa mine si prietenul meu, in timpul meciului am intrat in vorba. Firesc, pana in momentul in care echipa Vaslui a condus cu scorul de 3-1, Adrian Porumboiu era extrem de tensionat si....AVEA SI DE CE !!!

NOTA: Echipa Vaslui, este pe locul 2 in Divizia "A", la doar 2 puncte de lider, adica de echipa Timisoara. In plus, etapa viitoare (adica miercuri), urmeaza a se disputa la Vaslui, meciul "direct" dintre aceste doua echipe. Daca Vaslui o sa castige partida, asta inseamna ca o s-o depaseasca cu 1 punct in clasament pe Timisoara si mai sunt de disputat doar 3 "etape" pana la finalul campionatului.

O sa spuneti "Si....ce-i cu asta?". Stati ca va lamuresc imediat. :):):)

Ceea ce poate multi dintre voi care nu sunteti microbisti, nu stiti, este faptul ca....ECHIPA CARE IESE "CAMPIOANA" IN ACEST AN (din pacate este ultimul an cand se intampla acest lucru), este calificata direct in Champion League, iar acest lucru ii asigura MINIM.....15 MILIOANE DE EURO.

Aceasta suma de 15 MILIOANE DE EURO, este o suma imensa pentru o echipa din Romania si....implicit, pentru orice patron, indiferent cat de bogat ar fi.

Scumpii mei, il priveam azi pe Adrian Porumboiu, patronul echipei Vaslui, cat de incordat viziona meciul (la pauza era 1-1), fiindu-i imperios necesara o VICTORIE, avand in vedere cele scrise mai sus, si....CU TOATE ACESTEA, S-A COMPORTAT EXTREM DE CIVILIZAT !!!

Nu s-a tavalit pe jos, asa cum fac alti "saltimbanci" din fotbalul romanesc, nu si-a rupt hainele de pe el, nu a INJURAT, nu a facut "circ", nu a tipat si nu a deranjat pe nimeni. Erau momente cand era liniste ca la "teatru", avand in vedere ca spatiul era inchis cu geamuri, iar zgomotul tribunei nu se auzea. (asa este la tribuna oficiala).

In dese randuri, cand echipa Vaslui rata ocazii dupa ocazii, nereusind sa marcheze, Adrian Porumboiu, se intorcea spre noi si spunea "Ati vazut, incredibil....absolut incredibil".

Era rosu la fata de tensiune, incordat precum un "arc" (v-am spus, nu avea voie sa nu castige acest meci, miza fiind uriasa), si....TOTUSI, S-A COMPORTAT CU DEMNITATE, ELEGANTA SI BUN SIMT.

Cand echipa Vaslui a reusit sa inscrie, facand scorul 2-1, s-a bucurat precum un copil, insa.....fara dans din "buric", precum atatia "saltimbanci" din fotbalul romanesc, fara iesiri demente, samd. S-a bucurat extrem de tare, insa....intr-un mod CIVILIZAT.

Ulterior, cand echpa Vaslui a mai inscris inca o data, ducand scorul la 3-1, Adrian Porumboiu s-a linistit, constient fiind ca mai erau cateva minute, iar echipa sa controla jocul cu autoritate.

La final, s-a ridicat de pe scaun, a venit catre noi, am mai schimbat cateva cuvinte, si....INCREDIBIL, SI-A CERUT SCUZE DACA NE-A DERANJAT IN TIMPUL MECIULUI, FIIND FOARTE NERVOS SI INCORDAT !!!!!

Auziti, bai, fratilor, un om care are sute de milioane de euro, care este patronul unui club de fotbal, sta langa mine si prietenul meu si....la final de meci, vine catre noi si ISI CERE SCUZE DACA NE-A DERANJAT CU CEVA !!!! Apoi, ne-a intins mana, ne-am luat "ramas bun", samd.

Bineinteles ca nu ne deranjase cu nimic, se comportase mai mult decat civilizat, insa......PUR SI SIMPLU, NU-MI VENEA SA CRED CE VAD.

ASTA INSEAMNA UN OM CU ADEVARAT PUTERNIC, UN OM CONSTIENT DE VALOAREA TA, UN OM OBISNUIT CU BANII SI....NU, CAZANDU-TI BRUSC UN SAC DE BANI IN CAP, SAMD.

Repet, am ramas extrem de placut impresionat, si....mi-am dat seama ca, prietenul meu a avut dreptate cand mi-a spus ca LUMEA FOTBALULUI, nu inseamna numai anumite personaje foarte mediatizate, care dau un spectacol "ieftin", ci....si multi oameni "asezati", cu mult bun simt si eleganti.

A AVUT DREPTATE!!!

In acest comentariu am vorbit doar de ADRIAN PORUMBOIU, insa.....langa mine, dupa cum v-am spus, a mai stat si Marcel Avram, seful arbitrilor din Romania, Ovidiu Ioanitoaia, la fel de civilizati si la locul lor, fara fite de "2bani", fara "fumuri", ce mai....O COMPANIE PLACUTA.

Cand am plecat de la stadion, ma gandeam pe drumul de intoarcere in Titan, la toti "saltimbancii" care ii vedem la televizor, atat patroni de fotbal, cat si manageri sau....antrenori, isterici si avand apucaturi demente, dand zi de zi un spectacol de "2 bani".

CATA DIFERENTA ESTE INTRE UN OM CA ADRIAN PORUMBOIU SI....ACESTIA.

Nu trebuie sa mire pe nimeni ca la Vaslui, de niste ani buni, incet dar sigur, cu pasi mici dar...hotarati, s-a construit o echipa foarte serioasa si competitiva (cel putin pentru campionatul nostru), in timp ce alte echipe, pline de fite si figuri, sunt vai de capul lor.

O sa mai merg la meciuri cu prietenul meu (deja am fost in ultima luna de 3 ori pe stadion, mai mult decat am foat in ultimii 15 ani, pentru ca, exact cum mi-a spus, exista si o LUME CIVILIZATA, in spatele "saltimbancilor" pe care ii vedem tot timpul dand un spectacol ieftin, pe toate posturile de televiziune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu