...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 2 aprilie 2011

SUNTEM FOARTE BUCUROSI !!! CUM ALTFEL???

Buna ziua dragii mei!

Scumpii mei, tocmai ce in ultimul comentariu postat, spuneam raspicat si sustinut ca, acceptand EXCEPTIILE, in majoritate suntem un popor innebunit dupa POMANA, ca....la nici 24 de ore, sa ma ingretoseze inca o dovada vie.

Fiti atenti aici. :):):)

Dupa cum multi dintre voi macar ati auzit, microbisti sau total dezinteresati de fotbal, echipa nationala a Romaniei se lupta pentru calificarea la Campionatul European ce urmeaza a avea loc in anul 2012, intr-o grupa din care mai fac parte urmatoarele echipe: Franta, Belarus, Albania, Bosnia si Luxemburg.

Dragii mei, daca purtam discutia despre "grupa" din care facem parte, acum 10-15 ani pe vremea generatiei lui Hagi, in afara de Franta, pe restul echipelor le-am fi invins si "acasa" si in "deplasare", problema fiind doar diferenta de goluri.

Insa, discutia purtandu-se in PREZENT, cu aceasta generatie de "2lei" care ne-a facut de ras in toata lumea, discutia sta cu totul si cu totul, altfel.

Bineinteles ca, asa cum s-a intamplat mereu in ultima vreme, echipa nationala de fotbal a Romaniei a inceput absolut jenant campania de calificare, remizand acasa cu Albania, apoi....la fel in Belarus, dupa care....pierzand in deplasare cu Franta si BOSNIA.

Abia zilele trecute, cu chiu cu vai, a reusit sa bata pe teren propriu echipa Luxemburgului, care are in componenta jucatori neprofesionisti, ce sunt salariati in diverse domenii, unii sunt bucatari, altii functionari bancari, ospatari, postasi, etc. Deci, acei jucatori ai Luxemburgului, merg zi de zi la serviciu, dupa care....seara, au antrenamente cu echipa nationala, iar cand sunt meciuri, trebuie sa se invoiasca la serviciu.

Pe acesti baieti, abia am reusit sa-i invingem cu scorul de 3-1, dupa un joc de tot cacatul, care ne-a facut pe toti sa ne fie rusine ca suntem romani.

Buuuuuun. Oricum, chiar daca am invins Luxemburgul, nu mai aveam aproape nicio sansa la calificarea la Campionatul European, daca.....nu venea o nesperata POMANA.

Despre ce este vorba???

Pai, bosniacii, n-au vrut sa respecte o directiva FIFA (Federatia Internationala de Fotbal) si.....au ajuns sa fie suspendati din toate competitiile, inclusiv la nivel de reprezentativa.

Asa ca, imediat, in Romania a inceput SARBATOAREA. :):):)

Uraaaa, uraaaaa, uraaaa, echipa Bosniei a fost suspendata, asa ca....mai avem ceva sanse la ocuparea locului 2, care ne poate duce la un "baraj" pentru accederea la Campionatul European.

Din pacate, desi aveam o echipa nationala de "2 lei" care ne face de ras in fata intregii lumi de ani buni, si.....care, in ultimii 2 ani n-a reusit sa bata decat 2 echipe, HONDURAS SI LUXEMBURG, echipa Bosniei fiind suspendata de FIFA SI UEFA, cu toate ca ne-a batut in meci direct, disputat sambata trecuta, totusi.....ni se vor da cele 3 puncte.

Bai fratilor, personal, ma simt nu penibil ci extrem de penibil, iar cand vad toate ziarele pline de articole in care se tot fac calcule cu sansele de calificare in urma suspendarii Bosniei, mi se face cumplit de sila.

Pai, Bosnia ne-a invins corect pe teren fara drept de apel, pur si simplu s-a "PISAT" pe noi, si....RETINETI....n-am avut nici macar 1 CORNER.

Rar mi-a fost dat sa vad un meci de fotbal in care o echipa sa nu aiba nici macar 1 CORNER. Scorul a fost 2-1 pentru Bosnia, insa....tot meciul a fost un asediu la poarta echipei noastre.

Ca....din nou, NE-A LOVIT POMANA, asta deja nu ma mai mira, insa....sa ne mai si bucuram ca Bosnia a fost suspendata de FIFA SI UEFA, asta imi pare de cacat.

Sper din tot sufletul ca BOSNIA sa respecte pana la urma directiva FIFA (ceva cu privire la statutul federatiei bosniace, legat de postul de presedinte) si....sa nu ramana in vigoare suspendarea.

Da, recunosc, am o simpatie deosebita fata de poporul IUGOSLAV, chiar daca azi este divizat in mai multe tari. Indiferent ca vorbim de SERBIA, CROATIA, MUNTENEGRU, BOSNIA, cu totii sunt fostul popor IUGOSLAV, format din barbati adevarati cu sange in "coaie" care n-au plecat capul niciodata de-a lungul istoriei, chiar daca au platit cu mult sange.

POPORUL IUGOSLAV, este un popor de toata stima, pentru care nu poti avea decat respect. Niciodata n-au tradat, asa cum am facut-o noi de-a lungul istoriei, niciodata n-au plecat capul in fata nimanui, indiferent de consecinte.

Imi pare extrem de rau ca BOSNIA a ajuns sa fie suspendata de FIFA si sper sa nu ramana definitiva decizia, desi....la cum ii cunosc pe bosniaci, nu cred ca vor ceda in fata disrectivei dictata de FIFA.

Daca, prin absurd, am ajunge sa ocupam locul 2 in grupa in locul Bosniei si sa putem juca barajul de calificare la Campionatul European, cel putin din punctul meu de vedere, ar trebui refuzata aceasta POMANA, pentru ca.....aveam o echipa nationala de "2lei", care....in ciuda FITELOR SI FIGURILOR, in ultimii doi ani n-a reusit sa bata decat doua echipe aproape inexistente ca valoare: HONDURAS SI LUXEMBURG.

Dar, asa cum suntem obisnuiti....si acum suntem in culmea fericirii ca BOSNIA A FOST SUSPENDATA, iar noi....niste "nulitati" la nivel de echipa nationala, mai avem inca o sansa de calificare la Campionatul European.

RUSINE, RUSINE, RUSINE....UN POPOR DE POMANAGII, ASTA SUNTEM !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu